השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!
על מנת לעבור בין רמות הגימור השונות לחצו על רמת הגימור הנוכחית.

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 0 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי: 100
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קטיפל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

טרייד-אין אקספרס על הרכב שלך 

הקלידו את מספר הרישוי של הרכב שלכם
אנחנו נשקלל את הנתונים 
ואתם תקבלו מאיתנו הצעת טרייד-אין משתלמת און-ליין תוך מספר דקות
המשך

טויוטה אוריס

יצרנית הרכבים הגדולה ביותר ואחת משלושת היצרניות הגדולות בעולם היא טויוטה. על שמה של טויוטה רשומים אייקונים רבים מעולם הרכבים שאת כולם היא ייצרה בפרק זמן קצר. טויוטה פעילה עוד משנות השלושים של המאה הקודמת כאשר כבר בשנות החמישים היא החלה לפעול גם בשווקים גלובליים. בשנות השישים היא חשפה את הטויוטה קורולה הראשונה שהפכה למכונית הנוסעים הנמכרת בישראל ובעולם ורכבים נוספים שזכו לתארים נכבדים. לישראל מיובאת טויוטה החל משנת 1992 על ידי יוניון מוטורוס. כיום משווק הדור השני של הטויוטה אוריס, המשפחתית הקומפקטית של היצרנית. הדור השני של המכונית נחשף בשנת 2012 בתערוכת הרכבים של פאריז. לעומת הדור היוצא של האוריס, הדור החדש הושק לפני הטויוטה קורולה שעתידה להכיל מכלולים מכאניים זהים. תחילה הדור השני של האוריס הגיעה עם שתי גרסאות של מערכות הנעה. מנוע בנזין בנפח של 1.6 ליטר עם הספק של 132 כ"ס ויחידת הנעה היברידית הזהה לדור היוצא וגם לפריוס אשר ההספק של הוא של 136 כ"ס. שתי יחידות ההנעה משודכות לתיבת הילוכים רציפה על מנת להטיב עם צריכת הדלק. הפיתוח של הדור השני של הטויוטה האוריס התחשב בעובדה שתהיה גרסה היברידית ומסיבה זו תא המטען של שתי הגרסאות זהה ועומד על נפח של 360 ליטר לעומת נפח של 310 ליטר בדור הקודם. במהלך שנת 2013, נחשפה גרסת סטיישן אשר ארוכה יותר מהגרסה הרגילה ובעלת תא מטען בנפח גדול יותר. גרסת הסטיישן הגיעה לישראל במהלך בשנת 2014 אך בגרסה היברידית בלבד. בשנת 2015 הגיעה לישראל הטויוטה האוריס לאחר מתיחת פנים שעברה.

עיצוב והנדסת אנוש

דור הרכבים החדשים של הטויוטה האוריס הינו בעל עיצוב השונה בתכלית מהדור היוצא. הפעם הוא בעל מראה דינמי ומראה מרשים באופן כללי. תא הנוסעים הינו בעל עיצוב ייחודי ומושך. רמת האבזור של הרכב נאה אך יש לציין כי איכות החומרים של התא פשוט יחסית. מרחב המחיה של הנוסעים מאחור ומלפנים סביר ונפח תא המטען מספק. גרסת הסטיישן של ההאוריס הינה בעלת תא מטען גדול משמעותית בעל נפח של כ-530 ליטר.

ביצועים

שתי יחידות ההנעה מספקות זריזות מרבית מהדור היוצא והם נחשבים לטובים גם אל מול המתחרות. תיבת ההילוכים הרציפה מספקת חוויית נהיגה טובה גם בעיר וגם בנסיעה בין עירונית אך יש לציין כי בסל"ד גבוה המנוע רועש מעט. תיבת ההילוכים משפיעה רבות גם על תצרוכת הדלק אשר נחשבת לממוצעת בגרסת המנוע בנפח של 1.6 ליטר וכמו כן נחשבת למצוינת לגמרי בגרסה ההיברידית.

התנהגות

ספיגת השיבושים העירונית של האוריס טובה אך בעת שישנם שיבושים גדולים יותר הספיגה פוחתת. בידוד הרעשים של הרכב טוב מאוד אך במהירויות גבוהות ספיגת השיבושים איננה מוצלחת. במכלול, ההתנהגות של הרכב צפויה בעבור הנהג, המכונית מספקת ביטחון ויש לציין כי גרסת הבנזין הינה בעלת אחיזה טובה יותר וזאת בגלל הצמיגים.

סיכום

נקודות החוזקה של האוריס הינה האפשרות לבחור בהנעה היברידית, צריכת הדלק הסבירה או המעולה בהיברידית ושאיכות ההרכבה טובה. לעומת זאת, חסרות מערכות בטיחות מקוריות, היא איננה נוחה במעבר על שיבושים גדולים והחומרים שלה מעט נוקשים.

השוואת רמות גימור לרכב

טויוטה אוריס 2021
לצפיה בדגמים נוספים ניתן לעבור לקטלוג הרכבים
מאמרים על טויוטה
טויוטה Bz4X קונספט: רכב הפנאי החשמלי של טויוטה נחשפת טויוטה Bz4X קונספט החדשה, היא הרבה יותר מאשר רכב פנאי חשמלי. מעבר לכך שמדובר ברכב הפנאי החשמלי הראשון שחברת טויוטה מייצרת, מדובר ברכב שכנראה מסמל את השינוי בעולם המוטורי העולמי. השינוי הוא: התקדמות לכיוון של חשמל תוך כדי השארת הדלקים למאמר המלא
טויוטה קורולה 2021 בנזין עוברת למנוע 1.5 ליטר עם 3 צילנדירים – סקירה טויוטה קורולה 2021 החדשה מגיעה אלינו בעיצוב די דומה לדור הקודם, אבל לא מעט השתנה מתחת למכסה המנוע. ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת לפני שרוכשים טויוטה קורולה 2021. הנה סקירה מלאה מאת קפיטל מוטורס, ליסינג פרטי לרכבי טויוטה למאמר המלא
טויוטה ראב 4 2021 פלאג - אין בארץ, החל מ - 255,000 ₪ עם מספר דורות כבר מאחוריה, טויוטה ראב 4 2021 פלאג-אין מגיעה לארץ והיא לבושה היטב. מעבר לכך שהיא מעברה מתיחות פנים ועדכון עיצוב, היא גם מגיעה עם יותר כוחות סוס מתחת למנוע, משודרגת בהנעה הכפולה שלה ובמחיר אטרקטיבי של החל למאמר המלא
טויוטה קאמרי 2021 החדשה – סקירה אם אתם מחפשים אחר משהו שהוא בין רכב משפחתי לרכב מנהלים אלגנטי, יש לכם את טויוטה קאמרי 2021 החדשה. מדובר ברכב שמגיע אלינו לאחר מספר דורות ודגמים מאחוריו, כיום עם מערכות בטיחות משודרגות ומנוע היברידי. בואו נכיר את הטויוטה יותר למאמר המלא
הצעת טרייד-אין ב-3 שלבים פשוטים
רוצים להגיש בקשת טרייד-אין לרכב שלכם? התחברו עכשיו למערכת.
עם מי אנחנו משתפים פעולה?
חברתנו עובדת בשיתוף פעולה עם בנקים וגופי מימון שנבחרו בפקידה על מנת שאתה תקבל את המימון הכי אטרקטיבי בתנאים הטובים ביותר ותשלם פחות על הרכב החדש שלך.

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

ביקורות
מהרשת

4.9 מתוך 5
דברו איתנו במסנג'ר

קפיטל בלוג

למאמרים נוספים >

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

לשיחת ייעוץ חינם חייגו עכשיו

נציגי קפיטל מוטורס זמינים תמיד לשירותיכם.
האפליקציה של קפיטל מוטורס
האפליקציה זמינה לכולם ומאפשרת מגוון פעולות מהירות כמו קבלת הצעת טרייד-אין לרכב הישן, העלאת מסמכים לרכישת רכב חדש, איתור סניפים ועוד.
כל הזכויות שמורות לחברת קפיטל מוטורס בע"מ - 2021