תא נוסעים מרווח במיוחד באיכות גימור גבוהה, מסך מרכזי חדש עם שליטה קולית ועיצוב אלגנטי יותר – סקודה סופרב החדשה. היא מוצעת גם בגרסת 4X4 עוצמתית והיא גדלה במידות כדי לספק יותר נפח בתא המטען ובשורת המושבים השנייה.
הכי פופולארית בקטגוריה
בעידן שבו
רכבי פנאי שטח הפכו להיות רכבי מנהלים פופולאריים במיוחד, יש דגמי סדאן שעדיין מצליחים להיאחז בתחרות מולם ואפילו להוות אלטרנטיבה מבוקשת. סקודה סופרב היא הסדאן-מנהלים הכי נמכרת בישראל בשנים האחרונות והיא מסרבת לוותר על המעמד. לכן בדור החדש של הסופרב היא מציעה את כל מה שכבר הכרתם, אבל בגרסה טובה, גדולה ומרשימה יותר. לא רק שסקודה סופרב החדשה עוברת אבולוציה משמעותית מדור לדור, היא גם שומרת על האיכויות, והאופי של הדורות הקודמים כדי לשמר את חווית הנהיגה והתחושות שמעריצי המותג כל כך אוהבים.
מה חדש בסקודה סופרב החדשה?
סקודה סופרב החדשה מציגה קפיצת מדרגה בעיצוב, בטכנולוגיה ובמרחב הפנימי. הדגם החדש ארוך, רחב וגבוה יותר מהדור הקודם, מה שתורם לתחושת מרווח משופרת לנוסעים ולנוחות נסיעה גבוהה יותר. גם תא המטען צמח בהתאם – עם נפח של 645 ליטר בגרסת הסדאן, זה אומר שהוא מהגדולים בקטגוריה. בפנים תמצאו סביבת נהג מתקדמת עם מסך מולטימדיה בגודל 13 אינץ', תצוגת Virtual Cockpit דיגיטלית, ממשק קולי חכם מבוסס
ChatGPT וחוגות שליטה רב-תכליתיות שמשפרות את חוויית השימוש בלי להסיח את הדעת מהנהיגה.
מנוע טורבו עוצמתי
סקודה סופרב החדשה מגיעה עם שני מנועים עוצמתיים לבחירה, וכל אחד מהם מציע שילוב מדויק בין ביצועים, טכנולוגיה ויעילות. הגרסה הבסיסית מצוידת במנוע 1.5 ליטר טורבו עם ארבעה צילינדרים ומערכת מיקרו-היברידית מתקדמת (48V), המספקת 150 כוחות סוס. תיבת ההילוכים הרובוטית כפולת המצמדים (DSG) עם 7 מהירויות מעבירה את הכוח לגלגלים הקדמיים בצורה חלקה ומדויקת. התוצאה: תאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש בתוך 9.2 שניות ונסיעה חלקה, חסכונית ונעימה בכל תנאי הדרך. מחפשים עוצמה אמיתית? גרסת Laurin & Klement היוקרתית כוללת מנוע 2.0 ליטר עם 265 כ"ס ומערכת הנעה כפולה קבועה לאחיזת כביש מיטבית. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת רק 5.7 שניות, והמהירות המרבית מגיעה ל-250 קמ"ש. גם כאן תמצאו את תיבת ה-DSG המוכרת של
סקודה – מעודנת, מהירה ואינטליגנטית, עם תגובה חדה כמעט בכל מצב. בעקיפות ובכבישים פתוחים, תרגישו איך הסופרב מגיבה בדיוק כשאתם צריכים אותה.
טכנולוגית ושימושית יותר
סקודה סופרב החדשה מציבה את הנהג במרכז עם סביבת נהיגה עתידנית, מרשימה ונוחה להפליא. במרכז הקונסולה תמצאו מסך מולטימדיה ענק בגודל 13 אינץ' – מוצב בגובה מושלם, כך שתוכלו לשלוט על כל הפונקציות בלי להוריד את העיניים מהכביש. הממשק קל לתפעול, עם אייקונים גדולים וברורים, והמערכת הקולית החדשנית – הנתמכת בטכנולוגיית ChatGPT – מאפשרת לכם לדבר אל הרכב בשפה טבעית, בלי לזכור פקודות מסובכות. פשוט אומרים – והמכונית מבינה. כמובן, קישוריות אלחוטית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי כלולה כבר מהדגם הבסיסי – כי חיבוריות זה כבר לא מותרות. ומה עם שליטה נוחה? בדיוק בשביל זה יש חוגות חכמות בהתאמה אישית – שליטה על בקרת האקלים, עוצמת האוורור ואפילו זום למפה – הכול בלחיצה סיבובית אחת. זה פתרון אלגנטי ונוח במיוחד, שפותר את בעיית התפעול המסורבל במסכים בלבד. החוגות עצמן נראות כמו מתכת יוקרתית, אבל כשנוגעים – מרגישים שזה פלסטיק. חבל, כי השתמשנו בהן הרבה במהלך הנסיעה, והן לגמרי ראויות לאיכות גבוהה יותר. לצד כל זה, מקבל הנהג תצוגת Virtual Cockpit מרשימה בגודל 10.25 אינץ', דיגיטלית לגמרי וניתנת להתאמה אישית מלאה – כך שתוכלו לבחור את המידע שחשוב לכם באמת: ניווט, מד מהירות, נתוני צריכת דלק ועוד – הכול בלחיצת כפתור.
חוות דעת
סקודה סופרב החדשה לא ממציאה את עצמה מחדש – אבל בהחלט מתקדמת צעד משמעותי קדימה לעומת הדור היוצא. מי שמכיר את
סופרב של השנים האחרונות, יודע למה לצפות: מרווח פנימי ענק, איכות נסיעה גבוהה והתנהגות כביש בטוחה ונינוחה. כל אלה נשמרו, ואפילו שופרו, בדור החדש. קודם כול, המידות גדלו: הסופרב החדשה ארוכה יותר, רחבה יותר וגם גבוהה יותר. זה אולי נשמע זניח, אבל התחושה בפנים עוד יותר מרווחת, במיוחד במושב האחורי – שהיה גם קודם אחד המרווחים בקטגוריה. אבל לא הכול מושלם: איכות החומרים עדיין לא לגמרי משתווה לזו של המתחרות הגרמניות מבית
מרצדס או
ב.מ.וו, ובכמה מקומות מרגישים קצת חיסכון – כמו בחוגות שנראות מתכתיות אבל בפועל עשויות פלסטיק פשוט. זה אולי פרט קטן, אבל כזה שמפריע דווקא בגלל שהכול מסביב מרגיש כל כך רציני ומושקע. על הכביש, סקודה סופרב החדשה שומרת על אופי נעים, מתורבת ונוח מאוד – ממשיכה את הקו של הדגם הקודם. היא לא מנסה להיות ספורטיבית, אלא מתמקדת במה שרוב הנהגים באמת רוצים ביום-יום: שקט, נוחות ובידוד טוב מרעשי הדרך.