פולקסווגן טוארג 2024

רמת גימור 1 לדגם זה

דרגת זיהום: 15
רמת אבזור בטיחות: 7
5 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על פולקסווגן טוארג?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של פולקסווגן טוארג החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

3.0

מחיר מחירון:
534,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
6,953
4.2/5 - 9 דירוגים

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני טוארג

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 534,900 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 6,953
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לפולקסווגן טוארג החדשה

פולקסווגן טוארג

פולקסווגן טוארג הוא רכב הפנאי שטח המוביל שלחברת פולקסווגן. הוא נחשב לרכב יוקרה ועבר שדרוג בעיצוב וקיבל מתלי אוויר כסטנדרט בכל הדגמים על מנת לשפר את נוחות הנסיעה ולהגביה את הרכב בעת ירידה לשטח.  בשל היותו משויך לקונצרן הרכבים פולקסווגן הוא נהנה מפלטפורמה שמבוססת על רכבי האאודי Q7 ופורשה קאיין שמיוצרת באותו מפעל. זאת עוד עדות לכך שבחברה הגרמנית מייעדים אותו לקטגוריית רכבי השטח הגדולים והיוקרתיים.  

עיצוב

בדרך כלל הטוארג היה משויך לדגמי רכבים שהיו משמרים את העיצוב המסורתי לאורך שנים, אך עם התקדמות השנים גם בפולקסווגן הבינו שיש לבצע מספר שינויים עיצוביים. אמנם בצורתו הכללית הוא אינו איבד את המראה המוכר שלו אך הוכנסו בו מספר שינויים שניסו להוציא אותו מהתדמית השמרנית שהיה מאופיין בה.  ניתן להבחין בשינוי משמעותי בחזית ובפנים הרכב, עם פנסי חזית במטריצת LED וסביבת נהג דיגיטלית. מכסה המנוע הוארך עם קווי מתאר חדים בצידי הרכב וגג השמש הפנורמי שנמתח כמעט לכל אורך החלק העליון כולל מנגנון הטיה ופתיחה. ההרגשה בטוארג היא שניתן לעשות כל דבר בלחיצת כפתור.  

גרסת מנוע

פולקסווגן טוארג מגיע בגרסת מנוע 3.0 ליטרים עם הנעה קבועה לכל הגלגלים ותיבת הילוכים אוטומטית טיפטרוניק, 8 הילוכים. הספק מרבי עומד על 286 כ"ס עם סל"ד 3500 ותאוצת מעמידה למהירות 100 קמ"ש ב- 6.1 שניות. המהירות המרבית היא 238 קמ"ש.  מבחינת יכולות השטח שלו, הטוארג מספק הילוכי כוח וזו עדות לכך שבדגם זה ניסו להשיג מעט יותר מסתם מראה מחוספס ולתת קצת יותר יכולת הרפתקנית בירידה לשטח. הטוארג מאפשר לשנות את יחס ההעברה היוצא מתיבת ההילוכים כך שכל מערכת ההילוכים תתחיל נמוך וחזק יותר דבר זה מאפשר לטפס, להשתמש בבלימת מנוע בירידה, לגרור, לזנק מהמקום, או לחצות מכשולים איטיים.   כמו כן קיימות בו נעילות דיפרנציאל שמחלקות את כוח המנוע בפרופורציות משתנות, על פי מהירות הנסיעה ורדיוס הפניות שאנו מבצעים וכן, גם בקרת משיכה.  

אבזור

ללא ספק עם כל מערכות האבזור של הטוארג הוא ניצב בחוד בחנית של רכבי הפנאי שטח של פולקסווגן. מסך המולטימדיה הענק והצבעוני שניצב במרכז הדשבורד מאפשר תפעול של מערכות הרכב באמצעות מגע, מחוות או שליטה קולית – ללא מתגים כלל. מסך המולטימדיה מאפשר שליטה כמעט מוחלטת על כל פונקציות הרכב ומייתר חלקים שונים שאולי נותנים מראה מעט מינימליסטי ולכן ניתן לבחור גוונים חמים יותר בעיצוב הפנים. איכות החומרים וההרכבה מצוינים.  מושבי הרכב מלאים בפיצ'רים שיעשו לכם את החיים קלים יותר, עם אפשרות שליטה עליהם מתוך מסך המולטימדיה לחימום, קירור או מסאז. מה עוד כלול? גג פנורמי בגג הרכב, פנסי LED עם מערכת נגד סנוור נהגים.  מערכת הישיבה לנוסעים מאחור מאפשרת כוונון והזזה קדימה ואחור, לאחר שהנוסעים מאחור התמקמו בנוחות הם יוכלו ליהנות גם מפתחי מיזוג אחוריים עם אפשרות שליטה על הטמפרטורה ושקעי טעינה לטלפונים ניידים.  

נוחות נסיעה

מדובר ברכב גדול ולכן התנהגות הכביש עליו תהיה בהתאם, זהו לא רכב שמיועד לנסיעה יום יומית בתוך סמטאות צרות. רכות הנסיעה בטוארג מתאפשרת הודות למתלי אוויר מתכווננים באופן ממחושב לפי קטגוריות נהיגה שונות כמו 'שטח' או 'ספורט', 'חיסכון' או 'נוחות'.  בנסיעה בין עירונית בידוד רעשי החוץ טוב מאוד וריסון "מכות" קטנות בכביש עובד מצוין. העברת 8 ההילוכים ברכב פועלת בצורה מאוד חלקה וכמעט ולא שניתן להרגיש את ההעברות. למרות שמדובר ברכב כבד הטוארג מצליחה לתמרן בצורה טובה, יציבה ומהירה בסיבובים.  

בטיחות

הטוארג מפנקת בכל מה שקשור למערכות בטיחות, היא כוללת בקרת שיוט אדפטיבית שמאפשרת שמירה אוטומטית על מהירות הנסיעה ומרחק מהרכב מלפנים, תוך התאמה מתמדת לתנאי הנהיגה, גם בנסיעות ארוכות בכביש המהיר וגם בנסיעה בפקקים.  בקרת סטייה מנתיב עם היגוי אקטיבי חשה כאשר הרכב סוטה מנתיב הנסיעה שלו, ומחזירה אותו לנתיב הנסיעה באופן אוטומטי. מערכת בטיחות בכניסה או ביציאה מצמתים ומערכת חניה אוטומטית בניצב או במקביל מבלי לגעת בהגה כלל.  

לסיכום

פולקסווגן טוארג מאוד חזקה בכל צורות הנהיגה אך מעט איטית בתגובות שלה והכוונה כאן היא באמת רק למעט, כי ביחס לכל מה שהיא נותנת לנוהג בה היא פשוט מוכתרת כאחד מרכבי הפנאי שטח הטובים שקיימים כאן, גם בכבישי אספלט וגם בדרכי כורכר.

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

הרכב הזה לא זמין יותר לרכישה

אבל אין מה לדאוג כי יש לנו המון דגמים אחרים להציע לכם

מתעניין בפולקסווגן טוארג החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי