פיג'ו 3008 1.2 אקטיב בדרך להשוואה...

קפיטל מוטורס - גישה מהירה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מפרט טכני

שנת דגם, מספר דלתות, מקומות ישיבה ועוד.
  • שנת דגם: 2021
  • מספר דלתות: 4
  • מקומות ישיבה: 5
  • מחיר: 198,900
  • קבוצת שווי: 5
  • שווי שימוש רציף: 4933
  • אחריות: שלוש שנים
  • רכב שטח: שלדה
  • שנת השקת הדגם: 2014

הנעה, תיבת הילוכים, מספר הילוכים ועוד.
  • הנעה: אחורית
  • תיבת הילוכים: ידנית
  • מס' הילוכים: 6
  • סוג מנוע: טורבו דיזל
  • מס' בוכנות: 4
  • נפח (סמ"ק): 2268
  • הספק מרבי (כ"ס): 150
  • סל"ד להספק מרבי: 3500
  • מומנט מרבי (קג"מ): 40.8
  • סל"ד למומנט מרבי: 1750
  • רכב שטח: הילוכי כח
  • רכב שטח: נעילות דיפרנציאל
  • רכב שטח: בקרת משיכה
  • תאוצה 0-100: --
  • מהירות מרבית: 174
  • צריכת דלק - עירונית (ק"מ/ליטר): --
  • צריכת דלק - בינעירונית (ק"מ/ליטר): --
  • צריכת דלק - ממוצעת (ק"מ/ליטר): 12.0
  • צריכת חשמל (וואט שעה / ק"מ): --
  • קיבולת סוללה (קווט"ש): --
  • טווח נסיעה חשמלי (ק"מ): --
  • זמן טעינה ביתית: --
  • זמן טעינה מהירה: --
  • דרגת זיהום: 15

בלמים, כריות אוויר, בקרת יציבות ועוד.
  • בלמים: ABS + EBD
  • כריות אוויר: 7
  • בקרת יציבות אלקטרונית: יש
  • ביטול כרית אוויר נוסע: יש
  • איזופיקס: יש
  • זמזם התראה לחגורות: יש
  • אבזור בטיחותי נוסף: מערכת "מובילאיי" בהתקנה מקומית

אורך, רוחב, גובה, בסיס גלגלים, נפח ועוד.
  • אורך (ס"מ): 522.5
  • רוחב (ס"מ): 181.5
  • גובה (ס"מ): 178.0
  • בסיס גלגלים (ס"מ): 300.0
  • נפח תא מטען (ליטרים): --
  • נפח תא מטען בקיפול מושבים (ליטרים): --
  • משקל עצמי (ק"ג): 1955
  • רכב מסחרי: משקל כולל (ק"ג)
  • רכב מסחרי: כושר העמסה (ק"ג)
  • כושר גרירה ללא בלמים: 750
  • כושר גרירה עם בלמים: 2700
  • מידות צמיגים: 245/70R16
  • קיבולת מיכל דלק (ליטרים): 75
  • רכב שטח: מרווח גחון (ס"מ)
  • רכב שטח: זווית גישה (מעלות)
  • רכב שטח: זווית נטישה (מעלות)

מערכת שמע, טלפון, מסך, GPS ועוד.
  • מערכת שמע: מקורית + שליטה מההגה
  • טלפון: דיבורית בלוטות'
  • בלוטות': יש
  • גודל מסך (אינץ'): --
  • חיבורי אודיו: USB

חלונות חשמליים, מיזור אוייר, ריפוד ועוד.
  • חלונות חשמליים: 4
  • מיזוג אוויר: מזגן רגיל
  • חישוקים קלים: יש
  • בקרת שיוט: יש
  • ריפוד: בד
  • פנסי חזית: רגילים
  • מחשב דרך: יש
  • הגה וידית הילוכים מצופי עור: יש
  • מערכת "עצור וסע" לדימום מנוע בעמידה: יש
  • מתלים ובולמים: רגילים
  • אבזור נוסף כלול במחיר: מערכת "עצור וסע" לדימום מנוע בעמידה, מערכת עזר לזינוק בעליה, בקרת יציבות לנגרר
  • אבזור נוסף: מערכת עזר לזינוק בעליה, בקרת יציבות לנגרר
  • אבזור בתוספת תשלום: --

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 198,900 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי: 2,327
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קטיפל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

מיצובישי טרייטון

מקור מיצובישי הינו במערך גדול של קונצרנים בתחומים רבים. המפעל שעסק בספנות נוסד בשנת 1917 והפך למיצובישי מוטורס בשנת 1970. מיצובישי יצרה שיתופי פעולה עם יצרנים אחרים רבים בעולם כמו יונדאי, וולוו ומרצדס. מעבר לייצור דגמי נוסעים רגילים, מיצובישי ייצרה רכבי שטח, טנדר, מיניוואן ועוד. באליפות הראלי העולמית זכתה מיצובישי 4 פעמים ברציפות. בהמשך דרכה של מיצובישי ירד היצע הדגמים שלה והיא מיעטה לחדש את אלו שנשארו. בשנת 2016 היא הודתה שזייפה נתוני צריכת דלק ובעת זו הפסידה קרוב לחצי משוויה. היא נרכשה על ידי ניסאן והיום מיצובישי הינה חלק מקונצרן רנו ניסאן. את דגמי מיצובישי ניתן לרכוש בישראל כבש משנת 1988 ובתחילת שנות התשעים הלאנסר שלה הפכה למכונית הנמכרת בישראל כאשר הדיחה את סובארו. המיצובישי טרייטון נחשפה בסוף שנת 2014 והוצגה כמחליפה של ההאנטר. השינויים הניכרים בדגם החדש ממוקדים במערכות ההנעה של הדגם. המיצובישי טרייטון מצויד במנוע דיזל חדש בנפח של 2.4 ליטר עם שני הספקים לבחירה, 154 כ"ס או הספק של 181 כ"ס עם תיבת 5 הילוכית אוטומטית או תיבת הילוכים ידנית עם 6 הילוכים. המיצובישי טרייטון מוצע עם מערכות בטיחות חשובות ויש לו 7 כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות עם מצב ייעודי לגרירה וניתן לבחור גם בבקרת סטייה מנתיב המייחד את הטרייטון מהסגמנט. הטרייטון הינה בעלת מערכת הנעה כפולה אך כזו ששונה מהעבר ועכשיו נעילת הדיפרנציאל מרכזית מאפשרת מצב של 4X4 על כביש מוצעת לנהגים רק בדגם המאובזר של המכונית. על מנת להציג יכולות שטח, דגמי ה-4X4 מגיעים עם נעילה לדיפרנציאל האחורי כסטנדרט. בישראל, מרווח הטיפולים עומד על 15 אלף ק"מ או בכל שנה. הדגם המחודש הגיע לישראל בשנת 2015 כאש הדגם הזה זכה במבחני הריסוק לציונים גבוהים מאוד ביחס לסגמנט. אך יש לציין שהציון הגבוה שקיבל הטרייטון רלוונטי רק לגרסה היקרה של הרכב מהסיבה שהציון משתנה לפי הימצאותן של מערכות בטיחות אקטיביות ולכן הציון תקף בישראל רק לגרסת "דקאר".

נוחות והתנהגות הרכב

בעת שארגז המטען של הטרייטון ריק, כמצופה וכמקובל אצל רכבי עבודה, נוחות הנסיעה לא נוחה במיוחד, המתלים נוקשים והטנדר מקפץ על כל אבן או שיבוש בכביש. יחד עם זאת, הטרייטון מתאים כרכב נסיעה מנהלתית. בידוד הרעשים בגרסתו המוחלשת הינה פחות מוצלחת מגרסת הדקאר (181 כ"ס). במידה ונוחות הנסיעה חשובה לכם ותתעניינו בנסיעה שגרתית, ייתכן ותעדיפו להעמיס את תא המטען באופן קבוע בציוד ומשקל.

תא הנוסעים ותא המטען

מושביו הקדמיים של הטרייטון נוחים כאשר ניכר שיפור גדול לעומת ההאנטר. גרסת הדקאר של הטרייטון, מאובזרת בצורה טובה לגמרי. ארגז המטען של הרכב גדול וכושר הגרירה של הרכב עומד על 3.1 טון. בעת שמסתכלים על הגרסה המאובזרת של הרכב, אבזור הבטיחות מרשים ביותר.

סיכום

היתרונות הבולטים של הרכב הינם עיצובו המושך, הן מבפנים והן מבחוץ, יכולות השטח שלו מרשימות, הוא מאפשר הנעה כפולה גם בכביש, אבזורי נוחות ובטיחות מרשימים, ביצועים טובים ונוחות הנסיעה טובה כאשר הרכב עמוס. החסרונות לעומת זאת, באים לידי ביטוי בנוחות הנסיעה כאשר הרכב ריק ובכך שבמידה ותבחרו בגרסת ה-154 כ"ס, תהנו מבידוד רעשים לא מוצלח. הכנסו עוד היום לקפיטל מוטורס וצאו עם רכב חדש במימון מלא.

השוואת רמות גימור לרכב - מיצובישי טרייטון

מיצובישי טרייטון
מיצובישי טרייטון 2.2 ידני Invite 2X4 החל מ 198,900 ₪ ידנית
צריכת דלק לליטר -- עירוני
|
-- בינעירוני
|
12.0 ממוצעת
נפח מנוע: 2268 סמ״ק הספק מירבי (כ״ס): 150 הספק מירבי (סל״ד): 3500 דרגת זיהום: 15
מיצובישי טרייטון
מיצובישי טרייטון 2.2 אוט' Instyle 2X4 החל מ 224,900 ₪
צריכת דלק לליטר עירוני
|
בינעירוני
|
ממוצעת
נפח מנוע: סמ״ק הספק מירבי (כ״ס): הספק מירבי (סל״ד): דרגת זיהום:
מיצובישי טרייטון
מיצובישי טרייטון 2.2 אוט' Desert 4X4 החל מ 234,900 ₪
צריכת דלק לליטר עירוני
|
בינעירוני
|
ממוצעת
נפח מנוע: סמ״ק הספק מירבי (כ״ס): הספק מירבי (סל״ד): דרגת זיהום:
מיצובישי טרייטון
מיצובישי טרייטון 2.2 אוט' Dakar 4X4 החל מ 244,900 ₪
צריכת דלק לליטר עירוני
|
בינעירוני
|
ממוצעת
נפח מנוע: סמ״ק הספק מירבי (כ״ס): הספק מירבי (סל״ד): דרגת זיהום:
מיצובישי טרייטון
מיצובישי טרייטון 2.2 אוט' Dakar SE 4X4 החל מ 255,900 ₪
צריכת דלק לליטר עירוני
|
בינעירוני
|
ממוצעת
נפח מנוע: סמ״ק הספק מירבי (כ״ס): הספק מירבי (סל״ד): דרגת זיהום:

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מעוניין במיצובישי טרייטון?

מלאו את הטופס מטה וקבלו שיחת ייעוץ חינם עם נציגי השירות שלנו

לקוחות ממליצים

ניסאן סנטרה

ניסאן סנטרה 2020 החדשה – סקירה

ניסאן סנטרה 2020 החדשה כיום מגיעה עם מנוע בנפח גדול יותר ועם 25 כ”ס יותר מאשר הדור הקודם. למעשה, יש מאחוריה לא פחות מאשר 8 דורות של מכוניות משפחתיות. כיום, ניסאן סנטרה 2020 החדשה מקבלת

קרא
ניסאן מיקרה

ניסאן מיקרה VISIA – סקירה

אם בתחילת דרכה היא התמודדה בקטגוריית הסופר מיני, לאחר מכן היא נכללה תחת קטגוריית מכוניות המיני. כיום בשנת 2021, ניסאן מיקרה VISIA מגיעה בתור משהו אחר לגמרי. זו ממש לא אותה גברת בשינוי הדרת, מדובר

קרא
טויוטה קאמרי

טויוטה קאמרי 2021 החדשה – סקירה

אם אתם מחפשים אחר משהו שהוא בין רכב משפחתי לרכב מנהלים אלגנטי, יש לכם את טויוטה קאמרי 2021 החדשה. מדובר ברכב שמגיע אלינו לאחר מספר דורות ודגמים מאחוריו, כיום עם מערכות בטיחות משודרגות ומנוע היברידי.

קרא
toyota chr 2021

טויוטה C-HR 2021 החדשה – סקירה

ידוע כי רכבי טויוטה הם רכבים אמינים ביותר, וזה לא ממש משנה אם מדברים על הדגמים הישנים של הקונצרן, או שמא מדברים על החדשים והחשמליים. גם כשכל כך הרבה אלקטרוניקה מעורבת בייצור הרכב, טויוטה C-HR

קרא

מוזמנים לבקר אותנו בסניפים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

לשיחת ייעוץ חינם חייגו עכשיו 3580*

נציגי השירות של קפיטל מוטורס זמינים לכם תמיד.

כניסה לאזור משתמש
על מנת להכנס לאזור האישי עליכם להזין את מספר הטלפון הנייד שלכם,
לאחר הזנת המספר תקבלו קוד אימות לצורך אימות זהותכם.
הקלד את הקוד שנשלח אלייך מקפיטל מוטורס
אם לא קיבלת כזה, נסה לשלוח סמס שוב
ברוכים הבאים לקפיטל מוטורס!
עכשיו רק נשאר לנו להכיר טוב יותר :)