פיג'ו 208 e 2024 החדשה
מנוע חשמלי שמאיץ את הרכב תוך 8.1 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש, טווח נסיעה של 339 ק"מ, עיצוב חיצוני מרהיב, תא נוסעים חדשני ושפע של אבזור – לפניכם כל הפרטים על פיג'ו 208E החדשה 2022.
עיצוב פיג'ו 208 חשמלית
פיג'ו 208 החדשה שומרת על קו עיצובי מוכר במידות ובצללית הרכב עוד מימי פיג'ו 206. הרענון של הדור החדש שומר על התואר שלה כאחת ממכוניות הסופר מיני היפות ביותר. פיג'ו 208E חשמלית כמעט זהה לחלוטין בעיצוב החיצוני והפנימי לזאת המונעת בבנזין וקשה מאוד לראות את הבדל ביניהן. בתא הנוסעים, שגם הוא נחשב לאחד מהמושקעים והמודרניים ביותר בקטגוריה, שימוש במספר רב של חומרים מקוריים, הגה קטום, ידית הילוכים ייחודית, מושבי בד משולבים עור בטקסטורה מיוחדת ותפרים ספורטיביים, לוח מכוונים דיגיטלי תלת ממדי, מסך מרכזי הפונה אל הנהג, מתגים בסגנון קוקפיט של תא טייס, דיפוני דלתות מעוצבים ועוד.
אבזור ורמות גימור פיג'ו 208e
ה-208 E, כמו אחותה הגבוהה יותר,
פיג'ו 2008e, מגיעה רק ברמת גימור אחת העונה לשם Premuim S. המחיר שלה מתחיל ב-154,990 ₪ ואם להסתכל ברשימת האבזור, ברור מאוד למה תג המחיר גבוה ביחס לדגם הבנזין המקביל. נתחיל מכך שהיא מגיעה עם כל מערכות הבטיחות המתקדמות כולל היגוי אקטיבי בסטייה מנתיב, בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית עם זיהוי תמרורים ובקרת זחילה בפקקים. מעבר לכך הפיג'ו מאובזרת במסך מולטימדיה בגודל 7 אינץ' עם קישור לאנדרואיד ואפל, טעינה אלחוטית לטלפון הנייד, בקרת אקלים, תאורת לד מלאה, חיישני תאורה וחיישני גשם וגימור פנים דמוי קרבון.
מנוע, ביצועים וסוללה פיג'ו 208e
ל-208 החשמלית יש מנוע קדמי שמייצר 136 כ"ס ומומנט מרבי של 26.5 קג"מ. אלה מאיצים את הרכב למהירות של 100 קמ"ש מעמידה תוך 8.3 שניות. נפח הסוללה של ה-208 הוא 50 קוט"ש וטווח הנסיעה המוצהר עומד על 339 ק"מ. המהירות המקסימאלית של ה-208 החשמלית מוגבלת אלקטרונית ל-150 קמ"ש.
חווית נסיעה פיג'ו חשמלית
ה-208 החדשה והדורות הקודמים שלה תמיד נתנו מעבר למתחרות בחוויית הנהיגה. איכות הנסיעה, ההיגוי, כיול המתלים והביצועים בנהיגה דינאמית הם מהטובים בקטגוריה. גם לנוסעים מרווח מאוד, נוח במושבים והסביבה של תא הנוסעים מעוצבת ופרקטית גם לנסיעות ארוכות. בגרסה החשמלית שלה היא משילה באופן סופי את התדמית של פיג'ו בישראל כרכב בעל אמינות מנוע נמוכה מכיוון שהמנוע החשמלי אינו מצריך תחזוקה. כמו כן, מאחר שעכשיו היא חלק מתאגיד סטלנטיס, היא חולקת את אותה הפלטפורמה, המנוע והסוללה עם
אופל קורסה החשמלית.