יגואר I-Pace 2024

2 רמות גימור לדגם זה

דרגת זיהום: 1
רמת אבזור בטיחות: 7
32 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על יגואר I-Pace?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של יגואר I-Pace החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

R-Dynamic S

מחיר מחירון:
585,000 ₪
החזר חודשי החל מ-
7,605
רמת גימור:

R-Dynamic SE

מחיר מחירון:
647,700 ₪
החזר חודשי החל מ-
8,420
4.1/5 - 7 דירוגים

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני I-Pace

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 585,000 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 7,605
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה ליגואר I-Pace החדשה

יגואר I-Pace

יגואר PACE-I הוא זוכה תואר "מכונית השנה" העולמית, כמו גם זוכה תואר "מכונית ירוקה" העולמית וזוכה פרס עיצוב הרכב העולמי. הרכב תוכנן מהיסוד להיות רכב חשמלי, אך מצליח לפרוץ את הגבולות המקובלים של כלי רכב חשמליים.

רקע והתפתחות

יגואר i-Pace הושק בישראל בנובמבר 2018, והוא היה אחד מרכבי הפנאי החשמליים הראשונים בייצור המוני. הוא היה שני רק לטסלה מודל X באותה תקופה. בהיותו רכב חשמלי, ה-i-Pace מקבל פרופורציות ייחודיות בשל היעדר רכיבים מסורתיים (כמו היעדר מנוע בנזין או דיזל).  בסיס הגלגלים באורך של 299 ס"מ - למרות האורך הכולל של הרכב של 468 ס"מ בלבד. נפח תא מטען הוא 650 ליטר, כאשר יש גם תא מטען בקדמת הרכב בנפח 27 ליטר. מערכת ההנעה מבוססת על שני מנועים חשמליים, בעוד שאלו מונעים על ידי סוללה מאסיבית של 90 קילוואט.  ביצועים - 0 עד 100 קמ"ש ב-4.8 שניות, למרות שמדובר ברכב ששוקל מעל 2.1 טון.

עיצוב ונוכחות 

דגם זה של יגואר מצהיר בגאון על הייחודיות שלו, ומציג אלמנטים באמצעות ביצועים, בין היתר הודות לפרופורציות הייחודיות שלו. כאשר יגואר פוגשת תכנון עיצוב למופת עם ביצועים חשמליים נדיבים, נוצרת ה-PACE-I.

מנוע וביצועים

אמנם מערכת ההנעה מאוד וחזקה, אבל למעשה היא גם שקטה מאוד. השקט הזה מתעתע ומסווה את המהירות של הרכב, מה שאומר מינימום רעשים בתא הנוסעים. הטווח החשמלי של הרכב מושפע מאוד מאופי השימוש, כאשר טווח הנסיעה בסוללה מלאה עומד בבדיקה על כ-300 ק"מ.

אבזור ונוחות 

יש מעט חוסר ריסון במצב "נוחות", כאשר נוסעים בתוואי שטח שונים, אך נוחות הנסיעה באופן כללי בהחלט טובה. בידוד הרעשים מצוין, ולא רק בגלל שאין רעשי מנוע. היכולת הדינמית גבוהה מאוד, אך לא מדובר ברכב לנהיגה ספורטיבית. בשורה התחתונה, בסך הכול, מדובר ברכב מרשים ובעל טווח נסיעה נדיב, רמות גימור גבוהות והמון השראה בעיצוב. הדגם נחשב מוצלח הן ברמת איכות החומר והן ברמת איכות ההרכבה. עם זאת, מרווח הנוסעים מאחור פחות מרווח מאשר במושבים הקדמיים.

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

מתעניין ביגואר I-Pace החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי