סיאט ארונה 2022

3 רמות גימור לדגם זה

5 מתעניינים ברכב זה כרגע.
3.2/5 - 41 דירוגים
דרגת זיהום: 11
רמת אבזור בטיחות: 6 7

רוצה פרטים נוספים על סיאט ארונה?

נצנציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לכם למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורכם.

רמות גימור של סיאט ארונה החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

1.0 רובוטית כפולת מצמדים Style

מחיר מחירון:
116,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
1,479
רמת גימור:

1.0 רובוטית כפולת מצמדים FR

מחיר מחירון:
126,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
1,597
רמת גימור:

1.5 רובוטית כפולת מצמדים FR

מחיר מחירון:
134,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
1,691

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100 קמ"ש

--

נפח מנוע

--

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 116,900 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי: 1,479
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קטיפל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לסיאט ארונה החדשה

סיאט ארונה

בשנות החמישים של המאה הקודמת נוסד יצרן המכוניות הספרדי סיאט. בתחילת דרכו של היצרן הוא התבסס על דגמי פיאט וזו הייתה גם שותפה ביצרן עד לשנות השמונים שפיאט החלה בתהליכי יציאה מהשותפות. בשנות השמונים גם פולקסווגן רכשה חלק מסיאט וזו הפכה לחלק מהקונצרן כבר בשנת 1990. הסיאט איביזה שהיה דגמה המקורי הראשון נוצר עוד בשנות השמונים אבל דגמי פיאט המשיכו לקחת חלק בדגמי סיאט עד לשנות התשעים. בתחילת שנות התשעים, הדגם מבוסס פולקסווגן גולף הראשון נחשף ולאחר מכן יצא הדור השני של הסיאט איביזה. שנות התשעים היום בסימן של שיפור התדמית של סיאט. היום סיאט מתמקדת בעיקר במכוניות מיני ועד למשפחתיות ורק בשנים האחרונות היא הציגה את רכב הפנאי הראשון שלה, האטקה. שנה לאחר שנחשפה הסיאט אטקה, הוצג רכב הפנאי הקטן הראשון של החברה, הסיאט ארונה. הסיאט ארונה מתבסס על רצפה ומכלולים של האיביזה העדכנית והדבר ניכר גם בעיצוב הכללי של הרכב. בסיס גלגלים בגודל של 255 ס"מ אך המרכב מוגבה וממדיו גדולים מהאיביזה. בהיצע העולמי קיימין מגוון של מנועי דיזל, גז טבעי ובנזין אך בישראל משווקים שני מנועים בלבד. מנוע בנזין טורבו בנפח של 1.0 ליטר עם 3 צילינדרים והספק של 115 כ"ס המשודך לתיבה רובוטית דו מצמדית עם 7 הילוכים ומנוע בנזין טורבו בנפח של 1.5 ליטר עם הספק של 150 כ"ס ותיבה ידנית עם 6 הילוכים בעבור מי שמעוניין בביצועים מספקים יותר. מבחינת בטיחות, המכונית קיבלה ציון של 5 כוכבים במבחני הריסוק האירופאים ולמרבה השמחה מערכת בלימת החירום האוטונומית שעזרה לרכב להגיע לציון זה מוצעת בארץ באופן תקני ובנוסף גם ישנה מערכת שיוט אדפטיבית. כאשר בוחרים ברכישת אחת מרמות הגימור היקרות של הרכב, ישנו גם ניטור שטחים מתים ותנועה צולבת.  

עיצוב והנדסת אנוש

כבר מהמבט הראשון ברכב, ניתן להבחין בכך שמדובר בגרסה המתבססת על האיביזה ואולי אף יותר מדי. המכונית נאה לגמרי ונראית עדכנית. המרכב של הרכב גדול וזה תורם למרחב מחייה נדיב לנוסעים אך יש לציין שהמושבים האחוריים קצת מתקשים להכיל שלושה נוסעים וזאת בגלל שהנוסע האמצעי יצטרך להתמודד עם מנהרת הינע גדולה ומושב קשיח יחסית. איכות החומרים איננה טובה אך בכל רמות הגימור האבזור עשיר. תא המטען של הרכב גדול.  

ביצועים

המנוע בנפח של 1.0 ליטר עם שילוב של תיבת ההילוכים המהירה מספק ביצועים טובים לגמרי. כאשר הופכים את המערכת ניתן לקבל צריכת דלק חסכונית מאוד.  

התנהגות

כאשר נוסעים בסיאט ארונה בסביבה עירונית, שיבושי הדרך מורגשים יחסית אך יש לציין כי כאשר יוצאים עם הארונה אל מחוץ לעיר הנתון הנ"ל משתפר פלאים. ריסון המרכב משתפר אבל עדיין, טלאי הסלילה אינם נספגים בצורה מספקת. מרווח הגחון בגודל של 19 ס"מ נחשב למכובד לגמרי אך המכונית לא מטיבה עם נסיעה שלא על אספלט. בשורה התחתונה, נסיעה על גבי הכבישים נותנת תחושה של ביטחון, הנהיגה ברכב צפויה ומאוזנת.  

בשורה התחתונה

מדובר במכונית שימושית, בטיחות עדיפה ומספקת ביצועים טובים או תצרוכת דלק טובה לבחירה. נוחות הנסיעה איננה מהמצטיינות בקטגוריה לעומת זאת והיא נאה אך לא נראית מספיק כמו ג'יפ.

לקוחות קפיטל מוטורס

מאמרים על דגמי סיאט

מתעניין בסיאט ארונה החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי