מרצדס SLC 2022

רמת גימור 1 לדגם זה

תהיו הראשונים לדרג
7 מתעניינים ברכב זה כרגע.
דרגת זיהום: 0
רמת אבזור בטיחות: 6

רוצה פרטים נוספים על מרצדס SLC?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של מרצדס SLC החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100 קמ"ש

--

נפח מנוע

--

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 0 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי: 0
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קטיפל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה למרצדס SLC החדשה

מרצדס SLC קלאס

23 שנה לאחר שהוצגה לראשונה החליטו במרצדס להוציא מהדורה אחרונה וייחודית למכונית הרודסטר קבריולה. לא נראה שאמורה לקום לה מחליפה כך שמדובר בגרסה ייחודית בהחלט. היא מוצעת בשוק בשלושה דגמים ונותנת תמורה הולמת גם בגרסת הבסיס שלה.  את הגרסה המחודשת שלה, תחת השם SLC קיבלה בשנת 2016 עם מתיחת פנים מאסיבית שממשיכה עד לגרסה זו היום. למרות שמדובר ברכב מהנה, יוקרתי וספורטיבי, כאשר מגיעים לחלק הפרקטי נמצא שם חוסרים די ברורים: מבחינת עיצוב, שתי מקומות ישיבה בלבד ותא מטען קטן. מבחינת נוחות נסיעה כמו בידוד רעשים, רמה פחותה בהשוואה לגרסאות אחרות של מרצדס.

גרסאות מנוע

ה – SLC קלאס מגיעה בכמה דגמים: SLC200, SLC300, SLC43 שנעים בטווח מחיר שבין 437,000 אלף שקלים בגרסת הבסיס ועד ל – 602,000 אלף שקלים בגרסה המתקדמת יותר.  דגם SLC200 מצויד במנוע בנזין טורי בעל ארבע בוכנות טורבו בנפח 2.0 ליטרים עם 184 כוחות סוס. למנוע זה משקל עצמי נמוך יחסית הודות למרכב אלומיניום ולשימוש נרחב באלומיניום ובחומרים מרוכבים בשלדה, והביצועים מצוינים עם 6.9 שניות בלבד למאה קמ"ש ומהירות מרבית של 237 קמ"ש.  בתיבת ההילוכים שלו הותקן מנגנון Start-Stop סטנדרטי. חוויית הנהיגה שמורגשת על הכביש היא ספורטיבית עם הנעה אחורית, הגה שלוש צלעות עם מערכת היגוי ישיר ובלמי דיסק מאווררים (מלפנים מאווררים ומחוררים).  הדגם היוקרתי יותר - SLC43 מצויד במנוע בנזין V6 Twin Turbo בנפח 3.0 ליטרים עם 367 כוחות סוס. גם כאן משקל הרכב נמוך יחסית הודות למרכב האלומיניום ולשימוש נרחב באלומיניום ובחומרים מרוכבים בשלדה, והביצועים מצוינים עם 4.7 שניות בלבד למאה קמ"ש ומהירות מרבית של 250 קמ"ש. 

עיצוב ואבזור

שווה להתעכב קצת על הגג האלקטרו הידראולי שמופיע בכל הגרסאות, מדובר בגג שני חלקים שכולל מסגרת מגנזיום קלה ומנגנון אלקטרוני לפתיחה. השימוש במנגנון סגירה זה אמור לתת בידוד רעשים טוב יותר בעת סגירת הגג. החבילה היוקרתית יותר מציעה שפע אבזור שמגיע כסטנדרט: ריפודי עור, מושבים קדמיים מחוממים, שעון אנלוגי בקונסולה המרכזית, בקרת אקלים בעלת אזור אחד, חיישני אורות וגשם, מערכת לשליטה במערכות הרכב עם מסך 7 אינצ' צבעוני ומערכת שמע עם דיבורית בלוטות' מובנית (למכשירים תומכים בלבד).  

טכנולוגיה

בשני הדגמים ניתן למצוא את מרב מערכות הבטיחות הקיימות גם בגרסת הבסיס, ביניהם: מצלמת רוורס עם פסי הכוונה ובלם יד אלקטרוני עם שחרור אוטומטי בתחילת נסיעה. שלל מערכות בקרת היציבות האלקטרונית כוללת גם בקרת החלקה, מערכת תאורה חכמה עם טווח תאורה דינמי ותאורת פנייה, ומערכת המנטרת את ערנות הנהג ומתריעה על עייפות בעת הצורך.  

לסיכום

הרודסטאר היוקרתית של מרצדס מצליחה לתת לנהג חווית קשר ישירה עם הכביש הודות למרכב נמוך וספורטיבי. האם היא מתאימה לכל אחד? ממש לא אבל למי שכן מחליט להתאהב בה היא תיתן את השילוב המושלם לנהג הספורטיבי עם איכות, נוחות ופאר לצד ביצועים ויכולת דינמית משלהבת.

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מאמרים על דגמי מרצדס

מתעניין במרצדס SLC החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי