רנו קנגו 2024

רמת גימור 1 לדגם זה

דרגת זיהום: 14
רמת אבזור בטיחות: 0 5
22 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על רנו קנגו?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של רנו קנגו החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

1.5 טורבו-דיזל ידני Authentic

מחיר מחירון:
143,990 ₪
החזר חודשי החל מ-
1,871
3.3/5 - 23 דירוגים

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני קנגו

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 143,990 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 1,871
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לרנו קנגו החדשה

רנו קנגו

הרנו קנגו נכנס על תקן המסחרית הקטנה. לאחר שהקנגו המקורי ראה הצלחה גדולה מאוד, טרם יציאת הדור השני שלו היו ממנו ציפיות גדולות. הדור השני של הקנגו מבוסס על פלטפורמת הסניק כך שהתכונות הדינמיות שלו שופרו בצורה ניכרת. ממדי הקנגו גדלו מבפנים ומבחוץ. הקנגו נחשב לרכב מפנק בעבור הנוסעים והנהגים וכל גרסאות הרכב כוללות מערכות בטיחות מקובלות כמו חלוקת עומסי בלימה, בקרת יציבות ועוד. הרכב מוצע עם רמת גימור גבוהה שכוללת אבזורי נוחות כמו חיישני גשם, 6 כריות אוויר ועוד. הקנגו משווק עם כמה מנועים, מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר ומנוע דיזל בנפח של 1.5 ליטר עם הספק של 85 כ"ס. שנה לאחר שהאחים רנו בנו את המכונית הראשונה שלהם, נוסדה "חברת האחים רנו" בשנת 1899. את התפתחות של חברת רנו הייתה מהירה והם הוסיפו לצי המכוניות שלהם גם רכב מסחרי ואוטובוסים. במהלך שנות ה-20 של המאה הקודמת, כבר היה ניתן לראות בהיצע שלהם גם לימוזינות. בתחילת שנות השלושים של המאה הקודמת, הדיזל נכנס לשירות ורנו החלה גם בייצור מטוסים. בסיום מלחמת העולם השנייה, רנו ייצרה מכוניות קטנות וזהו תחום בו היא מתמחה עד ליום הזה. בשנות השישים רנו כבר הפגינה נוכחות בעולם הספורט המודרני עם גורדיני, ובשנות ה-80 עם 5 טורבו ופואגו שהצליחו בראלי. בסוף שנות השבעים, רנו נכנס לפורמולה 1 ולמרוצים נוספים בהם ראתה ניצחונות מפוארים. יש לציין שרנו לא ראתה רק תקופות יפות ורנו נפגעה באופן משמעותי בגלל איכות ייצור ירודה במהלך שנות השמונים וזה הוביל אותה עד לכדי פשיטת רגל. בשנות התשעים רנו הייתה במגמת שיקום והוציאה דגמים מקוריים והובלה לאיחוד עם ניסאן. היום ולאחר שניתן לראות בבירור את השינוי בעיצוב הרכבים, רנו מייצרת דגמים כל חשמליים, דגמי פנאי, מכוניות מיני, משפחתית גדולה, מיניוואנים וכמובן מסחריות בכל קטגוריות הגדלים. רנו משווקת בישראל כבר במשך שנים רבות אך היא בולטת בקטגוריות מסוימות יותר מאחרות. לישראל מיובאת רנו החל משנת 1948 על ידי קראסו.  

רנו קנגו דור 1

הדור הראשון של הקנגו זכה להצלחה גדולה וזה מכל מליוני מכוניות מאז השקתו בסוף שנות התשעים. מסיבה זו, היו ציפיות רבות לדור השני של הקנגו כשיצא. הדור החדש של הקנגו מבוסס על פלטפורמת סניק ומכך יוצא שהתכונות הדינאמיות שלו משופרות משמעותית, ממדיו גדלו בכ- 10 ס"מ לבסיס הגלגלים, 19 סנטימטר לאורכו הכללי וכ-16 ס"מ לרוחב הרכב בהשוואה לדור הראשון. בהתאם למידותיו החיצוניות, גם המרווח ונפחו הפנימי גדל. כל גרסאות הדור השני כוללות מערכו מערכות עזר בטיחותיות מקובלות, יש חלוקת עומסי בלימה, בקרת משיכה וגם בקרת יציבות. הרכב מפנק יותר מהדור הקודם במובנים רבים וגם רמת הגימור שלו גבוהה. הגרסה המפוארת של הרכב שבתחילת השיווק של הקנגו ניתן היה למצוא בישראל רק עם מנוע בנזין בנפח של 1.6 ליטר עם תיבת הילוכים אוטומטית, כולל אבזורי נוחות המאפיינים רכבי נוסעים כמו שליטה על מערכת השמע מההגה, חיישני גשם ואורות וכמו כן כ-6 כריות אוויר. בארץ ניתן למצוא את הרכב ומעבר למנוע הבנזין שהוזכר, ניתן להשיג את הרכב עם מנוע דיזל בנפח של 1.5 ליטר עם הספק של 85 כ"ס ותיבה ידנית.  

ביצועים

הגרסה האוטומטית של הרכב מציעה לנהגים ביצועים ממוצעים אבל יש לציין שהרכב מייצר רעש גבוה יותר מרכבים מקבילים בעת מאמץ. גרסת הדיזל מספקת כוח עדיף וגם חיסכון בדלק ביחס לגרסה השנייה אך כרגע היא משווקת רק עם תיבת הילוכים ידנית.  

סיכום

מדובר במסחרית קטנה מרווחת מאוד ויעילה מבחינת המקום. נוחות הנסיעה ברכב טובה וגם אבזור הנוחות עשיר. במידה ובוחרים במנוע הדיזל, מדובר במכונית חסכנית מאוד אך אם אתם מעדיפים רכבים אוטומטיים, תצטרכו לבחור במנוע הבנזין שכפי שצוין רועש מעט בעת עומס. המכונית מעולה ויעילה לצרכי עבודה וגם טובה למשפחה.  

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

הרכב הזה לא זמין יותר לרכישה

אבל אין מה לדאוג כי יש לנו המון דגמים אחרים להציע לכם

מתעניין ברנו קנגו החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי