SERES 3‏ EV 2024

רמת גימור 1 לדגם זה

דרגת זיהום: 1
רמת אבזור בטיחות: 0
28 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על SERES 3‏ EV?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של SERES 3‏ EV החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

EV

מחיר מחירון:
152,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
1,987
3.1/5 - 79 דירוגים

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני 3‏ EV

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 152,900 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 1,987
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לSERES 3‏ EV החדשה

סרס 3

זהו הרכב הראשון של היצרנית סרס בישראל. אחד מבכירי החברה היה שותפו של אילון מאסק בפיתוח הטסלה רודסטר בשנת 2003. דגם ה-3 EV פותח במיוחד עבור השוק המערבי וניתן לראות את זה בתכונות הייחודיות שלו שאין לרוב הרכבים החשמליים המגיעים אלינו מסין.

מה מיוחד ב-3

ה-3 EV הינה קרוסאובר קומפקטי חשמלי שמתחרה בדגמים כמו MG ZS, ג'ילי גיאומטרי C וסקייוול ET5. סרס זה מותג רכב סיני חדש שהתחיל את פעילותו ב-2016 ולמעשה, ה-ET3 זה הדגם הראשון שמשווק לעולם ומגיע גם אלינו לישראל. מרכז הפיתוח המרכזי של היצרנית נמצא בארצות הברית והיא מיועדת לשיווק גם שם וגם במערב אירופה. היא גדולה יותר מכל מתחרותיה בקטגוריה ומציעה מרווח נדיב מאוד לצד סביבה נעימה ומוקפדת בתא הנוסעים.

עיצוב ואבזור סרס 3

העיצוב החיצוני נאה ומאוד מודרני אך קשה להגדיר אותו כמסובב ראשים או מרשים במיוחד. העיצוב סולידי ופשוט וזה מתאים בדיוק למי שמעדיף את הסגנון השקט על פני הצעקני. תאורת החזית אינה לד מלאה אלא קסנון, כנראה כדי לחסוך בעלויות האחזקה. מאחור תאורת הלד מלאה. בתוך תא הנוסעים סביבת הנהג מרגישה עשירה מאוד וניכר לראות שהושקע מאמץ רב כדי שהנדסת האנוש תהיה מדויקת ונוחה. רשימת האבזור של הרכב ארוכה מאוד וכוללת מושבים רכים בעלי ריפוד דמוי עור עם כוונון חשמלי וחימום, הגה ספורטיבי קטום, כניסה והנעה ללא מפתח, בורר הילוכים בצורת חוגה ובורר מצבי נהיגה, לוח מכוונים דיגיטלי, מסך מגע לשליטה במולטימדיה עם ווייז מובנה ועברית מלאה, משטח טעינה אלחוטי לנייד, גג פנוראמי ובקרת אקלים דיגיטלית עם כפתורי מגע.

מנוע, סוללה וביצועים

המנוע החשמלי של הרכב ממוקם מעל הסרן הקדמי ומניע רק את הגלגלים הקדמיים כמקובל בקטגוריה. ההספק המרבי שלו עומד על 163 כוחות סוס והמומנט המרבי הינו 30 קג"מ. תאוצה מעמידה במקום אורכת 8.9 שניות והמהירות המרבית מוגבלת ל-155 קמ"ש כדי לחסוך בצריכת הסוללה. טווח הנסיעה החשמלי בין טעינות אינו מרשים במיוחד אך בהחלט מספק למי שאינו נוסע רחוק ביום-יום ועומד על 301 ק"מ. הטווח מתקבל מסוללה בנפח 52 קוט"ש וצריכת החשמל היא 180 וואט שעה לק"מ.

רמות גימור ובטיחות סרס 3

הסרס 3 מגיעה לישראל ברמת גימור אחת שנקראת EV. לגרסה זו מספר פיטצ'רים שאין ברכבים אחרים בסגמנט כמו למשל גלגל ספייר מלא ולא ערכת תיקון פאנצ'ר כפי שמקובל בהמון רכבים חדשים, מצלמת רכב לתיעוד נסיעה ובקרוב יצרנית הטלפונים הניידים וואווי (HUAWEI) תבצע עדכון גרסה למערכת המולטימדיה שצפויה להיות אחת מהטובות בשוק הרכב. בהיבט הבטיחותי ל-3 יש 6 כריות אוויר, התרעה על סטייה מנתיב והתרעה מפני התנגשות. אבזור בטיחותי שנחשב דל יחסית אך ככל הנראה יבוצע רענון בקרוב לרכב וכחלק מהרענון יתווספו מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות.

לקוחות קפיטל מוטורס

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

מתעניין בSERES 3‏ EV החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי