ניסאן אקס טרייל 2022

רמת גימור 1 לדגם זה

2.7/5 - 65 דירוגים
20 מתעניינים ברכב זה כרגע.
דרגת זיהום: 14 15
רמת אבזור בטיחות: 6

רוצה פרטים נוספים על ניסאן אקס טרייל?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של ניסאן אקס טרייל החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

1.3 טורבו-בנזין 7 מושבים Tekna 2X4

מחיר מחירון:
189,990 ₪
החזר חודשי החל מ-
2,469

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100 קמ"ש

--

נפח מנוע

--

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 189,990 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי: 2,469
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קטיפל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לניסאן אקס טרייל החדשה

ניסאן אקס טרייל

מקורה של ניסאן הינו ביצרנית מכוניות בשם DAT. בעקבות תהליכי רכישה ומיזוג בין חברות שונות ביפן, הגיעה DAT לידי חברת האחזקות Nippon Sanygo בשנת 1933. ההברות הראשונות של חברת האחזקות חוברו וכך נולד שמה של החברה, ניסאן מוטורס. ניסאן נעזרה בידע שהגיע מעבר לים וגם קשרה הסכמי ייצור עם חברות זרות כמו גרהאם פייג' ואוסטין. ניסאן הייתה בעלת נוכחות בשווקים גלובליים כבר בשנות השישים וזאת בעת שהיא ראתה הצלחה גם ביפן. במהלך שנות השמונים ניסאן כבר עסקה בייצור מפעלי ייצור באירופה ובארצות הברית ולמעשה, בארצות הברית ניסאן הייתה תת מותג בפני עצמה כאשר עסקה גם בייצור דגמים המיועדים לשוק המקומי בלבד. לישראל הגיעה ניסאן בשנת 94' אך היצע המכוניות שהיא ייצאה לישראל באותן השנים לא נחל הצלחה. לעומת זאת, בעת שהגיעה טראנו לישראל, ניסאן נחלה הצלחה בולטת בזכות הבאת בשורת השטח להמונים. הניסאן אקס טרייל שמשווק כיום הוא למעשה דור שלישי לקרוסאובר היפני. הטרייל נחשף בפעם הראשונה בשנת 2002 אך מאז הוא חווה כמה שינויים משמעותיים במעמד שלו. תחילה נחשב לאח הקטן של הטראנו ושל דגמים אחרים. בשנת 2013, הוצג הדור השלישי והחדש לחלוטין של הרכב המתבסס על רצפה חדשה, עיצוב ויחידות ומערכות הנעה חדשות. במסגרת השקתו של הדור השלישי של האקס טרייל, הוא קיבל שבעה מושבים. בארץ משווק הדגם עם הנעה קדמית בלבד לעומת הדור הקודם ששווק עם הנעה כפולה. השינוי שניכר ביחידת ההנעה שמגיעה לישראל הינו שהפעם הוא מגיע בגרסת מנוע דיזל בנפח של 1.6 ליטר עם הספק של 130 כ"ס וקג"מ של 32.6 המשויך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. בישראל משווק האקס טרייל החדש החל משנת 2015.  

עיצוב והנדסת אנוש

הניסאן אקס טרייל הוא בעל מראה מודרני המשדר בעיקר עוצמה וגודל גדולים. תא הנוסעים מעוצב באופן עדכני אך להנדסת האנוש חסרים כמה מאפיינים. שתי שורות המושבים הראשונות מרווחות אך המושביים האחוריים ביותר צפופים ומוגבלים בשימושים שלהם אך על כך מפצה העובדה שהקיפול שלהם נעשה בקלות ובמהרה ניתן ליהנות מתא מטען ענקי.  

ביצועים

מערכת ההנעה של הדור החדש מרגישה עוצמתית אבל יש השתהות מסוימת ביציאה מהמקום. צריכת הדלק נחשבת טובה לסוג הרכב ועומדת על ליטר דלק לכל 12.1 ק"מ נסיעה במבחני דרכים.  

התנהגות

כושר הספיגה של הניסאן אקס טרייל לוקה בחסר. שיבושי הדרך משפיעים על הנוסעים בצורה ניכרת וגם בידוד הרעשים איננו מוצלח במיוחד. מעבר לכך, היכולת הדינמית של הרכב איננה מבריקה במיוחד.  

סיכום

היתרונות הבולטים של הניסאן אקס טרייל הינם שהוא מגיע עם אבזורי בטיחות מתקדמים, סביבת הנהג באופן כללי עשירה, ישנם שבעה מקומות שמתקפלים בקלות להשגת תא מטען ענקי, צריכת הדלק טובה ויכולת המנוע מספקת. החסרונות הבולטים של הרכב הינם שבשורה השלישית של הרכב ניתן להסיע בעיקר ילדים, נוחות הנסיעה ממוצעת בלבד ובידוד הרעשים לוקה בחסר. בנוסף, נראה כי הרכב מתאים לנסיעה על אספלט בלבד. לסיכום מדובר ברכב פנאי המיועד לשבעה נוסעים, חסכוני ובטיחותי וביחס למחיר כנראה שמדובר בדיל משתלם ביותר.

לקוחות קפיטל מוטורס

מאמרים על דגמי ניסאן

מתעניין בניסאן אקס טרייל החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי