קיה סיד 2022

רמת גימור 1 לדגם זה

5/5 - 1 דירוגים
21 מתעניינים ברכב זה כרגע.
דרגת זיהום: 5 6 7 3
רמת אבזור בטיחות: 0

רוצה פרטים נוספים על קיה סיד?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של קיה סיד החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

1.6 דיזל ידני

מחיר מחירון:
124,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
1,623

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100 קמ"ש

--

נפח מנוע

--

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 124,900 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי: 1,623
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קטיפל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לקיה סיד החדשה

קיה סיד

קיה מוטורס, החברה הדרום קוריאנית הוציאה לאחרונה את דגם קיה סיד החדשה דור שלישי. מדובר במשפחתית קומפקטית כאשר גרסת הסטיישן שלה פופולארית במיוחד ותופסת נתח שוק של 40% ממסירות הרכב.  קיה ניסתה לשווק גרסה שתתחרה מול יונדאי I30 המשפחתית (שזה די מצחיק נוכח העובדה שכיום קיה מוטורס ממוזגת עם חברת יונדאי מוטור). ראיית העיצוב בקיה סיד מנסה לקלוע בראש ובראשונה לקהל האירופאי אך האם היא גם מתאימה לקהל הישראלי? בואו ונבדוק את הנתונים.  

גרסאות מנוע

שתי גרסאות המנוע המוצעים בשוק הם 1.4 ליטרים ו- 1.6 ליטרים. גרסת ה- 1.4 ליטרים טורבו-בנזין רובוטית כפולת מצמדים מפתיעה ומגיעה למהירות מרבית של 206 קמ"ש עם תאוצת מהירות שבין 0 ל- 100 קמ"ש ב- 9.2 שניות ועם 1500-3200 סל"ד.  גרסת ה- 1.6 ליטרים דיזל ידני 6 הילוכים, מגיעה למהירות מרבית של 192 קמ"ש עם תאוצת מהירות שבין 0 ל- 100 קמ"ש ב- 10.9 שניות ועם 1500-2750 סל"ד.  

עיצוב ואבזור

בהשוואה לדורות קודמים הגרסה האחרונה נראית מוצלחת יותר. היא מתחדשת בעיקר בקורת C רחבה שמקנה לה מעט מראה דמוי 'קופה' ובפרונט עם תאורה צרה שמדוגם בנורות לד. תא הנוסעים מציע תפעול מערכת נוח, בעיקר בזכות הקונסולה המרכזית שגם ניתן להפנות אותה לכיוון הנהג.  תא הנוסעים האחורי מציע מרווח טוב גם לאנשים יחסית גדולים. בשונה מרכבים רבים שבהם קיימת מגבלה בחלק האמצעי האחורי באזור רגלי הנוסעים (גם ברכבי יוקרה), כאן, קיים מרווח טוב שעוזר לאדם האמצעי לשבת בנוחות סבירה.   כאמור, לא נמצא כאן עיצוב יוצא דופן אך הסיד עושה את עבודתה בצורה טובה עם סביבת נהג עניינית ומרגיעה. המושבים יחסית פשוטים אבל גם הם נוחים ונותנים תמיכה טובה בנסיעה. היא מגיעה עם רמת גימור אחד (LX) ומציעה: בלימה אוטונומית, היגוי אקטיבי לסטייה מנתיב, מסך מולטימדיה 8 אינץ' דובר עברית, מצלמת רוורס, מד טמפרטורה חיצונית עם תצוגה דיגיטלית ועוד.   

בטיחות

הקיה סיד בשתי גרסאות המנוע שלה, מציעה את רוב מערכות הבטיחות ללא הבדל, אלו כוללים בין היתר: מערכת אוטומטית לעמעום אור גבוה, מערכת להתראת ערנות הנהג, מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה, מערכת בקרת יציבות ואחיזה, מערכת להתרעה בעת בלימת חירום, מערכת סיוע לזינוק בעליה, תאורת יום אוטומטית ועוד.    

חווית נסיעה

שדה הראיה במושב הנהג מאפשר נראות רחבה והניווט של הקיה סיד במרחב העירוני הוא קל ויעיל. בנסיעה בין עירונית הסיד מאופיינת ברעשי כביש חלשים אך נוחות הנסיעה מכפרת על כך בנסיעה רכה. פסי האטה ובורות מורגשים בסיד אך היא מצליחה לרסן אותם בנסיעה יחסית טובה ונוחה שמאפשר להמשיך את הנסיעה ללא הרגשת מכה ברכב.  

לסיכום

לא מדובר במכונית שפונה לריגושים, היא אינה ספורטיבית בנשמה אלא מכונית משפחתית עם אחיזת כביש טובה ונוחה שאפשר לשלוט בה בצורה מיטבית. אם אתם צריכים מכונית משפחתית שימושית שתביא אתכם בנוחות ממקום למקום, קיה סיד תתאים לכם בהחלט והיא מומלצת יותר בגרסת ה- 1.4 ליטרים טורבו על פני מנוע ה- 1.6 ליטרים.

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מאמרים על דגמי קיה

מתעניין בקיה סיד החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי