סוזוקי ויטרה 2022

2 רמות גימור לדגם זה

3.2/5 - 95 דירוגים
21 מתעניינים ברכב זה כרגע.
דרגת זיהום: 4 8 10 13
רמת אבזור בטיחות: 6

רוצה פרטים נוספים על סוזוקי ויטרה?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של סוזוקי ויטרה החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

1.4 ליטר 129 כ"ס 2X4 מיקרו-היברידי GLX

מחיר מחירון:
139,990 ₪
החזר חודשי החל מ-
1,819
רמת גימור:

1.4 ליטר 129 כ"ס 2X4 מיקרו-היברידי GLXV

מחיר מחירון:
147,990 ₪
החזר חודשי החל מ-
1,923

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100 קמ"ש

--

נפח מנוע

--

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 139,990 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי: 1,819
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קטיפל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לסוזוקי ויטרה החדשה

סוזוקי ויטרה

סוזוקי ויטרה הוא אחד מרכבי הפנאי שטח של יצרנית הרכב סוזוקי ונחשב לג'יפון עירוני מעוצב, הוא מציג פחות יכולות שטח להבדיל מאחיו הסוזוקי ג'ימיני המסוקס ויותר יכולות עיצוב ייחודיות שמתחרות אל מול סגמנט מכוניות זהה כמו הניסאן ג'וק או שברולט טראקס. הויטרה עבר מתיחת פנים ב- 2019 שכוללות בין היתר מערכת מולטימדיה משוכללת ומנוע טורבו 140 כ"ס (בגרסת 1400 סמ"ק).  

גרסת מנוע

סוזוקי ויטרה נמכר בישראל בשתי גרסאות מנוע (1.0 ליטר או 1.4 ליטר, שניהם בגרסת בנזין טורבו). מדובר בהנעה קדמית או בהנעה קבועה לכל הגלגלים בגרסת 4X4. תיבת ההילוכים אוטומטית טיפטרוניק 6 הילוכים.  בגרסת מנוע 1.0 ליטר טורבו נקבל הספק מרבי של 112 כ"ס עם סל"ד 5500 וקג"מ 16.3. תאוצת המנוע ממצב עמידה למהירות 100 קמ"ש עומדת על 12.5 שניות עם מהירות מרבית של 180 קמ"ש.  בגרסה הבכירה יותר, גרסת מנוע 1.4 ליטר טורבו, נקבל הספק מרבי של 140 כ"ס עם הספק סל"ד זהה של 5500 וקג"מ 22.4. תאוצת מהירות ממצב עמידה למהירות 100 קמ"ש עומדת על 9.5 שניות. מהירות מרבית – 200 קמ"ש.  

עיצוב ואבזור

הויטרה שלאחר מתיחת הפנים זהה לדגם הקודם בכל הקשור לעיצוב הגריל הקדמי שלו, בעל חמש החלקים שלא שונה בהרבה. הוא כן קיבל עדכון ביחידות תאורת היום ובפגוש הקדמי. גם חישוקי הגלגלים כוללים סגסוגת מלוטשת 17 אינץ'.  לוח המחוונים חודש ומגיע עם ריפוד פנימי רך על גביו עם עיצוב שעון אנלוגי משובץ בתוך לוח המחוונים. צג המולטימדיה הצבעוני מגיע בגודל 10.6 ס"מ ועודכן לארץ, דובר עברית מלאה וכולל את כל המאפיינים והאפליקציות.  תא המטען מציג פתיחה רחבה, בעל גובה נמוך להקלה על העמסת מטענים בנפח 710 ליטר בקיפול שני המושבים האחוריים. כחלק מאבזור הרכב ניתנת אפשרות בחירה בתוספת תשלום לשני צבעים שונים כאשר החלוקה היא בין אזור הגג לבין שאר חלקי הרכב.  

בטיחות

הויטרה מציג, כבר ברמת הסטנדרט, את כל מערכות הבטיחות המתקדמות ביניהן: מערכת בקרת יציבות, מערכת ניטור לחץ אוויר בצמיגים, בקרת זינוק בעליה ומרכב בעל קשיחות גבוהה ומשקל נמוך.  עוד הוא כולל בקרת שליטה מההגה לבקרת השיוט והגבלת מהירות, שש כריות אוויר, שתי נקודות עיגון לכיסא תינוק ומנגנון הגנה מפני פתיחת דלתות אחוריות לילדים, מערכת לחלוקת עומסי בלימה, מערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים עוד.  

לסיכום

הויטרה של סוזוקי הוא רכב פנאי שטח מוצלח. בגרסת ה- 1.4 ליטר טורבו הוא מציג מפרט כוח טוב, שליטה טובה על ההגה ונוחות נסיעה מצוינת ולמרות היותו רכב פנאי יותר מאשר רכב שטח הוא מגיע גם בגרסת 4X4.

לקוחות קפיטל מוטורס

מאמרים על דגמי סוזוקי

מתעניין בסוזוקי ויטרה החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי