מקסוס E-יוניק 6 2024

רמת גימור 1 לדגם זה

דרגת זיהום: 1
רמת אבזור בטיחות: 4
5 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על מקסוס E-יוניק 6?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.​
3.3/5 - 28 דירוגים

רמות גימור של מקסוס E-יוניק 6 החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

EV

מחיר מחירון:
224,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
2,923

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני E-יוניק 6

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 224,900 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 2,923
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה למקסוס E-יוניק 6 החדשה

מקסוס E-יוניק 6

רכב פנאי שטח חשמלי בגודל בינוני, שפע אבזור ושם לא מוכר. כל הפרטים על מקסוס איוניק 6 2022.

עיצוב חיצוני

העיצוב החיצוני של האיוניק 6 מתאפיין בקווים אלגנטיים וסולידיים. הרכב אינו בולט בכביש וקווי המתאר שלו נותנים תחושה של רכב גדול במיוחד. בחזית יחידות התאורה מפוצלות ואין גריל גדול ומיותר כמו שיצרנים אחרים נוהגים לעשות. כאן נראה שאת החזית עיצבו בהשראת דגמי טסלה. יחידת התאורה האחורית נמתחת לכל רוחב פתח תא המטען ואם להביט מקרוב ניתן להבחין בצורות גיאומטריות בתוך התאורה עצמה שנותנת תחושה קריסטלית יוקרתית.  

עיצוב ואבזור פנימי

העיצוב הפנימי מזכיר את הסגנון של רכבי פרימיום אמריקאים: צבעים קהים מאוד, תוספות כרום ומושבים גדולים. המרווח הפנימי ברכב הוא עצום וניתן לראות את זה במרווח שיש בין מושב הנהג למושב הנוסע. איכות החומרים ברכב אינה יוקרתית אך בהחלט ראויה וכוללת ציפוי רך דמוי עור בדלתות ובדשבורד ומושבי העור גדולים ואיכותיים כוללים כוונון חשמלי וחימום. לנהג יש לוח מכוונים דיגיטלי איכותי עם תצוגות שונות לבחירה וגרפיקה איכותית. המסך המרכזי הוא בגדול 14 אינץ' וממוקם בצורה אנכית לשימוש אינטואיטיבי יותר וממלא פונקציות שונות ברכב כמו מערכת המיזוג, ניווט, שיקוף לטלפון הנייד ומערכת סאונד בעלת 8 רמקולים.  

בטיחות

E-יוניק 6 עוד לא עברה בחינה של יורו N-CUP ולכן בינתיים הציון הבטיחותי מתבסס על מבחן הריסוק הסיני בו היא קיבלה 5 כוכבי בטיחות. ברכב ניתן למצוא את כל מערכות הבטיחות המתקדמות מלבד בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור ומערכת למניעת שכחת ילדים. בקרת השיוט האדפטיבית פועלת מעולה בכל מהירות וכוללת פונקצית זחילה בפקקים.  

יחידת הנעה וסוללה 

E-יוניק 6 מגיע לישראל רק בתצורה חשמלית למרות שבשוק הסיני יש גם גרסאות היברידיות וטורבו בנזין. המנועה נמצא מעל הסרן הקדמי ומניע את הגלגלים הקדמיים בלבד. בזכות מומנט של 310 נ"מ ו-174 כוחות סוס, בהאצה מהמקום למנוע יש מספיק עוצמה כדי לשגר את כל ה-1.88 טון של הרכב מהמקום בזריזות וביעילות אך מעל לכ-70 קמ"ש הוא מתחיל מעט לאבד מהכוח. האצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת 9.7 שניות לפי נתוני היצרן. הסוללה של הרכב הינה בגודל של 70 קוט"ש ולפי נתוני יצרן צורכת 215 קוט"ש לקילומטר. המשמעות היא טווח נסיעה מקסימאלי של 354 ק"מ בתנאים אופטימאליים.

חווית נסיעה 

ידית ההילוכים דומה באופן מחשיד לזאת שיש באודי, וזה בהחלט טוב בגלל נוחות השימוש בה. ביציאה מחנייה, במהירות נמוכה, ברגע שמפעילים את האיתות במסך המרכזי מוצגות המצלמות ההיקפיות שמשפרות את שדה הראייה בעיקר בשטחים מתים. בגלל שזהו רכב חשמלי יש כמובן גם שליטה על הבלימה הרגנטיבית, דבר שמפחית את השימוש בדוושת הבלימה ומטעין מעט את הסוללה. איכות הנסיעה נוחה עם מתלים שמתמודדים מצוין עם משקל הרכב בשיכוך זעזועים משיבושי הכביש. מצד שני, הם לא רכים מידי, לכן השליטה ברכב מתאפשרת גם במהירויות גבוהות ואין תחושה של "ריצה על עקבים" כמו שניתן אולי להרגיש ברכבים דומים. לאיוניק 6 אין שום דבר לצורך בידוד רעשים חיצוניים ולמרות זאת הנסיעה שקטה מאוד בכל מהירות.  

לקוחות קפיטל מוטורס

רכבים מאותה קטגוריה

הצעת טרייד-אין לרכב הישן שלך!

מעוניינים לשדרג את הרכב הישן? שלחו לנו את הפרטים המדוייקים ונחזור אליכם בהקדם עם הצעה שאי אפשר לסרב לה!

מגזין קפיטל מוטורס

מתעניין במקסוס E-יוניק 6 החדשה?

לפרטים נוספים והצעות שלח פרטים ונציגינו יצרו עמך קשר בהקדם האפשרי!