מאזדה 2 2024

רמת גימור 1 לדגם זה

דרגת זיהום: 9
רמת אבזור בטיחות: 2
44 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על מאזדה 2?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של מאזדה 2 החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

1.5 Dynamic

מחיר מחירון:
116,000 ₪
החזר חודשי החל מ-
1,508
3.3/5 - 156 דירוגים

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני 2

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 116,000 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 1,508
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה למאזדה 2 החדשה

מאזדה 2

אפילו שמאזדה היא לא אחת מהיצרניות הגדולות ביפן, ההשפעה שלה גדולה. היא פעילה עוד משנות העשרים של המאה העשרים אך היא ייצרה מכוניות תחת השם הנוכחי רק החל משנות השישים (ושינתה את שמה למאזדה רק בשנות השמונים). בשנות השמונים מאזדה החלה לראות הצלחה גדולה ביפן והמשיכה לגדול במהירות אך בעקבות משברים היא נרכשה על ידי פורד. בתחילת שנות האלפיים מאזדה הציעה דגמים עם עיצוב מודרני ונאה ומעבר לכך היא הם גם ניחנו ביכולת דינמית טובה. בשנים האחרונות, אנו עדים לדגמים חדשים של מאזדה עם עיצוב חדש (הנקרא 'קודו') ולמערך הטכנולוגי של מאזדה המכונה SkyActiv. המערך הטכנולוגי הזה מתייחס לרצפת הרכבים, למרכב וליחידות ההנעה הנהנות ממשקל מופחת שמיועד להגברת היכולת הדינמית ולחיסכון בצריכת הדלק. במשך יותר מעשור, מאזדה נהנתה מתואר המותג הנמכר בישראל בזכות הדגמים המשפחתיים שלה וזאת גם בעזרת שוק הליסינג שתרם למגמה. הדור החדש של המאזדה 2 נחשף בשנת 2014. בחידוש זה מכונית הסופרמיני של המותג התחדשה גם היא בטכנולוגיית הסקיי אקטיב של מאזדה. המידות של הדגם החדש צמחו ביחס לקודם, השינוי ניכר בעיקר באורכה ובבסיס הגלגלים שלה. העיצוב של הדור החדש המשיך את דרכן של המאזדה 3 ו-6 החדשות. תא הנוסעים של המאזדה 2 קיבל גם מהפך עיצובי מושקע כאשר ההתמקדות הינה בנהג והפעם הוא הכיל כמה פריטים הנחשבים לנדירים בקטגוריה. מערכות ההנעה של המאזדה 2 נשענות על המנועים החדשים של הטכנולוגיה של מאזדה, הסקיי אקטיב. ישנם מנועי בנזין ודיזל בהיצע אך בישראל ניתן להשיג את מנוע הבנזין בלבד שהוא החזק יותר בהיצע. המנוע המוצע פה הוא בנפח של 1.5 ליטר בנזין עם הספק של 111 כ"ס עם תיבה אוטומטית עם שישה הילוכים. בישראל הדור השלישי של המאזדה 2 משווק החל מאמצע שנת 2015.  

עיצוב והנדסת אנוש

המאזדה 2 נאה לכל הדעות וכיאה למאזדה. יש לציין שהרכב נראה קטן יותר ממה שהוא באמת. תא הנוסעים של הרכב הוא בעל מראה מרשים ובמיוחד בגרסאות האבזור העשירות. יש לציין, שאף על פי שהאבזור עשיר ומרשים נראה כי איכות ההרכבה של תא הנוסעים בינונית. מלפנים הרכב מרווח, המושבים האחוריים צפופים ותא הנוסעים בעל נפח של 280 ליטר. בידוד הרעשים יכול היה להיות מוצלח יותר.  

ביצועים

המאזדה 2 איננה עושה שימוש במנוע טורבו. יחד עם זאת, המנוע של הדגם חזק והוא משודך לתיבת הילוכים יעילה להפליא. התוצאה הינה ביצועים מרשימים וצריכת דלק טובה. המנוע רועש בעיקר תחת עומסים כאשר בדרך כלל הרעש נחשב סביר.  

התנהגות

כיול המתלים קשיח מדי. יש לציין כי אין זה אומר כי הרכב מתרסק אך שיבושים בכביש לא מטיבים עם נוחות הנסיעה. המאזדה 2 הינה מכונית שמרגישה זריזה ומאפשרת נסיעה קלילה. בכבישים מפותלים נוחות הנסיעה מרשימה והיא מספקת נסיעה צפויה בעבור הנהגים.  

סיכום

היתרונות הבולטים של המאזדה 2 הינם שהעיצוב שלה מודרני, יחידת ההנעה מספקת ביצועים טובים, היא מכילה אבזור בטיחות מספק וגם אבזור נוחות. חסרונותיה הבולטים הינם שבידוד הרעשים בינוני בלבד ושנוחות הנסיעה בעיר איננה מוצלחת. לרכישת מאזדה 2 בתוכנית מימון מלא לחץ כאן.  

לקוחות קפיטל מוטורס

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

מתעניין במאזדה 2 החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי