אבזור נוסף כלול במחיר: מערכת התראה לשמירת מרחק כולל בלימה אוטונומית, מערכת התראה על סטיה מנתיב כולל היגוי אקטיבי, מערכת Blind Spot להתראה על רכב ב"שטח מת" במראות, מערכת עזר לעומסי תנועה, מערכת "עצור וסע" לדימום מנוע בעמידה, בלם יד חשמלי עם פונקציית “Auto Hold”, בקרת גלישה במדרון, מערכת למניעת התהפכות, מערכת התראת עייפות, דלת תא מטען חשמלית עם פתיחה באמצעות הרגל, מתלי אוויר אדפטיביים, בורר מצבי נהיגה, מסילות גג, מערכת מצלמות 360, תאורת עזר לחניה, לוח מחוונים וירטואלי
אבזור נוסף: בקרת אקלים עם 4 איזורים, חלונות אחוריים כהים, מסילות גג
אבזור בתוספת תשלום: --
מחשבון החזר חודשי
מחירון הרכב:499,900 ₪
תשלום מקדמה: * ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קטיפל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.
גלריית תמונות 0 תמונות
פולקסווגן טוארג הוא רכב הפנאי שטח המוביל שלחברת פולקסווגן. הוא נחשב לרכב יוקרה ועבר שדרוג בעיצוב וקיבל מתלי אוויר כסטנדרט בכל הדגמים על מנת לשפר את נוחות הנסיעה ולהגביה את הרכב בעת ירידה לשטח. בשל היותו משויך לקונצרן הרכבים פולקסווגן הוא נהנה מפלטפורמה שמבוססת על רכבי האאודי Q7 ופורשה קאיין שמיוצרת באותו מפעל. זאת עוד עדות לכך שבחברה הגרמנית מייעדים אותו לקטגוריית רכבי השטח הגדולים והיוקרתיים.
עיצוב
בדרך כלל הטוארג היה משויך לדגמי רכבים שהיו משמרים את העיצוב המסורתי לאורך שנים, אך עם התקדמות השנים גם בפולקסווגן הבינו שיש לבצע מספר שינויים עיצוביים. אמנם בצורתו הכללית הוא אינו איבד את המראה המוכר שלו אך הוכנסו בו מספר שינויים שניסו להוציא אותו מהתדמית השמרנית שהיה מאופיין בה. ניתן להבחין בשינוי משמעותי בחזית ובפנים הרכב, עם פנסי חזית במטריצת LED וסביבת נהג דיגיטלית. מכסה המנוע הוארך עם קווי מתאר חדים בצידי הרכב וגג השמש הפנורמי שנמתח כמעט לכל אורך החלק העליון כולל מנגנון הטיה ופתיחה. ההרגשה בטוארג היא שניתן לעשות כל דבר בלחיצת כפתור.
גרסת מנוע
פולקסווגן טוארג מגיע בגרסת מנוע 3.0 ליטרים עם הנעה קבועה לכל הגלגלים ותיבת הילוכים אוטומטית טיפטרוניק, 8 הילוכים. הספק מרבי עומד על 286 כ"ס עם סל"ד 3500 ותאוצת מעמידה למהירות 100 קמ"ש ב- 6.1 שניות. המהירות המרבית היא 238 קמ"ש. מבחינת יכולות השטח שלו, הטוארג מספק הילוכי כוח וזו עדות לכך שבדגם זה ניסו להשיג מעט יותר מסתם מראה מחוספס ולתת קצת יותר יכולת הרפתקנית בירידה לשטח. הטוארג מאפשר לשנות את יחס ההעברה היוצא מתיבת ההילוכים כך שכל מערכת ההילוכים תתחיל נמוך וחזק יותר דבר זה מאפשר לטפס, להשתמש בבלימת מנוע בירידה, לגרור, לזנק מהמקום, או לחצות מכשולים איטיים. כמו כן קיימות בו נעילות דיפרנציאל שמחלקות את כוח המנוע בפרופורציות משתנות, על פי מהירות הנסיעה ורדיוס הפניות שאנו מבצעים וכן, גם בקרת משיכה.
אבזור
ללא ספק עם כל מערכות האבזור של הטוארג הוא ניצב בחוד בחנית של רכבי הפנאי שטח של פולקסווגן. מסך המולטימדיה הענק והצבעוני שניצב במרכז הדשבורד מאפשר תפעול של מערכות הרכב באמצעות מגע, מחוות או שליטה קולית – ללא מתגים כלל.מסך המולטימדיה מאפשר שליטה כמעט מוחלטת על כל פונקציות הרכב ומייתר חלקים שונים שאולי נותנים מראה מעט מינימליסטי ולכן ניתן לבחור גוונים חמים יותר בעיצוב הפנים. איכות החומרים וההרכבה מצוינים. מושבי הרכב מלאים בפיצ'רים שיעשו לכם את החיים קלים יותר, עם אפשרות שליטה עליהם מתוך מסך המולטימדיה לחימום, קירור או מסאז. מה עוד כלול? גג פאנורמי בגג הרכב, פנסי LED עם מערכת נגד סנוור נהגים. מערכת הישיבה לנוסעים מאחור מאפשרת כוונון והזזה קדימה ואחור, לאחר שהנוסעים מאחור התמקמו בנוחות הם יוכלו ליהנות גם מפתחי מיזוג אחוריים עם אפשרות שליטה על הטמפרטורה ושקעי טעינה לטלפונים ניידים.
נוחות נסיעה
מדובר ברכב גדול ולכן התנהגות הכביש עליו תהיה בהתאם, זהו לא רכב שמיועד לנסיעה יום יומית בתוך סמטאות צרות. רכות הנסיעה בטוארג מתאפשרת הודות למתלי אוויר מתכווננים באופן ממחושב לפי קטגוריות נהיגה שונות כמו 'שטח' או 'ספורט', 'חיסכון' או 'נוחות'. בנסיעה בין עירונית בידוד רעשי החוץ טוב מאוד וריסון "מכות" קטנות בכביש עובד מצוין. העברת 8 ההילוכים ברכב פועלת בצורה מאוד חלקה וכמעט ולא שניתן להרגיש את ההעברות. למרות שמדובר ברכב כבד הטוארג מצליחה לתמרן בצורה טובה, יציבה ומהירה בסיבובים.
בטיחות
הטוארג מפנקת בכל מה שקשור למערכות בטיחות, היא כוללת בקרת שיוט אדפטיבית שמאפשרת שמירה אוטומטית על מהירות הנסיעה ומרחק מהרכב מלפנים, תוך התאמה מתמדת לתנאי הנהיגה, גם בנסיעות ארוכות בכביש המהיר וגם בנסיעה בפקקים. בקרת סטייה מנתיב עם היגוי אקטיבי חשה כאשר הרכב סוטה מנתיב הנסיעה שלו, ומחזירה אותו לנתיב הנסיעה באופן אוטומטי. מערכת בטיחות בכניסה או ביציאה מצמתים ומערכת חניה אוטומטית בניצב או במקביל מבלי לגעת בהגה כלל.
לסיכום
פולקסווגן טוארג מאוד חזקה בכל צורות הנהיגה אך מעט איטית בתגובות שלה והכוונה כאן היא באמת רק למעט, כי ביחס לכל מה שהיא נותנת לנוהג בה היא פשוט מוכתרת כאחד מרכבי הפנאי שטח הטובים שקיימים כאן, גם בכבישי אספלט וגם בדרכי כורכר.
מלאו את הטופס מטה וקבלו שיחת ייעוץ חינם עם נציגי השירות שלנו
לקוחות ממליצים
Amar Nahla
⭐⭐⭐⭐⭐
תודה רבה על השירות המקצועי והמהיר…ממליצה בחום ❤
חברת נוי השדה
⭐⭐⭐⭐⭐
לאחר בדיקה מקיפה של שוק הרכב קיבלנו עסקה מעולה מקפיטל מוטורס שן השירות ללא תחרות! מענה מיידי לכל דבר וכמובן ליווי חם במשך תהליך הרכישה, אין עליכם!
Yosi Moshe
⭐⭐⭐⭐⭐
תודה מכל הלב על שירות מקצועי ומשפחתי לכל הצוות שליווה אותי במשך כל תהליך הקניה, בטוח שניפגש בעוד כ-3 שנים לקנית רכב חדש ❤, תודה מיוחדת למור שיר וזוהר ❤❤❤
עצמון שייך
⭐⭐⭐⭐⭐
אין על משה מקפיטל מוטורוס אחלה של אדם הגון ישר ומצחיק אין עליכם, תודה על הכל !!!
Maxim Pishanskiy
⭐⭐⭐⭐⭐
למשפחת קפיטל מוטורס! רציתי להודות לכם על השרות על האמינות ועל היחס האישי במיוחד למשה התותח!!!! שנתן לי תחושה של אוירה ביתית ותודה גדולה לנדב, שיר ויונית על הסובלנות ועל היחס האישי!
Ariel Nizan
⭐⭐⭐⭐⭐
תודה לכם חברה מדהימה על חווית שירות ברמה שלא נתקלתי בה בחיים והלוואי וכל נותני השירות היו כמוכם.
אני עוד אחזור בסבב השני שלי, השלישי, והרביעי בעזרת השם. ❤️🙏
עמראן עויסאת
⭐⭐⭐⭐⭐
תודה ענקית לצוות הכי מהמם והכי אחראי שראיתי עד היום ,נתנו שירות מכל הלב ותמכו בכל דבר שרציתי עד הסוף!אז לכל מי שרואה את הפוסט הזה לא לחשוב פעמיים קפיטל מוטורס זאת הכתובת שלכם כדי להתקדם ולצאת עם רכב חדש
עם מספר דורות מאחוריה, הונדה ג’אז 2020 החדשה מגיעה לארץ והיא לבושה היטב בעיצוב עגול וסקסי. מדובר במכונית סופר מיני בעלת יחידת הנעה היברידית חדשה לגמרי (לא אותה יחידת הנעה מהג’אז הקודמת). בואו נכיר אותה
נהגים שאוהבים רכבים צרפתיים בדרך לא מוכנים להחליף את הצרפתייה שלהם בעד יפנית, אמריקאית או כל סוג רכב אחר. ומי שעד היום מקיד לנהוג על רנו מגאן סדאן, ישמח לדעת שבשנת 2021 היא מקבלת מתיחת
פולקסווגן גולף GTI 2021 החדשה מגיעה אלינו לארץ הקודש והיא לבושה במיטב הטכנולוגיה, הדיגיטציה והספורטיביות. אנחנו מדברים על רכב שמגיע מ-0 ל-100 קמ”ש במעט יותר מ-6 שניות, 6.2 שניות עבור המדייקים. קבלו אותה עם 245
ניסאן סנטרה 2020 החדשה כיום מגיעה עם מנוע בנפח גדול יותר ועם 25 כ”ס יותר מאשר הדור הקודם. למעשה, יש מאחוריה לא פחות מאשר 8 דורות של מכוניות משפחתיות. כיום, ניסאן סנטרה 2020 החדשה מקבלת