פיג'ו 3008 1.2 אקטיב בדרך להשוואה...

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

  • שנת דגם: 2019
  • מספר דלתות: 6
  • מקומות ישיבה: 5
  • מחיר: 143,990
  • קבוצת שווי: 3
  • שווי שימוש רציף: 3571
  • אחריות: שלוש שנים
  • שנת השקת הדגם: 2008
  • הנעה: קדמית
  • תיבת הילוכים: אוטומטית - רובוטית כפולת מצמדים
  • מס' הילוכים: 6
  • סוג מנוע: דיזל טורבו
  • מס' בוכנות: 4
  • נפח (סמ"ק): 1461
  • הספק מרבי (כ"ס): 90
  • סל"ד להספק מרבי: 4000
  • מומנט מרבי (קג"מ): 22.4
  • סל"ד למומנט מרבי: 1750
  • תאוצה 0-100: 14.9
  • מהירות מרבית: 160
  • צריכת דלק - עירונית (ק"מ/ליטר): 19.2
  • צריכת דלק - בינעירונית (ק"מ/ליטר): 21.7
  • צריכת דלק - ממוצעת (ק"מ/ליטר): 20.8
  • דרגת זיהום: 14
  • מבחן ריסוק:
  • בלמים: ABS + EBD + BAS
  • כריות אוויר: 6
  • בקרת יציבות אלקטרונית: יש
  • ביטול כרית אוויר נוסע: יש
  • איזופיקס: יש
  • חיישני לחץ אוויר: יש
  • זמזם התראה לחגורות: יש
  • אורך (ס"מ): 428.2
  • רוחב (ס"מ): 182.9
  • גובה (ס"מ): 180.1
  • בסיס גלגלים (ס"מ): 269.7
  • נפח תא מטען (ליטרים): 660
  • נפח תא מטען בקיפול מושבים (ליטרים): 2600
  • משקל עצמי (ק"ג): 1470
  • רכב מסחרי: כושר העמסה (ק"ג)
  • רכב מסחרי: משקל כולל (ק"ג)
  • מידות צמיגים: 195/65R15
  • קיבולת מיכל דלק (ליטרים): 60
  • מערכת שמע: לא מקורית
  • טלפון: דיבורית בלוטות'
  • חיבורי אודיו: USB + AUX
  • חלונות חשמליים: 2
  • מיזוג אוויר: מזגן רגיל
  • ריפוד: בד
  • פנסי חזית: רגילים
  • מחשב דרך: יש
  • אבזור נוסף כלול במחיר: מערכת "מובילאיי", מערכת עזר לזינוק בעליה
  • אבזור בתוספת תשלום:

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 143,990 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי: 1,612
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קטיפל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

רנו קנגו

הרנו קנגו נכנס על תקן המסחרית הקטנה. לאחר שהקנגו המקורי ראה הצלחה גדולה מאוד, טרם יציאת הדור השני שלו היו ממנו ציפיות גדולות. הדור השני של הקנגו מבוסס על פלטפורמת הסניק כך שהתכונות הדינמיות שלו שופרו בצורה ניכרת. ממדי הקנגו גדלו מבפנים ומבחוץ.

הקנגו נחשב לרכב מפנק בעבור הנוסעים והנהגים וכל גרסאות הרכב כוללות מערכות בטיחות מקובלות כמו חלוקת עומסי בלימה, בקרת יציבות ועוד.

הרכב מוצע עם רמת גימור גבוהה שכוללת אבזורי נוחות כמו חיישני גשם, 6 כריות אוויר ועוד. הקנגו משווק עם כמה מנועים, מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר ומנוע דיזל בנפח של 1.5 ליטר עם הספק של 85 כ”ס.

שנה לאחר שהאחים רנו בנו את המכונית הראשונה שלהם, נוסדה “חברת האחים רנו” בשנת 1899. את התפתחות של חברת רנו הייתה מהירה והם הוסיפו לצי המכוניות שלהם גם רכב מסחרי ואוטובוסים.

במהלך שנות ה-20 של המאה הקודמת, כבר היה ניתן לראות בהיצע שלהם גם לימוזינות. בתחילת שנות השלושים של המאה הקודמת, הדיזל נכנס לשירות ורנו החלה גם בייצור מטוסים.

בסיום מלחמת העולם השנייה, רנו ייצרה מכוניות קטנות וזהו תחום בו היא מתמחה עד ליום הזה. בשנות השישים רנו כבר הפגינה נוכחות בעולם הספורט המודרני עם גורדיני, ובשנות ה-80 עם 5 טורבו ופואגו שהצליחו בראלי.

בסוף שנות השבעים, רנו נכנס לפורמולה 1 ולמרוצים נוספים בהם ראתה ניצחונות מפוארים.

יש לציין שרנו לא ראתה רק תקופות יפות ורנו נפגעה באופן משמעותי בגלל איכות ייצור ירודה במהלך שנות השמונים וזה הוביל אותה עד לכדי פשיטת רגל.

בשנות התשעים רנו הייתה במגמת שיקום והוציאה דגמים מקוריים והובלה לאיחוד עם ניסאן. היום ולאחר שניתן לראות בבירור את השינוי בעיצוב הרכבים, רנו מייצרת דגמים כל חשמליים, דגמי פנאי, מכוניות מיני, משפחתית גדולה, מיניוואנים וכמובן מסחריות בכל קטגוריות הגדלים.

רנו משווקת בישראל כבר במשך שנים רבות אך היא בולטת בקטגוריות מסוימות יותר מאחרות. לישראל מיובאת רנו החל משנת 1948 על ידי קראסו.

רנו קנגו דור 1

הדור הראשון של הקנגו זכה להצלחה גדולה וזה מכל מליוני מכוניות מאז השקתו בסוף שנות התשעים. מסיבה זו, היו ציפיות רבות לדור השני של הקנגו כשיצא.

הדור החדש של הקנגו מבוסס על פלטפורמת סניק ומכך יוצא שהתכונות הדינאמיות שלו משופרות משמעותית, ממדיו גדלו בכ- 10 ס”מ לבסיס הגלגלים, 19 סנטימטר לאורכו הכללי וכ-16 ס”מ לרוחב הרכב בהשוואה לדור הראשון. בהתאם למידותיו החיצוניות, גם המרווח ונפחו הפנימי גדל.

כל גרסאות הדור השני כוללות מערכו מערכות עזר בטיחותיות מקובלות, יש חלוקת עומסי בלימה, בקרת משיכה וגם בקרת יציבות. הרכב מפנק יותר מהדור הקודם במובנים רבים וגם רמת הגימור שלו גבוהה.

הגרסה המפוארת של הרכב שבתחילת השיווק של הקנגו ניתן היה למצוא בישראל רק עם מנוע בנזין בנפח של 1.6 ליטר עם תיבת הילוכים אוטומטית, כולל אבזורי נוחות המאפיינים רכבי נוסעים כמו שליטה על מערכת השמע מההגה, חיישני גשם ואורות וכמו כן כ-6 כריות אוויר.

בארץ ניתן למצוא את הרכב ומעבר למנוע הבנזין שהוזכר, ניתן להשיג את הרכב עם מנוע דיזל בנפח של 1.5 ליטר עם הספק של 85 כ”ס ותיבה ידנית.

ביצועים

הגרסה האוטומטית של הרכב מציעה לנהגים ביצועים ממוצעים אבל יש לציין שהרכב מייצר רעש גבוה יותר מרכבים מקבילים בעת מאמץ. גרסת הדיזל מספקת כוח עדיף וגם חיסכון בדלק ביחס לגרסה השנייה אך כרגע היא משווקת רק עם תיבת הילוכים ידנית.

סיכום

מדובר במסחרית קטנה מרווחת מאוד ויעילה מבחינת המקום. נוחות הנסיעה ברכב טובה וגם אבזור הנוחות עשיר. במידה ובוחרים במנוע הדיזל, מדובר במכונית חסכנית מאוד אך אם אתם מעדיפים רכבים אוטומטיים, תצטרכו לבחור במנוע הבנזין שכפי שצוין רועש מעט בעת עומס. המכונית מעולה ויעילה לצרכי עבודה וגם טובה למשפחה.

מעוניין ברנו קנגו?

מלאו את הטופס מטה וקבלו שיחת ייעוץ חינם עם נציגי השירות שלנו

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

כניסה למערכת

על מנת להכנס לאזור האישי עליכם להזין את מספר הטלפון הנייד שלכם,
לאחר הזנת המספר תקבלו קוד אימות לצורך אימות זהותכם.
הקלד את הקוד שנשלח אלייך מקפיטל מוטורס
אם לא קיבלת כזה, נסה לשלוח סמס שוב
ברוכים הבאים לקפיטל מוטורס!
עכשיו רק נשאר לנו להכיר טוב יותר :)