ניסאן נבארה 2024

רמת גימור 1 לדגם זה

דרגת זיהום: 0 15
רמת אבזור בטיחות: 6
10 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על ניסאן נבארה?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של ניסאן נבארה החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

2.3 אוטו' קבינה כפולה 4X4

מחיר מחירון:
247,990 ₪
החזר חודשי החל מ-
3,223
3.1/5 - 48 דירוגים

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני נבארה

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 247,990 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 3,223
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לניסאן נבארה החדשה

ניסאן נבארה

ניסאן, כמו יצרניות יפניות רבות השתמשה בידע והסכמי ייצור מחו"ל במהלך השנים כאשר זה התחיל עוד בשנות השלושים של המאה הקודמת. בשנות ה-60 וזאת לאחר כמה עשרות שנות פעילות, ניסאן הייתה כבר בעלת נוכחות בשווקים עולמיים הכוללים את ארצות הברית וזאת במקביל להצלחתה בשוק היפני ובשנות השישים המאוחרות, ניסאן נהייתה לאחת היצואניות הגדולות בעולם. בנוסף, בסוף שנות השישים הופיעה גם הדאטסון 240 Z וזו הראשונה בשושלת ה-Z. בהמשך הקימה ניסאן מרכזי ייצור באירופה ובארצות הברית והשיקה מותג יוקרה בשם "אינפיניטי" בשנות התשעים המיועד לשוק האמריקאי כאשר מדובר בתת מותג בפני עצמו שיש לו ייצור מקומי. לקראת המילניום, ניסאן הייתה שרויה בקשיים כלכליים קשים וזו הקימה שותפות רחבה עם רנו. בזכות ניהול מצוין של מנכ"ל רנו, ניסאן התאוששה בצורה מרשימה וזאת אף על פי מצבה הקשה של הכלכלה היפנית באותה התקופה. בשנת 2014 הציגה ניסאן את הנבארה החדשה. הרכב משתמש באותה שלדת "אלפא" ששימשה את הדגם היוצא אך יש לציין שזו עברה שינויים רבים. בעת חשיפת הדגם האירופאי, נודע לנו כי הנבארה יוצע גם עם אפשרות יוצאת דופן לסגמנט, לבחירה בין סוגי מתלים שונים. דגם ה-4X4 מתאפשרת בחירה בין קפיצי עלים לבין קפיצי סליל מאחור וזאת לטובת שיפור נוחות הנסיעה. יחידת ההנעה של הרכב החדש, חדשה גם היא לגמרי. במקום מנוע בנפח של 2.5 ליטר מחליף מנוע בנפח של 2.3 ליטר ויש אפשרות בחירה בין הספקים של 160 כ"ס עם מגדש טורבו יחיד או מנוע עם הספק של 190 כ"ס עם שני מגדשי טורבו. הדגם הידני מציע תיבת שישה הילוכים או שבעה הילוכים בתיבה האוטומטית. כמו בדגם היוצא, גם כעת יש אפשרות לבחור נעילה לדיפרנציאל האחורי. אמנם הרכב משתמש ברצפה דומה אך המידות של הנבארה החדשה צומצמו גם בבסיס הגלגלים וגם במרווח הגחון. צמצום המידות הקטן אפשר למעשה, להקטין את קוטר הסיבוב של הרכב במטר שלם לעומת הדור הקודם ובנוסף על כך, הרכב ניחן במרווח גדול יותר בתא הנוסעים. נקודות חשובות שראויות לציון הינן שכושר ההנעה של הדגם החדש גדלו בצורה משמעותית לכדי טון שלם כאשר זו הייתה נקודת חולשה גדולה בדגם הקודם. בנוסף על כך, תא הנוסעים מיישר קוו למעשה עם הדורות החדשים של ניסאן וזה מציע גם אבזורי נוחות ובטיחות רבים כמו מערכת בלימת חירום אוטומטית ועוד.  

כושר העמסה וגרירה

כושר ההעמסה של הרכב עומד על כמעט טון שלם, הישג גדול לטנדר שכזה בעוד שכושר הגרירה המותר עומד על כ-3.5 טון.  

אבזור עיקרי

לנבארה יש מצלמות רוורס במראה האחורית, בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם + כפתור להנעה, חישוקי אלומיניום 18 אינץ' ומערכת לבלימה במצבי חירום. כמו כן קיים אבזור נוסף.  

מערכות בטיחות

לניסאן נבארה יש 7 כריות אוויר, בקרת סטייה מנתיב אך לא אקטיבית, ניטור מרחק מלפנים, מערכת לזיהוי הולכי רגל, זיהוי תמרורי תנועה ומערכת לזיהוי רכבים גלגליים. חסרות לעומת זאת מערכות לזיהוי כלי רכב בשטחים מתים ובקרת שיוט אדפטיבית.

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

מתעניין בניסאן נבארה החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי