פיג'ו 3008 1.2 אקטיב בדרך להשוואה...

קפיטל מוטורס - גישה מהירה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 0 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי: 100
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קטיפל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

דודג' ראם

דודג' הינו מותג אמריקאי וותיק אשר נוסד עוד בתחילת המאה הקודמת. כבר בשנות העשרים של המאה הקודמת זה נמכר לקרייזלר ומאז הוא פועלת במסגרת הקונצרן. במהלך השנים דודג' ייצרה מכוניות ספורט, נוסעים, מיני וואנים, טנדרים וגם אוטובוסים ומשאיות. חלקם של הדגמים זכו למעמד גבוה כמו דגמי בוויפר, והראם. הראם העדכני הוצג כבר בשנת 2009 והוא זכה בארצות הברית לכמה פרסי "משאית השנה" נחשבים. אחרי עיקובים והמתנה ממושכת הגיע הראם גם לישראל כבר בשנת 2010. כמקובל בקטגוריה, יש היצע רחב של אורכי ארגז ותאי נוסעים, כשרי גרירה ונשיאה ואופציות הנעה אך כמו שקורה הרבה בישראל, אלינו הגיעה בהתחלה רק גרסה אחת, קצרה ביחס לדגם עם מנוע דיזל בנפח של 6.7 ליטר עם הנעה כפולה ותיבת 6 הילוכים אוטומטית. לאחר מכן, הגיע לישראל גם גרסה עם ארגז מוארך לצד גימור ברמה גבוהה יותר עם שפע אבזור גדול יותר. בישראל, הדודג' ראם מתחרה באופן ישיר בשברולט סילברדו ובפורד F350 כאשר ניתן להסיק כי הראם הוא זה שמציע את הגרסה המאוזנת מביניהם, גם מבחינת נוחות הנסיעה. יש לציין לטובה את נתוני צריכת הדלק של הרכב, אלו נחשבים מפתיעים לרכבי הסגמנט. אמנם הרכב החדש הושק כבר בשנת 2009 אך כבר בשנת 2011 קיבלו הרכבים תוספת כוח משמעותית כאשר המומנט עלה מ-84 קג"מ עד ל-110 'ג"מ אך ההספק נותר זהה כ-355 כ"ס. ב-2013 לעומת זאת, בוצע עוד עדכון לרכב והספק הרכב עלה לכדי 370 כ"ס והפעם נתון המומנט נותר זהה לקודמים. מרווח הטיפולים לראם עומד על טיפול כל 12 אלף קילומטרים או בחלוף שנה.

ביצועים

ביחס למתחרים הישירים, הרי שהמנוע פחות חזק אך יש לציין שבתור רכב בפני עצמו מדובר ברכב חזק מאוד. תיבת ההילוכים של הרכב מתפקדת באופן תקין. מבחינת הביצועים, נראה שהיתרון המשמעותי של הרכב הינו בצריכת הדלק שכאשר במבחני דרכים אובייקטיביים נמצא שצריכת הדלק שלו הינה 6.1 ק"מ נסיעה לכל ליטר דלק.

נוחות

על הכביש ניתן להבחין כי הראם מתנהג כמו רכב קטן יותר ממה שהוא באמת. לראם יש יכולות שטח גבוהות יותר ממה שרוב הנהגים אי פעם ינסו וזאת למרות זוויות המרכב הצנועות.

פנים הרכב

תא הנוסעים מתאים ל-5+1 והוא מאובזר ובנוי בצורה טובה. יש לציין כי החומרים מהם המרחב בנוי הינם פשוטים מאוד. גם כאשר מדובר בגרסה הקצרה של הרכב, חלל ההטענה שבארגז ענקי.

תמורה למחיר

כאשר שוקלים את רכישת הראם אל מול המתחרים הישירים, הרי שבקנייה הראשונית מדובר במחירים יחסית קרובים בין כל גרסאות האבזור והמרכב המוצעות בארץ. יחד עם זאת, מרווח הטיפולים של הראם צפוף יחסית וזה עשוי לייקר את עלויות אחזקת הרכב.

נקודות חוזקה ותורפה

יתרונותיו הבולטים הינם שהוא מאובזר, המנוע שלו עצמתי, צריכת הדלק שלו מפתיעה באופן חיובי, הופעתו מרשימה, הוא ניחן ביכולות שטח גבוהות ונוחות הנסיעה טובה ברכב חדש. החסרונות שלו הינם שהוא מחייב הוצאת רישיון ייעודי למשאית, הוא מוגבל בחנייה לפי חוק או פשוט לפי הגודל וקשה מעט לתמרן עמו בערים. לסיכום מדובר בטנדר המשלב נוחות וביצועים.

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מעוניין בדודג' ראם?

מלאו את הטופס מטה וקבלו שיחת ייעוץ חינם עם נציגי השירות שלנו

לקוחות ממליצים

ניסאן סנטרה

ניסאן סנטרה 2020 החדשה – סקירה

ניסאן סנטרה 2020 החדשה כיום מגיעה עם מנוע בנפח גדול יותר ועם 25 כ”ס יותר מאשר הדור הקודם. למעשה, יש מאחוריה לא פחות מאשר 8 דורות של מכוניות משפחתיות. כיום, ניסאן סנטרה 2020 החדשה מקבלת

קרא
ניסאן מיקרה

ניסאן מיקרה VISIA – סקירה

אם בתחילת דרכה היא התמודדה בקטגוריית הסופר מיני, לאחר מכן היא נכללה תחת קטגוריית מכוניות המיני. כיום בשנת 2021, ניסאן מיקרה VISIA מגיעה בתור משהו אחר לגמרי. זו ממש לא אותה גברת בשינוי הדרת, מדובר

קרא
טויוטה קאמרי

טויוטה קאמרי 2021 החדשה – סקירה

אם אתם מחפשים אחר משהו שהוא בין רכב משפחתי לרכב מנהלים אלגנטי, יש לכם את טויוטה קאמרי 2021 החדשה. מדובר ברכב שמגיע אלינו לאחר מספר דורות ודגמים מאחוריו, כיום עם מערכות בטיחות משודרגות ומנוע היברידי.

קרא
toyota chr 2021

טויוטה C-HR 2021 החדשה – סקירה

ידוע כי רכבי טויוטה הם רכבים אמינים ביותר, וזה לא ממש משנה אם מדברים על הדגמים הישנים של הקונצרן, או שמא מדברים על החדשים והחשמליים. גם כשכל כך הרבה אלקטרוניקה מעורבת בייצור הרכב, טויוטה C-HR

קרא

מוזמנים לבקר אותנו בסניפים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

לשיחת ייעוץ חינם חייגו עכשיו 3580*

נציגי השירות של קפיטל מוטורס זמינים לכם תמיד.

כניסה לאזור משתמש
על מנת להכנס לאזור האישי עליכם להזין את מספר הטלפון הנייד שלכם,
לאחר הזנת המספר תקבלו קוד אימות לצורך אימות זהותכם.
הקלד את הקוד שנשלח אלייך מקפיטל מוטורס
אם לא קיבלת כזה, נסה לשלוח סמס שוב
ברוכים הבאים לקפיטל מוטורס!
עכשיו רק נשאר לנו להכיר טוב יותר :)