שברולט ספארק 2024

רמת גימור 1 לדגם זה

דרגת זיהום: 7
רמת אבזור בטיחות: 5 6
23 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על שברולט ספארק?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של שברולט ספארק החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

1.4 אוטו' LT+

מחיר מחירון:
88,990 ₪
החזר חודשי החל מ-
1,156
3/5 - 47 דירוגים

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני ספארק

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 88,990 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 1,156
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לשברולט ספארק החדשה

שברולט ספארק

וויליאם דוראנט שהקים את ג'נרל מוטורס, הקים גם את שברולט בשנת 1911. את השליטה בג'נרל מוטורס הוא איבד אך בעת שהצליח עם החברה החדשה הוא הצליח לרכוש את ג'נרל מוטורס בשנת 1915. בהתחלה שברולט הייתה המותג העממי של ג'נרל מוטורס אבל עם השנים, שברולט ייצרה דגמים נחשבים מאוד כמו קורבט שהיום כבר משווק בדורו השביעים. הסילברדו שזוכה לתואר הטנדר השני בסדר גודל היקף המכירות שלו בארצות הברית ועוד דגמים רבים וחשובים. ג'נרל מוטורס, רכשה בשנת 2002 את דייהו הקוריאנית והדבר הוסיף למותג גם רכבים קטנים יותר, דגמי סופר מיני ומיני וגם מכוניות פנאי קטנות. בשנת 2009, ג'.מ חווה משבר שהוביל לשינוי במבנה של הקונצרן שכלל את צמצום ההיצע של חלק מהמותגים וגם את ביטולם של מותגים אחרים. מאז שברולט הינה המותג הגלובלי של ג'.מ (והקדילאק). הדור השני של השברולט ספארק נחשף במהלך שנת 2015. יש לציין כי למעשה מדובר בדור הרביעי של המיני הקוריאנית שנקראה בדורות הראשונים שלה 'מאטיס' תחת המותג דייהו (שנרכש על ידי ג'נרל מוטורס ב-2002). הדור החדש של השברולט ספארק מבוסס על הרצפה של הדור היוצא אך בסיס הגלגלים של הדגם התארך בסנטימטר והמרכב של הדגם נעשה נמוך יותר. שינויים נוספים כוללים את היצע מערכות ההנעה המחודש, אבזור עשיר ועדכני ועוד. מערכות תההנעה כוללות מנוע בנפח של 1.0 ליטר עם הספק של 74 כ"ס ותיבת הילוכים ידנית או מנוע בנפח של 1.4 ליטר עם הספק של 98 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית רציפה. האבזור, מאפשר לקבל את הדגם עם מערכת מולטימדיה מקורית וכמו כן גם מערכות בטיחות עדכניות. הדור החדש מאפשר להסיע במושב האחורי של הרכב 3 נוסעים בניגוד לדור היוצא. בתחילת השיווק של הדגם בישראל, הוא לא היה מוצע עם מערכות בטיחות מתקדמות אך החל משנת 2019 הדגם משווק עם מערכות בטיחות מתקדמות בצורה תקנית ועם תיבת הילוכים אוטומטית בלבד.  

עיצוב והנדסת אנוש

בעבר, נראה היה שהספארק מצועצעת מעט וכעת היא קיבלה מראה הרמוני ונאה בהרבה. בפנים כבחוץ, הספארק עברה שינוי ונעה לכיוון שמרני יותר. תא הנוסעים מתאפיין באופן כללי בתחושה עשירה ונעימה לגמרי. המרווח הפנימי מספק נסיעה נוחה לארבעה נוסעים מבוגרים בגודל בינוני אך תא המטען קטן יחסית והגישה אליו לא נוחה.  

ביצועים

אחד מהאלמנטים הבולטים בשברולט ספרק הינו יחידת ההנעה. הפעולה של יחידת ההנעה חלקה בנסיעה רגועה והמומנט וההספק עדיפים על המערכות של המתחרות הישירות. צריכת הדלק של הספארק טובה גם היא כאשר במבחני דרכים נמצא כי הרכב צורך ליטר דלק על כל 15 ק"מ נסיעה.  

התנהגות

נוחות הנסיעה של הספארק הינה מספיק טובה בעיר וכאשר יוצאים מהעיר נוחות הנסיעה משתפרת פלאים. כמקובל בסגמנט, רמות העידון גבוהות, המתלים מרוסנים ואלו מצלילים להתמודד עם שיבושים בכבישים, גם גדולים. בידוד הרעשים של הרכב מוצלח מכמעט כל הבחינות פרט לרעשי הכביש.  

סיכום

היתרונות הבולטים של הספארק הינם שהמרחב הפנימי מוצלח, היא מספקת ביצועים טובים, שקטה יחסית והאבזור עשיר. לעומת זאת חסרונותיה הינם שהיא לא הצליחה להתעלות על המתחרות בנוחות הנסיעה בעיר, היא נוקשה מדי ותא המטען קטן.

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

מתעניין בשברולט ספארק החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי