תמונות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!
על מנת לעבור בין רמות הגימור השונות לחצו על רמת הגימור הנוכחית.

רנו קנגו 2021

מפרט טכני 1.5 טורבו-דיזל ידני Authentic
דרגת זיהום: 14
רמת אבזור בטיחות: 0 5
4 מתעניינים ברכב זה כרגע.

שנת דגם, מספר דלתות, מקומות ישיבה ועוד.
  • שנת דגם:2021
  • מספר דלתות: 6
  • מקומות ישיבה: 5
  • מחיר: 143,990
  • קבוצת שווי: 3
  • שווי שימוש רציף: 3571
  • אחריות: שלוש שנים
  • שנת השקת הדגם: 2008

הנעה, תיבת הילוכים, מספר הילוכים ועוד.
  • הנעה: קדמית
  • תיבת הילוכים: ידנית
  • מס' הילוכים: 6
  • סוג מנוע: טורבו דיזל
  • מס' בוכנות: 4
  • נפח (סמ"ק): 1461
  • הספק מרבי (כ"ס): 95
  • סל"ד להספק מרבי: 3750
  • מומנט מרבי (קג"מ): 23.5
  • סל"ד למומנט מרבי: 1750
  • תאוצה 0-100: 13.8
  • מהירות מרבית: 161
  • צריכת דלק - עירונית (ק"מ/ליטר): --
  • צריכת דלק - בינעירונית (ק"מ/ליטר): --
  • צריכת דלק - ממוצעת (ק"מ/ליטר): 16.9
  • צריכת חשמל (וואט שעה / ק"מ): --
  • קיבולת סוללה (קווט"ש): --
  • טווח נסיעה חשמלי (ק"מ): --
  • זמן טעינה ביתית: --
  • זמן טעינה מהירה: --
  • דרגת זיהום: 14

בלמים, כריות אוויר, בקרת יציבות ועוד.
  • מבחן ריסוק:
  • בלמים: ABS + EBD + BAS
  • כריות אוויר: 6
  • בקרת יציבות אלקטרונית: יש
  • ביטול כרית אוויר נוסע: יש
  • איזופיקס: יש
  • חיישני לחץ אוויר: יש
  • זמזם התראה לחגורות: יש
  • אבזור בטיחותי נוסף: מערכת "מובילאיי" בהתקנה מקומית

אורך, רוחב, גובה, בסיס גלגלים, נפח ועוד.
  • אורך (ס"מ): 428.2
  • רוחב (ס"מ): 182.9
  • גובה (ס"מ): 180.1
  • בסיס גלגלים (ס"מ): 269.7
  • נפח תא מטען (ליטרים): 660
  • נפח תא מטען בקיפול מושבים (ליטרים): 2600
  • משקל עצמי (ק"ג): 1484
  • רכב מסחרי: משקל כולל (ק"ג)
  • רכב מסחרי: כושר העמסה (ק"ג)
  • כושר גרירה ללא בלמים: 740
  • כושר גרירה עם בלמים: 1350
  • מידות צמיגים: 195/65R15
  • קיבולת מיכל דלק (ליטרים): 60

מערכת שמע, טלפון, מסך, GPS ועוד.
  • מערכת שמע: לא מקורית
  • טלפון: דיבורית בלוטות'
  • בלוטות': יש
  • גודל מסך (אינץ'): --
  • חיבורי אודיו: USB + AUX

חלונות חשמליים, מיזור אוייר, ריפוד ועוד.
  • חלונות חשמליים: 2
  • מיזוג אוויר: מזגן רגיל
  • ריפוד: בד
  • פנסי חזית: רגילים
  • מחשב דרך: יש
  • מתלים ובולמים: רגילים
  • אבזור נוסף כלול במחיר: מערכת "מובילאיי", מערכת עזר לזינוק בעליה
  • אבזור נוסף: מערכת עזר לזינוק בעליה
  • אבזור בתוספת תשלום: --

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 143,990 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי: 1,712
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קטיפל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

טרייד-אין אקספרס על הרכב שלך 

הקלידו את מספר הרישוי של הרכב שלכם
אנחנו נשקלל את הנתונים 
ואתם תקבלו מאיתנו הצעת טרייד-אין משתלמת און-ליין תוך מספר דקות
המשך

רנו קנגו

הרנו קנגו נכנס על תקן המסחרית הקטנה. לאחר שהקנגו המקורי ראה הצלחה גדולה מאוד, טרם יציאת הדור השני שלו היו ממנו ציפיות גדולות. הדור השני של הקנגו מבוסס על פלטפורמת הסניק כך שהתכונות הדינמיות שלו שופרו בצורה ניכרת. ממדי הקנגו גדלו מבפנים ומבחוץ. הקנגו נחשב לרכב מפנק בעבור הנוסעים והנהגים וכל גרסאות הרכב כוללות מערכות בטיחות מקובלות כמו חלוקת עומסי בלימה, בקרת יציבות ועוד. הרכב מוצע עם רמת גימור גבוהה שכוללת אבזורי נוחות כמו חיישני גשם, 6 כריות אוויר ועוד. הקנגו משווק עם כמה מנועים, מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר ומנוע דיזל בנפח של 1.5 ליטר עם הספק של 85 כ"ס. שנה לאחר שהאחים רנו בנו את המכונית הראשונה שלהם, נוסדה "חברת האחים רנו" בשנת 1899. את התפתחות של חברת רנו הייתה מהירה והם הוסיפו לצי המכוניות שלהם גם רכב מסחרי ואוטובוסים. במהלך שנות ה-20 של המאה הקודמת, כבר היה ניתן לראות בהיצע שלהם גם לימוזינות. בתחילת שנות השלושים של המאה הקודמת, הדיזל נכנס לשירות ורנו החלה גם בייצור מטוסים. בסיום מלחמת העולם השנייה, רנו ייצרה מכוניות קטנות וזהו תחום בו היא מתמחה עד ליום הזה. בשנות השישים רנו כבר הפגינה נוכחות בעולם הספורט המודרני עם גורדיני, ובשנות ה-80 עם 5 טורבו ופואגו שהצליחו בראלי. בסוף שנות השבעים, רנו נכנס לפורמולה 1 ולמרוצים נוספים בהם ראתה ניצחונות מפוארים. יש לציין שרנו לא ראתה רק תקופות יפות ורנו נפגעה באופן משמעותי בגלל איכות ייצור ירודה במהלך שנות השמונים וזה הוביל אותה עד לכדי פשיטת רגל. בשנות התשעים רנו הייתה במגמת שיקום והוציאה דגמים מקוריים והובלה לאיחוד עם ניסאן. היום ולאחר שניתן לראות בבירור את השינוי בעיצוב הרכבים, רנו מייצרת דגמים כל חשמליים, דגמי פנאי, מכוניות מיני, משפחתית גדולה, מיניוואנים וכמובן מסחריות בכל קטגוריות הגדלים. רנו משווקת בישראל כבר במשך שנים רבות אך היא בולטת בקטגוריות מסוימות יותר מאחרות. לישראל מיובאת רנו החל משנת 1948 על ידי קראסו.  

רנו קנגו דור 1

הדור הראשון של הקנגו זכה להצלחה גדולה וזה מכל מליוני מכוניות מאז השקתו בסוף שנות התשעים. מסיבה זו, היו ציפיות רבות לדור השני של הקנגו כשיצא. הדור החדש של הקנגו מבוסס על פלטפורמת סניק ומכך יוצא שהתכונות הדינאמיות שלו משופרות משמעותית, ממדיו גדלו בכ- 10 ס"מ לבסיס הגלגלים, 19 סנטימטר לאורכו הכללי וכ-16 ס"מ לרוחב הרכב בהשוואה לדור הראשון. בהתאם למידותיו החיצוניות, גם המרווח ונפחו הפנימי גדל. כל גרסאות הדור השני כוללות מערכו מערכות עזר בטיחותיות מקובלות, יש חלוקת עומסי בלימה, בקרת משיכה וגם בקרת יציבות. הרכב מפנק יותר מהדור הקודם במובנים רבים וגם רמת הגימור שלו גבוהה. הגרסה המפוארת של הרכב שבתחילת השיווק של הקנגו ניתן היה למצוא בישראל רק עם מנוע בנזין בנפח של 1.6 ליטר עם תיבת הילוכים אוטומטית, כולל אבזורי נוחות המאפיינים רכבי נוסעים כמו שליטה על מערכת השמע מההגה, חיישני גשם ואורות וכמו כן כ-6 כריות אוויר. בארץ ניתן למצוא את הרכב ומעבר למנוע הבנזין שהוזכר, ניתן להשיג את הרכב עם מנוע דיזל בנפח של 1.5 ליטר עם הספק של 85 כ"ס ותיבה ידנית.  

ביצועים

הגרסה האוטומטית של הרכב מציעה לנהגים ביצועים ממוצעים אבל יש לציין שהרכב מייצר רעש גבוה יותר מרכבים מקבילים בעת מאמץ. גרסת הדיזל מספקת כוח עדיף וגם חיסכון בדלק ביחס לגרסה השנייה אך כרגע היא משווקת רק עם תיבת הילוכים ידנית.  

סיכום

מדובר במסחרית קטנה מרווחת מאוד ויעילה מבחינת המקום. נוחות הנסיעה ברכב טובה וגם אבזור הנוחות עשיר. במידה ובוחרים במנוע הדיזל, מדובר במכונית חסכנית מאוד אך אם אתם מעדיפים רכבים אוטומטיים, תצטרכו לבחור במנוע הבנזין שכפי שצוין רועש מעט בעת עומס. המכונית מעולה ויעילה לצרכי עבודה וגם טובה למשפחה.

השוואת רמות גימור לרכב

רנו קנגו 2021
לצפיה בדגמים נוספים ניתן לעבור לקטלוג הרכבים
מאמרים על רנו
לאחר 13 שנים ארוכות: רנו קנגו החדש נחשף – סקירה בעוד שישנם קונצרנים של רכבים המציגים דורות חדשים של דגמי מכוניות בכל כמה שנים, עם רנו קנגו זה שונה. הדור הראשון הוצא בשנת 1997, ורק לאחר 10 שנים הוצג הדור השני. כיום בשנת 2021, אפשר להכיר כבר את הדור השלישי למאמר המלא
נא להכיר: מקסוס E -יוניק 5 – החל מ-198,000 שקלים עד היום יצא לנו להכיר רק את דגם ה-80V של חברת מקסוס, שהיה רכב מסחרי די נפוץ באירופה. אמנם גם בישראל רכבי המקסוס היו יחסית נפוצים, אבל אין ספק שקיימת בקטגוריה של מסחריות תחרות לא מבוטלת למקסוס. וזו הסיבה לכך למאמר המלא
מקסוס E - דליבר 3 - מסחרית חשמלית חדשה למקסוס בישראל עד שנת 2021 זכינו לראות בישראל רק את דגם ה-80V של מקסוס. החל משנת 2021, אנחנו זוכים לראות את הדגם E דליבר 3, שזהו בעצם הדגם המסחרי-חשמלי הראשון מבית קונצרן מקסום. בואו נכיר את הרכב יותר לעומק, סקירה מלאה מאת למאמר המלא
פה בישראל: רנו קפצ'ור החדשה בישראל – סקירה כשהיא מגיעה לפה בדור השני שלה, רנו קפצ'ור כיום מציעה עיצוב חיצוני משודרג, כמו גם גרסה היברידית עם טווח נסיעה של כ-45 ק"מ. בואו נדבר עליה, סקירה מלאה על רנו קפצ'ור 2021, מאת חברת קפיטל מוטורס.  רכבי הפנאי בקטגוריה של הקטנים, למאמר המלא
הצעת טרייד-אין ב-3 שלבים פשוטים
רוצים להגיש בקשת טרייד-אין לרכב שלכם? התחברו עכשיו למערכת.
עם מי אנחנו משתפים פעולה?
חברתנו עובדת בשיתוף פעולה עם בנקים וגופי מימון שנבחרו בפקידה על מנת שאתה תקבל את המימון הכי אטרקטיבי בתנאים הטובים ביותר ותשלם פחות על הרכב החדש שלך.

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

ביקורות
מהרשת

4.9 מתוך 5
דברו איתנו במסנג'ר

קפיטל בלוג

למאמרים נוספים >

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

לשיחת ייעוץ חינם חייגו עכשיו

נציגי קפיטל מוטורס זמינים תמיד לשירותיכם.
האפליקציה של קפיטל מוטורס
האפליקציה זמינה לכולם ומאפשרת מגוון פעולות מהירות כמו קבלת הצעת טרייד-אין לרכב הישן, העלאת מסמכים לרכישת רכב חדש, איתור סניפים ועוד.
כל הזכויות שמורות לחברת קפיטל מוטורס בע"מ - 2021