השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!
על מנת לעבור בין רמות הגימור השונות לחצו על רמת הגימור הנוכחית.

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 0 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי: 100
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קטיפל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

טרייד-אין אקספרס על הרכב שלך 

הקלידו את מספר הרישוי של הרכב שלכם
אנחנו נשקלל את הנתונים 
ואתם תקבלו מאיתנו הצעת טרייד-אין משתלמת און-ליין תוך מספר דקות
המשך

סקודה ראפיד

המקור של סקודה הינו במפעל שהחל את דרכו בייצור אופניים עוד לפני תחילת המאה הקודמת. במהרה התחיל המפעל לעסוק גם בייצור אופנועים וגם במכוניות אך הוא נקלע למשברים כלכליים שהובילו לרכישתו על ידי תאגיד נשק בשם סקודה בשנות העשרים של המאה הקודמת. בשנות התשעים נרכש המפעל על ידי פולקסווגן ובמהרה יצאה הסקודה אוקטביה הראשונה אשר ראתה הצלחה גדולה בארץ ובעולם. סקודה מיובאת לישראל עוד מתחילת שנות התשעים אך בהתחלה הייתה בארץ חשדות מסוימת לרכביה אך היא הצליחה להתגבר על מצב זה באמצעות שיווק הסקודה אוקטביה לנהגי המוניות. בשנת 2016, האוקטביה הייתה כבר למכונית המשפחתית השנייה בסדר גודל המכירות בישראל כאשר סקודה הוא בין ארבעת המותגים הגדולים בארץ בהיקף המכירות. מאז תחילת שנות האלפיים, היה חסר בהיצע של סקודה מכונית משפחתית קטנה. עובדה זו הובילה בהמשך לייצורה של הסקודה ראפיד על מנת למלא את המקום החסר בהיצע סקודה ולאפשר לה לצמוח עוד יותר גם בשווקים גלובליים מתפתחים. הסקודה ראפיד נחשבת למקבילה של הסיאט טולדו וזו משתמשת למעשה במכלולים המוכרים של קונצרן פולקסווגן. הגרסה המוצעת בישראל של הסקודה ראפיד כוללת היצע מערכות הנעה של שני מנועים בנפח של 1.2 ליטר ובנפח של 1.4 ליטר טורבו בנזין ומנוע דיזל בנפח של 1.6 ליטר. המנועים הללו מוצעים עם תיבת 7 הילוכים רובוטית דו מצמדית או תיבת 5 הילוכים ידנית. העיצוב הפנימי והחיצוני של הראפיד ממשיכים את העיצוב המוכר לנו של סקודה א מה שבולט אצל הדגם הוא המרווח הפנימי הנדיב ותא המטען הגדול בנפח של 550 ליטר. בשנת 2014 הגיעה לישראל גרסת ההאצ'בק של הראפיד עם רמת גימור גבוהה כאשר בהתחלה הוצע מנוע טורבו בנפח של 1.4 ליטר ובשנת 2015 הגיעו גם גרסאות עם מנוע בנפח של 1.2 ליטר טורבו עם הספק של 90 כ"ס לראפיד וגם לספייסבק. בנוסף, חל שדרוג באותה שנה לרמות האבזור ובאותה שנה נוספה רמת גימור נוספת להיצע הנקראת "סקאוט" שעיצובה הינו דמוי שטח.

עיצוב והנדסת אנוש

עיצובה החיצוני של הסקודה ראפיד כאמור, הינו סולידי ואופייני לסקודה ואיננו מנסה לפרוץ דרך חדשה. בנוסף על כך, אותו עיקרון עיצובי ממשיך גם לעיצוב הפנימי של הראפיד. לא תמצאו בראפיד גימיקים ואלמנטים עיצוביים מיותרים. המרחב הפנימי נדיב ויש דגש על המרווח של המושבים האחוריים. איכות ההרכבה טובה אך איכות החומרים לעומת זאת, באיכות נמוכה. תא המטען ענקי.

ביצועים

כאשר הרכב מצויד במנוע בנפח של 1.4 ליטר יש לו יכולת נסיעה טובה מאוד. כאשר נוסעים בפקקים, תיבת ההילוכים אינה מטיבה עם חוויית הנסיעה. צריכת הדלק טובה כאשר במבחנים נמצא כי הרכב צורך ליטר לכל 13 ק"מ נסיעה אך צריכת הדלק עדיין לא עומדת בקנה אחד עם ההצהרה של סקודה.

התנהגות

ראשית חשוב להדגיש כי הסקודה ראפיד היא לא המכונית הנוחה ביותר בקבוצה והדבר בא לידי ביטוי בעיקר כאשר נוסעים בתוך העיר. תיבת ההילוכים איננה מעודנת במהירויות ובפקקים והנסיעה העירונית בעייתית מאוד. בעבור מי שזקוק לרכב בעיקר לנסיעות בין עירוניות, מדובר ברכב נוח יותר.

השוואת רמות גימור לרכב

סקודה ראפיד 2021
לצפיה בדגמים נוספים ניתן לעבור לקטלוג הרכבים
מאמרים על סקודה
סקודה פאביה 2022 החדשה נחשפת היא מגיעה אלינו לאחר 3 דורות מוצלחים של רכבים שנמכרו באלפי יחידות בישראל, סקודה פאביה בדור הרביעי שלה. כעת בשנת 2022, אנחנו זוכים לראות אותה לבושה אחרת לגמרי מבחינה עיצובית, מצוידת טוב יותר מתחת למכסה המנוע ועם טכנולוגיות בטיחות מתקדמות. למאמר המלא
סקודה קודיאק: מתיחת הפנים הוצגה רשמית 2021 בקטגוריה של רכבי פנאי בינוניים ישנן לא מעט מתחרות, אבל עושה רושם שהדגם החדש של סקודה שנקרא קודיאק הוא אחד מהדגמים הבולטים. מדובר ברכב עם עיצוב קשוח במיוחד, מרובע ובלתי מתפשר. והנה הסקירה הבלתי מתפשרת על מתיחת הפנים של הדגם למאמר המלא
סקודה פאביה 2021 אחרי מתיחת פנים – סקירה אמנם לא עם המון חידושים בעיצוב החיצוני, אבל סקודה פאביה 2021 נוחתת בישראל לאחר מתיחת פנים קלה. באופן כללי, מי שלא נכנס לדקויות לא בהכרח יבחין כי מדובר ברכב בגרסה מחודשת. אם כך, היכן ההבדלים באים לידי ביטוי? בואו נדבר למאמר המלא
סקודה אוקטביה RS החדשה בישראל – סקירה אמנם סקודה אוקטביה זו מכונית שהיא שם דבר, אבל כשמצרפים אליה את זוג המילים הקדוש RS, כל התמונה משתנה. RS מסמל הרבה מעבר לזוג אותיות, זה מסמל רוח ספורטיבית אמיתית. בואו נכיר את האוקטביה המחודשת ואת כל כוחות הסוס שלה. למאמר המלא
הצעת טרייד-אין ב-3 שלבים פשוטים
רוצים להגיש בקשת טרייד-אין לרכב שלכם? התחברו עכשיו למערכת.
עם מי אנחנו משתפים פעולה?
חברתנו עובדת בשיתוף פעולה עם בנקים וגופי מימון שנבחרו בפקידה על מנת שאתה תקבל את המימון הכי אטרקטיבי בתנאים הטובים ביותר ותשלם פחות על הרכב החדש שלך.

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

ביקורות
מהרשת

4.9 מתוך 5
דברו איתנו במסנג'ר

קפיטל בלוג

למאמרים נוספים >

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

לשיחת ייעוץ חינם חייגו עכשיו

נציגי קפיטל מוטורס זמינים תמיד לשירותיכם.
האפליקציה של קפיטל מוטורס
האפליקציה זמינה לכולם ומאפשרת מגוון פעולות מהירות כמו קבלת הצעת טרייד-אין לרכב הישן, העלאת מסמכים לרכישת רכב חדש, איתור סניפים ועוד.
כל הזכויות שמורות לחברת קפיטל מוטורס בע"מ - 2021