השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!
על מנת לעבור בין רמות הגימור השונות לחצו על רמת הגימור הנוכחית.

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 0 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי: 100
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קטיפל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

טרייד-אין אקספרס על הרכב שלך 

הקלידו את מספר הרישוי של הרכב שלכם
אנחנו נשקלל את הנתונים 
ואתם תקבלו מאיתנו הצעת טרייד-אין משתלמת און-ליין תוך מספר דקות
המשך

טויוטה ורסו

לאחרונה טויוטה הפכה לאחת משלוש יצרניות הרכב הגדולות בעולם ועוד לפני כן היא קיבלה את תואר יצרנית הרכבים היפנית הגדולה ביותר. לקראת סוף שנות השישים, מכונית הנוסעים הנמכרת בעולם ובישראל בפרט נוצרה על ידי טויוטה תחת השם טויוטה קורולה. בהמשך, ייצרה גם הילקס הטנדר שנחשב לנמכר בסוגו מאז הצגתו. למעשה, דגמים נוספים של טויוטה הפכו לנמכרים מסוגם והחברה אחראית למעשה על יותר מאייקון אחד בתחום הרכבים העולמי. במשך השנים טויוטה צברה מוניטין בשוק האמריקאי והפכה לשחקן משמעותי בשוק זה. בסוף שנות השמונים טויוטה השיקה את לקסוס, מותג היוקרה שלה שהפך במהרה לבעל שם של איכות בתעשיית הרכבים. כיום טויוטה מייצרת כמעט 80 דגמים שונים. לישראל מיובאת טויוטה מאז שנת 1992 על ידי יוניון מוטורוס. לאחר הצגת הדגם המקורי בשנת 2009, עברה הטויוטה ורסו מתיחת פנים. מחוץ לישראל, קיים שפע של יחידות הנעה אך בישראל ניתן להשיג את הרכב עם מנוע בנפח של 1.8 ליטר בלבד עם הספק של 147 כ"ס ו-18.3 קג"מ עם תיבה רציפה. בארץ מוצע הרכב עם 7 מושבים וזאת על אף שבעולם ניתן לרכוש את הרכב גם עם 5 מושבים בלבד ורמת האבזור בארץ איננה ניתנת לבחירה. במסגרת מתיחת הפנים, עודכנה החזית של הטויוטה ורסו והותאמה לקו העיצובי המחודש של טויוטה ושופרו מעט איכות החומרים בתא הנוסעים. בנוסף, נוספה מערכת ה"טויוטה טאץ'" אשר כוללת מסך מגע למערכת המולטימדיה. מערכת ההנעה נותרה כבעבר וצריכת הדלק נשארה סבירה. ניתן לאמור במידה מסוימת כי הטויוטה ורסו מתאים לסטיגמה הקלאסית של טויוטה, רכב נעים ללא חסרונות בולטים במיוחד אבל גם לא מיוחד בפני עצמו.

עיצוב והנדסת אנוש

לאחר מתיחת הפנים שנעשתה בשנת 2013, מציג הרכב את העיצוב העדכני של טויוטה. לעומת העיצוב של הרכב שהוצג בשנת 2009, מדובר בשיפור משמעותי. יש לציין שהשיפור נעשה בחזית ובעת שתסתכלו על הרכב מהצד או מאחור יהיה קשה להבדיל בינו לבין הדגם הקודם. המטרה העיקרית של הטויוטה ורסו הוא להוביל נוסעים ואת זה הוא עושה ללא קושי מיוחד אך גם ללא התעלות על פני התחרות. שורת המושבים השלישית תתקשה להסיע נוסעים מבוגרים מבלי שירגישו באי נוחות ותא המטען קטן יחסית בעת ששורת המושבים השלישית מורמת. ברוב תא הנוסעים, איכות החומרים טובה.

ביצועים

המכונית מספקת ביצועים טובים ברוב מצבי הנסיעה אך בעת שהיא עומדת בעומסים גבוהים היא מתחילה להרעיש. אמנם צריכת הדלק של הורסו נחשבת לטובה אך היא כבר איננה ממובילות השוק.

התנהגות

התנהגות הרכב בכבישים משרה ביטחון בעבור הנהג והנוסעים ובמיוחד מחוץ לעיר. כאשר נוסעים עם הורסו בתוך העיר הנוחות נפגמת מדי פעם ונחשבת לבינונית בלבד.

בשורה התחתונה

מדובר ברכב בעל התנהלות דינמית בטוחה, הוא מכיל אבזור מכובד עם רמת הרכבה טובה וביחס למיניוואן קומפקטי בעל שבעה מקומות הוא מספק ביצועים סבירים. לעומת זאת, החסרונות הבולטים שלו הינם שאבזור בטיחות מתקדם חסר, שורת המושבים השלישית איננה מתאימה למבוגרים והמנוע רועש בעומסים. בנוס, נוחות הנסיעה העירונית בינונית בלבד. לסיכום מדובר ברכב יעיל במחיר גבוה יחסית, בגלל זה אפשרי לרכוש את הרכב בתוכנית מימון מלא או בליסינג פרטי מימוני.

השוואת רמות גימור לרכב

טויוטה ורסו 2021
לצפיה בדגמים נוספים ניתן לעבור לקטלוג הרכבים
מאמרים על טויוטה
טויוטה Bz4X קונספט: רכב הפנאי החשמלי של טויוטה נחשפת טויוטה Bz4X קונספט החדשה, היא הרבה יותר מאשר רכב פנאי חשמלי. מעבר לכך שמדובר ברכב הפנאי החשמלי הראשון שחברת טויוטה מייצרת, מדובר ברכב שכנראה מסמל את השינוי בעולם המוטורי העולמי. השינוי הוא: התקדמות לכיוון של חשמל תוך כדי השארת הדלקים למאמר המלא
טויוטה קורולה 2021 בנזין עוברת למנוע 1.5 ליטר עם 3 צילנדירים – סקירה טויוטה קורולה 2021 החדשה מגיעה אלינו בעיצוב די דומה לדור הקודם, אבל לא מעט השתנה מתחת למכסה המנוע. ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת לפני שרוכשים טויוטה קורולה 2021. הנה סקירה מלאה מאת קפיטל מוטורס, ליסינג פרטי לרכבי טויוטה למאמר המלא
טויוטה ראב 4 2021 פלאג - אין בארץ, החל מ - 255,000 ₪ עם מספר דורות כבר מאחוריה, טויוטה ראב 4 2021 פלאג-אין מגיעה לארץ והיא לבושה היטב. מעבר לכך שהיא מעברה מתיחות פנים ועדכון עיצוב, היא גם מגיעה עם יותר כוחות סוס מתחת למנוע, משודרגת בהנעה הכפולה שלה ובמחיר אטרקטיבי של החל למאמר המלא
טויוטה קאמרי 2021 החדשה – סקירה אם אתם מחפשים אחר משהו שהוא בין רכב משפחתי לרכב מנהלים אלגנטי, יש לכם את טויוטה קאמרי 2021 החדשה. מדובר ברכב שמגיע אלינו לאחר מספר דורות ודגמים מאחוריו, כיום עם מערכות בטיחות משודרגות ומנוע היברידי. בואו נכיר את הטויוטה יותר למאמר המלא
הצעת טרייד-אין ב-3 שלבים פשוטים
רוצים להגיש בקשת טרייד-אין לרכב שלכם? התחברו עכשיו למערכת.
עם מי אנחנו משתפים פעולה?
חברתנו עובדת בשיתוף פעולה עם בנקים וגופי מימון שנבחרו בפקידה על מנת שאתה תקבל את המימון הכי אטרקטיבי בתנאים הטובים ביותר ותשלם פחות על הרכב החדש שלך.

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

ביקורות
מהרשת

4.9 מתוך 5
דברו איתנו במסנג'ר

קפיטל בלוג

למאמרים נוספים >

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

לשיחת ייעוץ חינם חייגו עכשיו

נציגי קפיטל מוטורס זמינים תמיד לשירותיכם.
האפליקציה של קפיטל מוטורס
האפליקציה זמינה לכולם ומאפשרת מגוון פעולות מהירות כמו קבלת הצעת טרייד-אין לרכב הישן, העלאת מסמכים לרכישת רכב חדש, איתור סניפים ועוד.
כל הזכויות שמורות לחברת קפיטל מוטורס בע"מ - 2021