
ג'ילי EX5: התשובות לכל השאלות החשובות
אחרי שבמשך 3 שנים ג'ילי שיווקה בישראל רק דגם אחד, מוצלח במיוחד, סוף סוף מגיע
ראשי › קטלוג רכבים › טויוטה › היילנדר היברידית
המחיר המוצג הינו על פי מחירון היבואן בלבד ואינו כולל: אגרת רישוי, מערכת מיגון (בהתאם לדרישת הביטוח) ועמלה המשולמת לקפיטל מוטורס.
סוג המנוע
--
כוחות סוס
--
תאוצה 0-100
--
נפח מנוע
--
המחיר המוצג הינו על פי מחירון היבואן בלבד ואינו כולל: אגרת רישוי, מערכת מיגון (בהתאם לדרישת הביטוח) ועמלה המשולמת לקפיטל מוטורס.
ה-SUV 7 מושבים המבוקש של טויוטה בדור חדש עם הנעה היברידית חסכונית ואיכות נסיעה מפתיעה - כל מה שצריך לדעת על טויוטה היילנדר היברידית החדשה 2024.
טויוטה היילנדר הגיעה לישראל לאחר מתיחת פנים שעברה לפני כשנתיים. למעשה מדובר ב-SUV גדול יחסית עם 7 מקומות ישיבה ותא מטען ענק. ההנעה שלה היברידית ומועברת לכל ארבע הגלגלים לשיפור האחיזה בכביש וליכולות מינימאליות בשטח. לפי איך שזה נראה כרגע בישראל זאת ספינת הדגל שהחליפה את סדאן המנהלים טויוטה קאמרי. היילנדר מגיעה אלינו מארה"ב בשתי רמות גימור והמחיר של הגרסה הבסיסית מתחיל ב-304,990 ₪.
לטויוטה היילנדר שפע של אבזור נוחות כפי שמצופה מרכב אמריקאי גדול ורשימת התוספות כבר בגרסה הבסיסית היא נדיבה מאוד: מסך מולטימדיה עם קישור לאנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי, טעינה אלחוטית לטלפון הנייד, בקרת אקלים דיגיטלית בעלת 3 אזורים, ריפוד דמוי עור למושבים, כוונון חשמלי וחימום למושב הנהג, חיישני גשם ותאורה, כניסה והנעה ללא מפתח, בלם יד חשמלי וחמישה שקעי USB. בגרסה הבכירה מתווספת גם פתיחה חשמלית לתא המטען, גג שמש פנוראמי, תאורת לד בפנים הרכב, מערכת שטיפת פנסים וזיכרון למראות הצד. שתי רמות הגימור זהות באבזור הבטיחותי וכוללות את כל המערכות המתקדמות הדרושות על פי התקן האירופי.
לטויוטה היילנדר הנעה היברידית המורכבת ממנוע בנזין 4 צילינדרים בנפח 2,500 סמ"ק ומנוע חשמלי שמשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. ההספק שמתקבל הוא 244 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-23.6 קג"מ. תאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 8.3 שניות והמהירות המרבית מוגבלת ל-180 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת המתקבלת היא 19.6 ק"מ לליטר. למרות שלרכב הנעה 4 על 4 ויש לו מרווח גחון של 20 ס"מ, אין לו שום עזרים לנהיגת שטח ואינו מיועד לנהיגת שטח קשה. הייעוד של ההנעה היא לאחיזת כביש גבוהה יותר בכביש חלק, לגרירה של קרוואן ולירידה לשטח כורכר.
תא הנוסעים של ההיילנדר מרווח מאוד ומזכיר יותר מיניוואן ופחות רכב שטח. בכל מושב ברכב, גם בשורה השלישית, נוח מאוד ויש שקעי USB אליהם אפשר לחבר מטען לטלפון הנייד/טאבלט ופתחי מיזוג עם בקרת אקלים נפרדת לכל שורת מושבים. תא המטען ענק וגם כשהשורה השלישית בשימוש עדיין נותרים יותר מ-200 ליטרים פנויים. איכות החומרים בתא הנוסעים טובה אך מעט מיושנת ביחס למתחרות בקטגוריה. כן חשוב לציין שהנדסת האנוש מצוינת וקל מאוד לתפעל כל דבר ברכב משליטה במיזוג ועד לקיפול מושבים בשורה השלישית.
המחיר המוצג הינו על פי מחירון היבואן בלבד ואינו כולל: אגרת רישוי, מערכת מיגון (בהתאם לדרישת הביטוח) ועמלה המשולמת לקפיטל מוטורס.
מעוניינים להחליף או למכור את הרכב הישן? שלחו לנו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם עם הצעה שאי אפשר לסרב לה!
אחרי שבמשך 3 שנים ג'ילי שיווקה בישראל רק דגם אחד, מוצלח במיוחד, סוף סוף מגיע
ניסאן מיקרה הייתה אחת המכונית הנמכרות ביותר של המותג במשך המון שנים. הדור האחרון, ששינה
בישראל כמו בישראל, הכל יקר יותר. לכן, כל הוצאה, גם אם היא לא מרגישה משמעותית,
מתחת למעטפת, סיטרואן C5 איירקרוס חולקת את אותה הפלטפורמה עם פיג'ו 5008. אבל בזמן שלזאת
על מנת להכנס לאזור האישי יש להזין את מספר הטלפון הנייד שלכם,
לאחר הזנת המספר תקבלו קוד לצורך אימות זהותכם.
עם כניסתך למערכת אתה מאשר שקראת והסכמת ל – תנאי השימוש
לפרטים נוספים והצעות שלח פרטים ונציגינו יצרו עמך קשר בהקדם האפשרי!