סקודה ראפיד 2022

רמת גימור 1 לדגם זה

תהיו הראשונים לדרג
5 מתעניינים ברכב זה כרגע.
דרגת זיהום: 0
רמת אבזור בטיחות: 6

רוצה פרטים נוספים על סקודה ראפיד?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של סקודה ראפיד החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100 קמ"ש

--

נפח מנוע

--

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 0 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי: 0
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קטיפל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לסקודה ראפיד החדשה

סקודה ראפיד

המקור של סקודה הינו במפעל שהחל את דרכו בייצור אופניים עוד לפני תחילת המאה הקודמת. במהרה התחיל המפעל לעסוק גם בייצור אופנועים וגם במכוניות אך הוא נקלע למשברים כלכליים שהובילו לרכישתו על ידי תאגיד נשק בשם סקודה בשנות העשרים של המאה הקודמת. בשנות התשעים נרכש המפעל על ידי פולקסווגן ובמהרה יצאה הסקודה אוקטביה הראשונה אשר ראתה הצלחה גדולה בארץ ובעולם. סקודה מיובאת לישראל עוד מתחילת שנות התשעים אך בהתחלה הייתה בארץ חשדות מסוימת לרכביה אך היא הצליחה להתגבר על מצב זה באמצעות שיווק הסקודה אוקטביה לנהגי המוניות. בשנת 2016, האוקטביה הייתה כבר למכונית המשפחתית השנייה בסדר גודל המכירות בישראל כאשר סקודה הוא בין ארבעת המותגים הגדולים בארץ בהיקף המכירות. מאז תחילת שנות האלפיים, היה חסר בהיצע של סקודה מכונית משפחתית קטנה. עובדה זו הובילה בהמשך לייצורה של הסקודה ראפיד על מנת למלא את המקום החסר בהיצע סקודה ולאפשר לה לצמוח עוד יותר גם בשווקים גלובליים מתפתחים. הסקודה ראפיד נחשבת למקבילה של הסיאט טולדו וזו משתמשת למעשה במכלולים המוכרים של קונצרן פולקסווגן. הגרסה המוצעת בישראל של הסקודה ראפיד כוללת היצע מערכות הנעה של שני מנועים בנפח של 1.2 ליטר ובנפח של 1.4 ליטר טורבו בנזין ומנוע דיזל בנפח של 1.6 ליטר. המנועים הללו מוצעים עם תיבת 7 הילוכים רובוטית דו מצמדית או תיבת 5 הילוכים ידנית. העיצוב הפנימי והחיצוני של הראפיד ממשיכים את העיצוב המוכר לנו של סקודה א מה שבולט אצל הדגם הוא המרווח הפנימי הנדיב ותא המטען הגדול בנפח של 550 ליטר. בשנת 2014 הגיעה לישראל גרסת ההאצ'בק של הראפיד עם רמת גימור גבוהה כאשר בהתחלה הוצע מנוע טורבו בנפח של 1.4 ליטר ובשנת 2015 הגיעו גם גרסאות עם מנוע בנפח של 1.2 ליטר טורבו עם הספק של 90 כ"ס לראפיד וגם לספייסבק. בנוסף, חל שדרוג באותה שנה לרמות האבזור ובאותה שנה נוספה רמת גימור נוספת להיצע הנקראת "סקאוט" שעיצובה הינו דמוי שטח.

עיצוב והנדסת אנוש

עיצובה החיצוני של הסקודה ראפיד כאמור, הינו סולידי ואופייני לסקודה ואיננו מנסה לפרוץ דרך חדשה. בנוסף על כך, אותו עיקרון עיצובי ממשיך גם לעיצוב הפנימי של הראפיד. לא תמצאו בראפיד גימיקים ואלמנטים עיצוביים מיותרים. המרחב הפנימי נדיב ויש דגש על המרווח של המושבים האחוריים. איכות ההרכבה טובה אך איכות החומרים לעומת זאת, באיכות נמוכה. תא המטען ענקי.

ביצועים

כאשר הרכב מצויד במנוע בנפח של 1.4 ליטר יש לו יכולת נסיעה טובה מאוד. כאשר נוסעים בפקקים, תיבת ההילוכים אינה מטיבה עם חוויית הנסיעה. צריכת הדלק טובה כאשר במבחנים נמצא כי הרכב צורך ליטר לכל 13 ק"מ נסיעה אך צריכת הדלק עדיין לא עומדת בקנה אחד עם ההצהרה של סקודה.

התנהגות

ראשית חשוב להדגיש כי הסקודה ראפיד היא לא המכונית הנוחה ביותר בקבוצה והדבר בא לידי ביטוי בעיקר כאשר נוסעים בתוך העיר. תיבת ההילוכים איננה מעודנת במהירויות ובפקקים והנסיעה העירונית בעייתית מאוד. בעבור מי שזקוק לרכב בעיקר לנסיעות בין עירוניות, מדובר ברכב נוח יותר.

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מאמרים על דגמי סקודה

מתעניין בסקודה ראפיד החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי