ראם

מציג 2 דגמים

סקירה קצרה לראם

ראם

אם אתם מחפשים אחר רכבים מסחריים שנחשבים סוסי עבודה אמיתיים, אתם כנראה מחפשים אחר רכבי ראם. רכבי ראם נקראים גם ראם ואן-RAM VAN, מה שנחשבים רכבים קשוחים ביותר ועמידים, תחת הייצור של חברת דודג'. הנה כל מה שרציתם לדעת על רכבי RAM, סקירה מלאה מאת קפיטל מוטורס. דודג' ראם ואן נקרא באנגלית : Dodge Ram van. מדובר למעשה במנעד רחב מאוד של ייצור רכבים מסחריים, שיוצרו על ידי חטיבת דודג'. רכבים אלו יוצרו בין השנים 2003–1971 בקנדה. טרם הייתה ראם תחת השליטה הבלעדית של דודג', היא הייתה תחת הבעלות של חברת קרייזלר האמריקאית. ליתר דיוק, בין השנים 1971–1998 חברת דודג'  הייתה תחת הבעלות הבלעדית של הקונצרן, קרייזלר.  

היסטוריה של חברת RAM – רכבים מסחריים ומשאיות

החל משנת 1998, ראם דוג' עברה להיות תחת הבעלות של חברת דיימלר-AG. הבעלות של AG על ראם דודג' החזיקה עד שנת 2003, מה שכיום הפכה למותג עצמאי תחת דודג'. הרכבים המסחריים של חברת ראם נחשבים גם רכבי פיק-אפ (PICK UP TRUCKS), מה שבישראל פחות נפוץ מאשר בארה"ב. ויש לכך סיבה, כנראה בגלל שבישראל, פחות יש צורך לבצע נסיעות מאוד ארוכות. בארה"ב למשל, יש צורך לפעמים לנסוע במשך ימים, מה שמחייב רכבי פיק אפ שהם לא רק רכבי עבודה, אלא גם רכבים מאוד מפנקים לנסיעות ארוכות. יחד עם זאת שרכבי ראם פחות נפוצים בישראל, הם נחשבים מוערכים ואהובים מאוד על ידי קבלנים, אנשי מקצוע בתחום השיש, שיפוצים וכדומה. זאת, מכיוון שרכבי ראם מאופיינים עם כשר העמסה בלתי מבוטל. למעשה, חלק מרכבי ראם נחשבים משאיות שמסוגלות לשנע שיש כבד. אבל יחד עם זאת שרכבי ראם ניחנים בכושר גרירה והעמסה בלתי מבוטל, העיצוב הוא לחלוטין אמריקאי, ולא עיצוב בהכרח של משאיות.  

רכבי ראם (RAM) – יותר מאשר רכב עבודה קשוח

רכבי הפיק אפ של ראם נועדו לשרת את הנהגים שמעוניינים להנות לא רק מרכב עבודה, אלא גם מרכב שאפשר לנסוע בו יחד עם המשפחה. וזה בדיוק מה שחברת ראם מייצרת בעיקר כיום, בשנת 2021. החברה מתמקדת ברכבי עבודה קשוחים במיוחד עם תאי נוסעים מפנקים של רכבי אנשי עסקים, לא פחות מכך. בעוד שרכבי ראם נפוצים בעיקר אצל קהלי יעד כמו אנשי מקצוע ואנשי עבודה, גם אתם מוזמנים לנהוג ב-RAM חדשה. אם העיצוב הכוחני והקשוח של ראם עושה לכם את זה, ואם מרגיש לכם שזה רכב העבודה עבורכם, כיום תוכלו להנות מעסקאות ליסינג פרטי וליסינג תפעולי על מכוניות אלו.  

קפיטל מוטורס ליסינג תפעולי רכבי RAM

כשאתם מחפשים אחר סוכנות ליסינג פרטי או ליסינג תפעולי לחכירת רכבי ראם, אנחנו ממליצים קודם כל ליצור עמנו קשר. עם חברת קפיטל מוטורס, גם אתם יכולים לשבת ברכב החלומות שלכם כבר ממש בקרוב. חברת קפיטל מוטורס היא סוכנות ליסינג תפעולי, ליסינג פרטי, טרייד אין רכבי ראם, מימון רכבים ב-100% ועוד. צי הרכבים שלנו כולל רכבי עבודה מסוגים שונים, רכבים מסחריים, משאיות, טנדרים 4X4, רכבי פיק-אפ בטרייד אין ועוד. כל עוד אתם מעוניינים להתחדש ברכב קשוח כמו ראם, אנחנו נוכל להושיב אתכם ברכב הזה בתנאי הליסינג הכי אטרקטיביים שיש בשוק. ניתן אמנם ליצור עמנו קשר דרך האתר, אבל אנחנו יותר ממליצים על פגישה פנים מול פנים. תרמו אלינו טלפון, נקבע ביחד פגישה בזמן המתאים לכם, תקבלו פרטים ותשבו כבר בקרוב מאחורי ההגה.

מאמרים על דגמי ראם