קיה סטוניק 2022

4 רמות גימור לדגם זה

8 מתעניינים ברכב זה כרגע.
2.7/5 - 97 דירוגים
דרגת זיהום: 5 6 8 9
רמת אבזור בטיחות: 6

רוצה פרטים נוספים על קיה סטוניק?

נצנציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לכם למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורכם.

רמות גימור של קיה סטוניק החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

1.4 בנזין אוט' LX

מחיר מחירון:
108,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
1,385
רמת גימור:

1.0 טורבו-בנזין רובוטית כפולת מצמדים LX

מחיר מחירון:
121,500 ₪
החזר חודשי החל מ-
1,533
רמת גימור:

1.0 טורבו-בנזין רובוטית כפולת מצמדים EX

מחיר מחירון:
121,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
1,538
רמת גימור:

1.0 טורבו-בנזין רובוטית כפולת מצמדים GT-Line

מחיר מחירון:
125,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
1,585

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100 קמ"ש

--

נפח מנוע

--

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 121,500 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי: 1,533
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קטיפל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לקיה סטוניק החדשה

קיה סטוניק

קיה סטוניק הוא רכב הקרוסאובר הקומפקטי של קיה. הוא מאופיין בעיצוב מושך עין עם קימורים נאים ומשמש כג'יפון אטקרטיבי וכתחליף לאחיו הגדול, הקיה ספורטאז' האיכותי. אמנם הוא קטן יחסית אך מציע עיצוב מושך עין עם נראות של רכב פנאי שטח שמתחרה בסגמנט רכבים אלו בהצלחה מול יצרניות רכב אחרות. הקיה סטוניק לא גדול באמת כמו רכב SUV משום שהוא מבוסס על דגם הריו, רכב הסופר מיני של קיה. אך מעצבי החברה הצליחו לתת כאן את ההרגשה של רכב פנאי שטח גדול יותר בעזרת כמה פיצ'רים עיצוביים כדוגמת הגגון המעוצב שמקנה לו תחושת גובה. עיצוב הרכב הוא ייחודי בהשוואה לאחרים באותו הסגמנט, קיה חילקו את צבעי הרכב לשניים – צבע נפרד לגג וצבע אחיד לשאר הרכב (שמגיע בגרסת EX ומעלה).  

גרסאות מנוע

הקיה סטוניק משווק בשתי גרסאות מנוע: 1.4 ליטרים בנזין ו - 1.0 ליטרים טורבו בנזין רובוטית כפולת מצמדים בשלושה רמות גימור (LX, EX, Premium). יחידת ההנעה בת 1.4 ליטרים מגיעה עם הספק של 100 כ"ס ותיבה אוטומטית-פלנטרית 6 הילוכים, 6000 סל"ד.  מנוע 1.0 ליטרים מציע 120 כ"ס עם תיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים עם מספר סל"ד דומה – 6000. אין ספק שבהשוואה למנוע ה- 1.4 ליטרים, מנוע ה- 1.0 ליטרים נותן תמורה טובה יותר. יתרונותיו: חזק וחסכוני יותר. החיסרון: יקר יותר. מנוע ה- 1.4 ליטרים יותר גדול אך בגלל חיסרון הטורבו הוא יותר חלש ופחות חסכוני לעומת גרסת ה- 1.0 ליטרים טורבו. הוא בעל הספק סל"ד דומה – 6000 אך עם 100 כ"ס לעומת גרסת הטורבו.  

עיצוב ואבזור

עיצוב הפנים נותן תמורה מספקת ביחס לעלות הרכב. אמנם לא מדובר כאן באיכות חומרים ששמורה לרכבי יוקרה. ביחס לגודלו, מושביו מציעים תנוחת ישיבה טובה למדי אך אינם מספקים את תנוחת הישיבה הגבוהה שמזוהה עם רכבי שטח פנאי אחרים.  את רוב האבזור בסטוניק ניתן לקבל כבר בדגם הפתיחה שלה ואין הבדל גדול ברמות הגימור מבחינת האבזור למעט מספר פיצ'רים בודדים כמו: הגה בעיצוב ספורטיבי שקיים רק בגרסת הפרימיום או קיפול חשמלי למראות הצד שמשום מה לא קיים ברמת הגימור LX. בכל רמות הגימור השונות נמצא: הגה כוח חשמלי מתכוונן, מערכת בקרת אקלים דיגיטלית, מראות צד חשמליות מחוממות, מערכת בקרת שיוט ומגביל מהירות עם שליטה מגלגל ההגה, מערכת מולטימדיה מקורית 7 אינץ' ועוד פיצ'רים נוספים.  כאמור, הסטוניק אינה משרה תחושה של נסיעה ברכב פנאי שטח מוגבה כפי שהעיצוב החיצוני מנסה לטעת בנו והוא עושה זאת בהצלחה רבה כיוון שהאכזבה מגובה הרכב מחלחלת לאלו היושבים במושבים הקדמיים, עדיין יש לזכור - מדובר בג'יפון שמבוסס על רכב סופר מיני, כך שאין לבוא בטענות.  אך אם קיימת תחושת פספוס בנוגע לגובה הרכב היא מתחלפת במהרה בעזרת העיצוב הדינאמי שעובר גם למרחב פנים הרכב, בעיקר בעזרת משחק הצבעים על גבי הדשבורד. בסיס המושבים רחב ונוח ליושבים בו והוא מעוצב בשילוב עור סינטטי ובד (ברמת הפרימיום).  רצוי ששלושת הנוסעים במושב האחורי יכירו אחד את השני כיוון שהם הולכים לשבת צמודים ובלא מרווח גדול. לעומת זאת שני נוסעים אחוריים יוכלו ליהנות ממרווח טוב על גבי רכב צעיר וכיפי שיוביל אותם ללא רעשי רקע חיצוניים מטרידים ועם בידוד רעשים לא רע בכלל.  

בטיחות

הסטוניק מציעה רשימת אבזור בטיחות עם 6 כריות אוויר, מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה הכוללת תיקוני היגוי, מערכת בלימת חירום אוטונומית, מערכת התראה למניעת התנגשות קדמית ומערכת אוטומטית לעמעום אור גבוה.  

לסיכום

קיה סטוניק שייך לסגמנט הג'יפונים הקטנים וביחס לקטגוריה זו הוא עונה על מירב הסעיפים. הוא מאובזר ובטיחותי ועם מנוע מצוין בגרסת מנוע 1.0 ליטרים טורבו. הסטוניק נותן תמורה טובה למדי ביחס לעלות הרכב, בייחוד בגרסת ה- LX – רמה אחת מעל גרסת הבסיס.

לקוחות קפיטל מוטורס

מאמרים על דגמי קיה

מתעניין בקיה סטוניק החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי