סקודה קארוק 2022

3 רמות גימור לדגם זה

39 מתעניינים ברכב זה כרגע.
2.8/5 - 68 דירוגים
דרגת זיהום: 10 11
רמת אבזור בטיחות: 6 7

רוצה פרטים נוספים על סקודה קארוק?

נצנציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לכם למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורכם.

רמות גימור של סקודה קארוק החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

1.5 טורבו-בנזין 2X4 Ambition

מחיר מחירון:
153,990 ₪
החזר חודשי החל מ-
1,917
רמת גימור:

1.5 טורבו-בנזין 2X4 Style

מחיר מחירון:
163,990 ₪
החזר חודשי החל מ-
2,035
רמת גימור:

1.5 טורבו-בנזין 2X4 Premium

מחיר מחירון:
180,990 ₪
החזר חודשי החל מ-
2,235

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100 קמ"ש

--

נפח מנוע

--

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 153,990 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי: 1,917
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קטיפל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לסקודה קארוק החדשה

סקודה קארוק

סקודה הינו יצרן מכוניות שמקורו במפעל צ'כי מהמאה ה-19 בעת שעסק בייצור אופניים. כבר בתחילת המאה הקודמת, החל המפעל של סקודה לייצר גם אופנועים וכמה שנים לאחר מכן גם מכוניות. בשנות העשרים של המאה הקודמת, נרכש המפעל על ידי תאגיד הנשקים 'סקודה'. עם השנים המפעל ייצר מכוניות מפוארות ובהמשך שירת את המשטר הנאצי ולאחר מכן ייצר מכוניות פשוטות בעת שהיה שרוי תחת שלטון קומוניסטי. במהלך שנות התשעים של המאה הקודמת נרכש המפעל על ידי פולקסווגן והחל פרק חדש כאשר השיק את האוקטביה הראשונה. פולקסווגן ייעדה את סקודה להפוך להיות המותג העממי שלה בעבור מדינות מתפתחות אך בזכות מרחב הפנים ותא המטען הגדול של דגמיה, נעשו דגמי סקודה לרבי מכר גם במערב אירופה. היום מייצרת סקודה דגמים רבים, ממיני ועד למשפחתית גדולה וגם שני רכבי פנאי. יבואנית סקודה לישראל הינה יבואנית מותגי קבוצת פולקסווגן, צ'מפיון מוטורוס. הסקודה קארוק הוא למעשה דגם פנאי המזכיר את הקיה ספורטאז, פיג'ו 3008 ואת היונדאי טוסון. הקארוק הוא דגם הפנאי הקומפקטי הראשון שסקודה הציגה אך יש לציין שהוא עושה שימוש במכלולים שמגיעים מדגמים אחרים השייכים לקונצרן. ביניהם הרצפה ומערכות ההנעה. הסקודה קארוק מוצע עם מגוון מערכות הנעה אך בישראל הוא מוצע עם שני מנועי טורבו בנזין בנפח של 1.0 ליטר ובנפח של 1.5 ליטר ועם שני מנועי דיזל בנפח של 1.6 ליטר ו-2.0 ליטר. הגרסאות הללו מוצעות לרוב עם תיבת 7 הילוכים דו מצמדית ועם הנעה קדמית אך בישראל הקארוק משווק עם תיבה ידנית כאשר מדובר במנוע בנפח של 1.0 ליטר ועם הנעה כפולה כאשר המנוע הוא בנפח של 2.0 ליטר. הקארוק מכיל מערכות בטיחות מתקדמות.  

עיצוב והנדסת אנוש

הסקודה קארוק מזכיר במראה שלו את הקודיאק אל בגרסה קטנה יותר. סביבת הנהג של הקארוק מוכרת לנו מדגמי החברה האחרים ומהקונצרן בכלל. מכך יוצא שהקווים נקיים, במרכז הדשבורד יש מסך נוח ותא המטען הוא מהגדולים בקטגוריה.  

ביצועים

כאשר הרכב מצויד במנוע בנפח של 1.5 ליטר הוא מגיע להספק של 115 כ"ס ומציע לנהגים לקבל ביצועים סבירים. כאשר הרכב מכיל את המנוע נפח של 1.5 ליטר עם ההספק של ה-150 כ"ס, הביצועים משתפרים בצורה משמעותית.  

התנהגות

ראשית יש לציין כי הרכב מציעה נוחות נסיעה טובה. הסקודה קארוק הינו בעל כיול רך והדבר תורם ליכולת שלו להתגבר על פני פגעי אספלט האופייניים לישראל ללא מאמץ רב. הנהיגה ברכב מאפשרת נסיעה צפויה ובטוחה אך יש לציין שהנסיעה ברכב איננה מרגשת במיוחד.  

סיכום

בין יתרונותיו הבולטים של הסקודה קארוק ניתן למצוא את נוחות הנסיעה הטובה שהוא מציע, יחידות ההנעה היעילות ותא המטען הנדיב. על החסרונות שיש להצביע הם שהעיצוב שלו פשוט למדי ושיש מי שלא ייהנה מהתנהגות הרכב על הכביש. לסיכום מדובר במתחרה ראוי לגמרי בסגמנט. מבחינת התמורה למחיר, מדובר ברכב שמציעה חבילה הוגנת למדי ביחס למחיר המבוקש. הגרסה המומלצת של הרכב לאחר בדיקתם הינה הגרסה בעלת המנוע בנפח של 1.0 ליטר טורבו עם תיבת הילוכים אוטומטית.

לקוחות קפיטל מוטורס

מאמרים על דגמי סקודה

מתעניין בסקודה קארוק החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי