יונדאי i10 2022

4 רמות גימור לדגם זה

38 מתעניינים ברכב זה כרגע.
2.8/5 - 75 דירוגים
דרגת זיהום: 4 6
רמת אבזור בטיחות: 4

רוצה פרטים נוספים על יונדאי i10?

נצנציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לכם למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורכם.

רמות גימור של יונדאי i10 החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

1.2 ידני Intense

מחיר מחירון:
71,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
948
רמת גימור:

1.2 אוט' Inspire

מחיר מחירון:
81,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
1,066
רמת גימור:

1.2 אוט' Prime

מחיר מחירון:
84,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
1,101
רמת גימור:

1.2 אוט' Supreme

מחיר מחירון:
85,990 ₪
החזר חודשי החל מ-
1,114

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100 קמ"ש

--

נפח מנוע

--

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 81,900 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי: 1,066
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קטיפל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה ליונדאי i10 החדשה

יונדאי i10

מספנות הענק הקוריאניות בשם יונדאי, הינן מקורו של יצרן הרכב המדובר. בתחילת דרכה של יונדאי היא עסקה בהרכבה מקומית בקוריאה של דגמי פורד, התקדמה לייצור דגמי רכבים מבוססי מיצובישי ובשנת 1989 יונדאי הציגה את דגמה הראשון בשם 'סונטה'. בסוף שנות התשעים, היה משבר גדול בתעשיית הרכב הקוריאנית שהוביל את יונדאי לרכוש את קיה. בעת הזו יונדאי הצהירה על הכוונה שלה להפוך לאחת מחמשת יצרניות הרכב הגדולות בעולם ויש לציין שהיא עמדה במשימה בהצלחה. כבר באותו העשור, הקונצרן יונדאי-קיה נהיה לחמישי בגודלו בעולם. בהמשך הקימה את מותג היוקרה בשם ג'נסיס וכיום, יונדאי מציעה קוו שלם של רכבי נוסעים ופנאי שראו הצלחה גדולה בארץ ובעולם. הטוסון למשל, היה רכב הפנאי הנגיש הראשון בישראל. יבואנית יונדאי לישראל הינה כשלמוביל החל משנת 1994. הדור השני של היונדאי i10 נחשף בשנת 2013. הרצפה של הדגם חדשה ובסיס הגלגלים גדל בחצי סנטימטר. מרכב הרכב גדל גם הוא מבחינת אורכו ורוחבו אך הוא נמוך יותר. חלק ממערכות ההנעה שמציידות את הדור החדש של הדגם דומות לדור היוצא. הגרסה החזקה של הרכב מצוידת במנוע בנפח של 1.25 ליטר עם 4 צילינדרים והספק של 87 כ"ס. המנוע הקטן (והחדש יותר) הוא בנפח של 1.0 ליטר עם 3 צילינדרים והספק של 66 כ"ס. תיבות ההילוכים לעומת זאת, לא חודשו. הרכב מוצע עם תיבת 5 הילוכים ידנית (בגרסת הליטר) או אוטומטית עם 4 הילוכים. מבחינת היצע מערכות הבטיחות, בעבר הרכב לא הוצע עם מערכות מתקדמות כלל אך בשנת 2016 הרכב עבר מתיחת פנים ומערכות כאלו נוספו. בישראל, הרכב מוצע החל משנת 2014 והגרסה המחודשת מוצעת בישראל החל משנת 2017 ומשנת 2018 ועד ליום הזה, יונדאי i10 מוצעת בישראל רק בגרסת המנוע בנפח של 1.25 ליטר עם תיבה אוטומטית.  

עיצוב

המראה של הדור השני של הדגם הרמוני ונעים. מדובר למעשה בשינוי משמעותי מאוד מהדור הקודם שלא הצטיין כלל מבחינת העיצוב החיצוני. תא הנוסעים של הרכב טוב. חומרי הדיפון פשוטים כמצופה אך הגימור נעשה באיכות גבוהה מאוד. המרווח הקדמי של הרכב מצוין ומאחור טוב יחסית. תא המטען בכל אופן, גדול יותר מהמקובל.  

ביצועים

כאשר הרכב מצויד במנוע בנפח של 1.0 ליטר, הוא מציע לנהגים ליהנות מפעולה חלקה ונעימה עם רמת ביצועים טובה. כאשר הרכב מצויד במנוע עם נפח של 1.25 ליטר, הוא זריז ועוצמתי באופן משמעותי. במידה ואתם מעוניינים ברכב חסכוני, השילוב הטוב ביותר עבורכם של הרכב יהיה של המנוע בנפח של 1.0 ליטר עם תיבת ההילוכים הידנית כאשר במבחני הדרכים נמצא כי צריכת הדלק של השילוב הנ"ל הוא 13.7 ק"מ נסיעה לליטר דלק אך יש לציין כי גרסת המנוע בנפח של 1.25 ליטר איננה מצויה רחוק באופן משמעותי מבחינת צריכת הדלק.  

התנהגות

הדור החדש של הדגם עדין יותר מהקודם ומאפשר נוחות נסיעה טובה. ברוב שיבושי הכבישים, הרכב מצליח לטפל בצורה יעילה ויש לציין כי המושבים הנוחים של הרכב עוזרים לנושא באופן משמעותי. בנוסף, גם תחת עומס הרכב מאפשר התנהגות כביש בטוחה ויציבה.

לקוחות קפיטל מוטורס

מאמרים על דגמי יונדאי

מתעניין ביונדאי i10 החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי