טויוטה אייגו X 2024

2 רמות גימור לדגם זה

דרגת זיהום: 4
רמת אבזור בטיחות: 4
9 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על טויוטה אייגו X?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.​
2.9/5 - 104 דירוגים

רמות גימור של טויוטה אייגו X החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

1.0 Pure

מחיר מחירון:
99,990 ₪
החזר חודשי החל מ-
1,299
רמת גימור:

1.0 Pulse

מחיר מחירון:
104,990 ₪
החזר חודשי החל מ-
1,364

המחיר המוצג הינו על פי מחירון היבואן בלבד ואינו כולל: אגרת רישוי, מערכת מיגון (בהתאם לדרישת הביטוח) ועמלה המשולמת לקפיטל מוטורס.

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 99,990 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 1,299
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

המחיר המוצג הינו על פי מחירון היבואן בלבד ואינו כולל: אגרת רישוי, מערכת מיגון (בהתאם לדרישת הביטוח) ועמלה המשולמת לקפיטל מוטורס.

סקירה קצרה לטויוטה אייגו X החדשה

טויוטה אייגו X (קרוס) החדשה 2024

בשנת 2001 סוכם בין חברת טויוטה לבין תאגיד פיג'ו סיטרואן, ליצור יחד מכונית מיני, עירונית עבור הקהל האירופי. אחרי 4 שנים, בשנת 2005 החל הייצור של טויטה אייגו, סיטרואן C1 ופיג'ו 107. מאז ממוצע המכירות השנתי של האייגו היה 80 אלף יחידות בזמן ששני הדגמים האחרים מכרו יחד יותר 200 אלף יחידות בשנה. עכשיו אחרי שהופסק הייצור של הדגמים, הדור החדש פותח על ידי טויוטה באופן עצמאי בשביל להתאים לשוק הקרוסאוברים התחרותי הצפוי בשנת 2024.  

הדור הראשון של טויוטה אייגו

הדור הראשון של המכונית, שיצא ב-2005, פותח יחד עם פיג'ו וסיטרואן כדי לחלק בין שלושת היצרנים את עלויות הפיתוח. הרכב תוכנן כדי שהייצור שלו יעלה כמה שפחות ובכך ניתן יהיה למכור אותו במחיר זול במיוחד. ההבדל היחיד בין הרכבים היה שינוי קל בעיצוב החיצוני. מעבר לכך, כל מכלולי הרכב ופנים הרכב של טויוטה אייגו היו זהים לחלוטין לסיטרואן C1 ולפיג'ו 107. הטויוטה אייגו הראשונה לא הצליחה כל כך בישראל בגלל שהייתה יקרה יותר מאחיותיה הצרפתיות, והן לעומתה, נמכרו בכמויות היסטריות בזכות האלטרנטיבה שהן סיפקו – מכונית חדשה, זולה לתחזוקה וחסכונית בדלק במחיר של רכב יד שנייה. מאז הכל השתנה – הופסק הייצור של סיטרואן C1 ופיג'ו 108 וכעת רק טויוטה אייגו מיובאת לישראל ורק בגרסת הקרוסאובר שלה בשם טויוטה אייגו X.  

טויוטה אייגו החדשה

הדור החדש של האייגו גדל וכעת הוא ארוך יותר ב-25 ס"מ לעומת הדור הראשון. בטויוטה הבינו שלמרות דרישת הלקוחות לרכב קטן וחסכוני, יש גם דרישה להכיל 4 נוסעים יחד עם המטען שלהם בנוחות. בנוסף לכך גם האבזור שודרג כדי להקביל לרכבי מיני וסופר מיני גדולים ויקרים יותר. יחד עם זאת, גם המחיר של האייגו קיבל שדרוג לא קטן ועכשיו הוא מתחיל ב-93,990 שקלים, יקר יותר מקיה פיקנטו ויונדאי i10. זו התייקרות של כמעט 30% מהדור הראשון. האם היא גם טובה יותר?  

עיצוב חיצוני

במבט מלפנים רואים חזית מאוד מודרנית עם כל מה שאמור להיות ברכב חדש בשנת 2024: פנסים עם לד לחתימת אור, גריל נמוך ורחב במסגרת שחורה, מכסה מנוע גבוה ומשתפל בזווית חדה. במבט על צד הרכב הדבר הכי בולט אלה הם הגלגלים בגודל 17 אינץ'. בזכותם מרווח הגחון גדול יותר והרכב מעט גבוה יותר. מסביב לבתי הגלגלים מגני פלסטיק שחורים להגנה על הצבע משריטות בירידה מהכביש, כמו כן המרכב דו גווני באופן מלא, מרצפת החלק האחורי של הרכב דרך הגג ועד לשמשה הקדמית יש גוון אחד, ולשאר המרכב צבע שני. מאחור יש לוגו ה-X שבגללו כולם קוראים לה איגו איקס ולא בשם שטויוטה נתנו לה - אייגו קרוס. חוץ מזה היא מזכירה יותר את הדורות הקודמים של האייגו בגלל החלון האחורי שהוא בעצם גם מכסה תא המטען, הכל בחתיכה אחת כדי לחסוך עלויות. לתאורה מאחור חתימת אור חדשה והיא יוצרת צורה של איקס ממנה ועד לפגוש בשני צבעים. למי שהיה את הרכב בעבר יודע שבתא המטען של האייגו הישנה רק חלק מהמצרכים של הסופר היו נכנסים ואת השאר היה צריך להניח על המושב האחורי. באייגו X החדשה יש מספיק מקום לכל השקיות ואפילו לזוג מזוודות קטנות.  

תא נוסעים

בדורות הקודמים של האייגו כבר בפתיחת הדלת אפשר היה להרגיש את החיסכון ברכב. הדלת הייתה נורא קלה, הציר לא היה מחזיק אותה איפה שרוצים והיא הרגישה מתחתית וחלולה גם מבפנים. באייגו X עדיין יש מקום לשיפור אבל השדרוג הוא משמעותי והדלת דומה מאוד לזו שבקיה פיקנטו. זה שיש גם מסך מולטימדיה גדול במרכז הקונסולה וגם השליטה במיזוג, משנה כל דעה קדומה לגבי האייגו. את פתחי המיזוג הם שמרו מהדוק הקודם בגלל הנוחות שלהם ואיכות החומרים בתא הנוסעים ברמה שמתקרבת לזו של יונדאי i10. בכניסה אל המכונית מהדלת האחורית מגלים מציאות אחרת. אין אפשרות להוריד את החלון ואין תא אחסון בדלת. אבל פתיחת הדלת מתאפשרת בזווית רחבה כדי שיהיה נוח להושיב ילדים, יש איזו פיקס, וכמובן, בזכות הגדיל באורך הרכב יש מספיק מקום לרגליים גם למבוגרים.  

סביבת נהג

את המפתח צריך להכניס לחריץ שמאחורי ההגה ולסובב בשיטה הישנה והטובה מכיוון שאין כפתור התנעה. ידית ההילוכים נראית כמו ברכב מודרני וגם התיבה האוטומטית שהיא מתפעלת היא חדשה לחלוטין, 100% של טויוטה, רציפה ללא הילוכים. התיבה מתאימה את הסל"ד של המנוע בהתאם לעוצמת הלחיצה על דוושת הגז כדי לספק את הכוח הדרוש ובנוסף אפשר לשלוט על העברת ההילוך במצב M (ידני). לוח המכוונים כולל מסך למחשב הרכב וספידומטר אנלוגי גדול. המושבים הקדמיים דומים מאוד לאלו מהדור הקודם בצורה הספורטיבית שלהם עם משענת ראש שהיא חלק מהמושב.  

נהיגה בעיר - האם קל להחנות אותה

לאייגו X יש שני יתרונות בכל מה שנוגע לחנייה ולחופש הניידות איתה בעיר: רדיוס הסיבוב שלה הוא 4.7 מטרים בלבד. חבילת הבטיחות של טויוטה.   בחלק העליון המרכזי של שמשה הקדמית מותקנים רדאר ומצלמה עבור מערכות הבטיחות המתקדמות וזה כולל: בלימת חירום אוטונומית, זיהוי הולכי רגל מלפנים, התרעה על תנועה חוצה בצומת עם שדה ראייה מוגבל, בקרת שיוט אדפטיבית עם שמירת מרחק מהרכב מלפנים, היגוי אקטיבי בסטייה מנתיב וזיהוי תמרורים. בהאצה ברמזורים הרעש מתיבת ההילוכים והמנוע נכנס לתוך תא הנוסעים אך חוץ מזה לא חודרים עוד רעשים מבחוץ אל תוך הרכב. התמרון איתה ברחובות צרים וכניסה לחניות וחניונים פשוטים מאוד וזה אחד הדברים החשובים ביותר למי שמתעניין ברכישת האייגו X.  

כביש מהיר - יציאה מאזור הנוחות של אייגו X

ככל שהמהירות של האייגו מטפסת כך מרגישים יותר שיש לה רק 74 כוחות סוס והיא מתקשה להאיץ לצורך עקיפה למשל אם מדובר בעקיפת משאית שנוסעת יותר מ- 70 קמ"ש בעליה. בנהיגה בדרכים בין עירוניות רגילות האייגו מספקת את הביצועים שצריך בלי שום בעיה. אבל בכביש מהיר מתחילים להיכנס רעשי רוח חזקים לתא הנוסעים, המנוע רועש וקצת קשה להתרגל לזה במיוחד אם מדובר בנסיעה ארוכה. כדי להקל על הנהג בנסיעה האייגו X מצוידת בקרוז קונטרול אדפטיבי עם שמירת מרחק מהרכב מלפנים והמזגן ברכב מקרר מצוין את תא הנוסעים, משהו שלא היה אפשרי בדור הקודם. חוץ מזה, למערכת המולטימדיה של האייגו יש חיבור אלחוטי לאפל קאר פליי ואנדרואיד אוטו.  

צריכת דלק ומסקנות

מנוע ה-3 צילינדרים אולי לא מצטיין בהספק שלו אבל הוא כן מתגמל אחר כך בתחנת הדלק. צריכת הדלק הממוצעת של האייגו היא 20 ק"מ לליטר כשהצד החזק שלה הוא החיסכון בנהיגה בעיר ובפקקים. אם הדור הקודם של האייגו X לא הצליח בגלל שהיה יקר יותר מהמדגמים המקבילים של פיג'ו וסיטרואן, הפעם טויוטה החליטו שהם בונים את המכונית שלהם לגמרי בעצמם ובזכות זה יש כאן גיר רציף, מנוע חסכוני, הגה ומערכות בטיחות מקוריים של טויוטה ועיצוב חיצוני מגניב מאוד. בסך הכל, יוצא שתמורת פחות מ-100 אלף שקלים מקבלים גרסה קטנה יותר של היאריס קרוס. אם בעתיד תהיה לה גם גרסה היברידית חסכונית אפילו יותר, בתמחור נכון היא תוכל להיות המיני הנמכרת ביותר. אבל כרגע, היא עדיין בתחרות קשה מול דגמי המיני של יונדאי וקיה.  

מחיר ותנאי רכישה

המחיר של טויוטה אייגו קרוס ברמת גימור פיור מתחיל ב-93,990 ₪. ברמת הגימור הבכירה, Pulse, תמורת 5,000 שקלים נוספים, נקבל חישוקי גלגלים קלים, פנסי ערפי קדמיים, ידיות החלפת הילוכים מההגה, בחירת גוונים לרכב ומראות צד מחוממות. טויוטה אייגו X זמינה אצלנו במלאי ובקפיטל מוטורס ניתן להזמין אותה עכשיו במימון מלא ללא תשלום מקדמה ואפשרות אטרקטיבית יותר לעסקת טרייד-אין עבור הרכב הישן שלכם.  

רכבים מאותה קטגוריה

המחיר המוצג הינו על פי מחירון היבואן בלבד ואינו כולל: אגרת רישוי, מערכת מיגון (בהתאם לדרישת הביטוח) ועמלה המשולמת לקפיטל מוטורס.

לקוחות קפיטל מוטורס

קבל הצעת טרייד-אין אונליין

מעוניינים להחליף או למכור את הרכב הישן? שלחו לנו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם עם הצעה שאי אפשר לסרב לה!

המתן כמה שניות ואנחנו מוצאים את הרכב שלך :)

על מנת שנוכל לחזור אליך, נשמח לדעת כמה פרטים.

המתן כמה שניות וסיימנו :)

מגזין קפיטל מוטורס

מתעניין בטויוטה אייגו X החדשה?

לפרטים נוספים והצעות שלח פרטים ונציגינו יצרו עמך קשר בהקדם האפשרי!