ניסאן קבסטאר 2022

רמת גימור 1 לדגם זה

תהיו הראשונים לדרג
5 מתעניינים ברכב זה כרגע.
דרגת זיהום: 0
רמת אבזור בטיחות: 2

רוצה פרטים נוספים על ניסאן קבסטאר?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של ניסאן קבסטאר החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100 קמ"ש

--

נפח מנוע

--

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 0 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי: 0
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קטיפל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לניסאן קבסטאר החדשה

ניסאן קבסטאר

ניסאן נוסדה בזכות תהליכי מיזוג ורכישה של חברות יפניות בשנות העשרים והשלושים של המאה הקודמת. במהלך תהליכים אלו הגיע יצרן מכוניות העונה לשם DAT לאחזקתה של חברת האחזקות Nippon Sangyo בשנת 33'. על ידי לקיחת ההברות הראשונות משמה של חברת האחזקות, נוצר שמה של חברת הבת, Nissan Motors בשנת 34'. לחברת DAT הייתה מכונית קטנה בשם Datson אשר משמעותה הוא "הבן של". לאחר רכישתה השם שונה ל-Datsun כאשר שם זה שימש למכירת מכוניותיה של ניסאן במשך זמן רב. בהמשך ובאופן הדומה ליצרניות רכבים יפניות אחרות, ניסאן נעזרה בידע ממדינות אחרות בעולם וגם יצרה שיתופי פעולה עם חברות זרות. בשנות השלושים ניסאן שיתפה פעולה עם גרהאם-פייג' האמריקנית ובשנות החמישים היא יצרה קשר עם החברה הבריטית, אוסטין. כבר בשנות השישים לניסאן הייתה נוכחות בשוק הבין לאומי וגם בארצות הברית וזאת במקביל להצלחה שלה ביפן. בסוף שנות השישים, ניסאן הייתה לאחת מיצואניות הרכבים הגדולות בעולם כאשר בשנת 69' היא הופיעה עם ה-Datsun 240 Z שהייתה לראשונה בקבוצת ה-Z המפורסמת. בשנות השמונים, ניסאן עסקה בהקמה של מפעלי ייצור רכבים משמעותיים באנגליה בעבור השוק האירופאי ובארצות הברית. מותג היוקרה "אינפיניטי" שיועד במקור לשוק האמריקאי, הוקם בשנות התשעים באופן מקביל למהלכים של טויוטה והונדה. בשוק האמריקאי, ניסאן הוא בעצם סוג של תת מותג מפני שהיא עוסקת בייצור מקומי של דגמים שאינם קיימים במקומות אחרים בעולם. בשנה האחרונה של המאה הקודמת, התרחש מהלך חשוב מאוד שהוביל לניסאן כפי שאנו מכירים היום. בזמן הזה ניסאן הייתה נתונה לקשיים כלכליים חמורים והדבר הוביל להקמה של שותפות משמעותית עם רנו כאשר רנו מחזיקה ב-44% ממניות ניסאן ואילו ניסאן מחזיקה ב-15% ממניות רנו. קרלוס גוהן, מנכ"ל רנו עסק בניהול אגרסיבי של ניסאן והדבר הביא את החברה להתאוששות נאה וזאת על אף שבאותה התקופה הכלכלה היפנית הייתה במצב משבר. למעשה, ניהולו כל כך טרם לניסאן ולכלכלה שהקיסר העניק לו אות הצטיינות בעבור ההישגים שלו בשיקום ניסאן. לישראל ניסאן הגיעה בשנת 94' ובאותה העת היא לא ראתה בארץ הצלחה כמו יצרניות יפניות אחרות. מכוניות ניסאן החלו להימכר בהצלחה בישראל כאשר הגיעה לכאן הטראנו שנמכר בכמויות יפות.

ניסאן קבסטאר החדשה

הניסאן קבסטאר הינה משאית קטנה המתאימה לחלוקה עירונית. יש אפשרות לרכוש את המשאית במשקל הנמוך מ-4 טון וזה מעמיד אותה כשימושית גם בעבור מי שהוציא רישיון המתאים לרכב פרטי בלבד לפני שנת 2007. בנוסף, המשאית יכולה להגיע גם בגרסאות כבדות יותר המתאימות רק למחזיקי רישיון המתאים למשאית. גם בגרסה הקטנה וגם בגדולה הרכב נהנה מהטבות מס אך כמובן שהגרסה הכבדה נהנית מהטבות גדולות יותר. באופן כללי, מדובר ברכב נוח מאוד ושימושי. יש שדה ראייה גדול ורדיוס סיבוב קטן. מסיבות אלו יחסית קל לתמרן את הקבסטאר גם בשטחים עירוניים צפופים.

יחידת הנעה

המנוע שמניע את הקבסטאר שמסוקרת הינו מנוע דיזל טורבו בנפח של 2953 סמ"ק, המנוע מכיל 4 בוכנות ומספק 150 כ"ס עם מומנט מרבי של 35.7 קג"מ. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית.

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מאמרים על דגמי ניסאן

מתעניין בניסאן קבסטאר החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי