קיה סטינגר 2022

2 רמות גימור לדגם זה

5/5 - 1 דירוגים
23 מתעניינים ברכב זה כרגע.
דרגת זיהום: 15
רמת אבזור בטיחות: 7

רוצה פרטים נוספים על קיה סטינגר?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של קיה סטינגר החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

2.0 טורבו GT Line

מחיר מחירון:
292,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
3,807
רמת גימור:

3.3 טורבו GT

מחיר מחירון:
389,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
5,068

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100 קמ"ש

--

נפח מנוע

--

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 292,900 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי: 3,807
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קטיפל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לקיה סטינגר החדשה

קיה סטינגר

קיה סטינגר היא מכונית השרירים הספורטיבית של חברת קיה מוטורס ונחשבת לרכב המוביל של החברה מבחינת מיתוגה בקרב קהל חובבי האדרנלין. הרכב משווק עם הנעה אחורית ואפשרות בחירה בהנעה כפולה.  הסטינגר נותנת ריגוש והרגשת פורענות על הכביש לכל הנוהג בה. החברה הקוריאנית ניסתה לעמוד מול רכבים דומים באותו סגמנט שעד היום זוהו עם רכבי יוקרה גרמניים בעלי ניסיון רב שנים ותדמית שכמעט בלתי ניתנת לערעור ולכן החברה הקוריאנית רואה בסטינגר בעיקר מקדם תדמית למותג קיה. אך בל נטעה הסטינגר עדיין מספקת יכולות מרשימות בהחלט, הרבה מעבר לתדמית.   

גרסת מנוע

הסטינגר מספקת רמת ביצועים מרשימה. היא משווקת בשתי גרסאות מנוע בנזין: נפח מנוע 2.0 ליטר GT LINE, 245 כ"ס, 6,200 סל"ד ונפח מנוע 3.3 ליטר  Twin Turbo GT, 366 כ"ס, 6,000 סל"ד.  מבחינת ביצועים: גרסת ה- 2.0 ליטר מציגה מהירות מרבית של 233 קמ"ש עם תאוצת מהירות של 0-100 קמ"ש ב- 6 שניות. הגרסה הבכירה יותר, 3.3 ליטר, סוגרת מהירות מרבית של 270 קמ"ש עם תאוצת מהירות 0-100 קמ"ש ב- 4.9 שניות בלבד. שתי הגרסאות בעלות הנעה אחורית עם דיפרנציאל מוגבל החלקה LSD.  

חווית נהיגה

הסטיגר בעלת יציבות כביש והעברת משקל טובה בעיקולים, בשל דיפרנציאל מוגבל החלקה שקיים בה ניתן לשלוט על הגלגלים האחוריים בעת פניה אגרסיבית. אך נהיגה אגרסיבית שמורה רק לנהגי מרוץ מקצועיים, אותנו מעניין איך הסטינגר מגיבה בעת נהיגה רגילה.  אם נשווה אותה לרכבים אחרים באותו סגמנט, הסטינגר מצוינת בתגובות נהיגה סטנדרטיות, היא בהחלט מתאימה לכל נהג שאוהב רכבים חזקים אך אינה מצליחה להגיע לרמות הסטנדרט של רכבי יוקרה בגרסאות הפרימיום. עדיין, היא בעלת התנהגות כביש נהדרת, בולמת שיבושי כביש בצורה יחסית טובה עם שלדה שבנויה לנהיגה ספורטיבית.  

בטיחות

קיה לא חסכו בבטיחות בסטינגר והכניסו לתוכה שלל מערכות בטיחות, החל מכריות אוויר שעוטפות את כל חלל הפנים בעת תאונה, קדמיות וצדדיות לכל אורך מרכב הרכב. היא כוללת בשתי הגרסאות: מערכת סיוע לבלימת חירום, מעטפת פלדה להגנת תא הנוסעים, מערכת סיוע לזינוק בעלייה, מכסה מנוע אקטיבי להגנה על הולכי רגל, אזורי קריסה וספיגה, נקודות עיגון ומערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה המבצעת תיקוני היגוי.  עוד מערכות שקיימות בסטינגר הן מערכת אוטומטית לעמעום אור גבוה, מערכת להתראת ערנות נהג, בקרת שיוט אדפטיבית עד לעצירה מלאה, מערכת התראה למניעת התנגשות קדמית ובלימה אוטונומית, מערכת התראה על רכב ב"שטח מת", מערכת התראה על תנועה חוצה מאחור, מערכת בקרת יציבות +ESP ואחיזה עם חיישני התהפכות/ בשילוב מערכת בקרת משיכה ומערכות נוספות.   

לסיכום

הקיה סטינגר היא מכונית ספורטיבית חזקה ומעוצבת, ממותגת חברה. היא מציגה ביצועים מעל לממוצע עם מנועי טורבו בנזין חזקים ומערכות בטיחות מתקדמות.

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מאמרים על דגמי קיה

מתעניין בקיה סטינגר החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי