הונדה סיוויק TYPE-R 2024

רמת גימור 1 לדגם זה

דרגת זיהום: 14
רמת אבזור בטיחות: 7
19 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על הונדה סיוויק TYPE-R?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של הונדה סיוויק TYPE-R החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

2.0

מחיר מחירון:
346,000 ₪
החזר חודשי החל מ-
4,498
4/5 - 66 דירוגים

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני סיוויק TYPE-R

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 346,000 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 4,498
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה להונדה סיוויק TYPE-R החדשה

הונדה סיוויק TYPE R נוצרה על מנת לתת חוויית נהיגה ספורטיבית ומוגדרת כמכונית ספורט קיצונית בהשוואה לסיוויק המשפחתית והיא בהחלט לא דופקת חשבון ומסוגלת להתחרות מול מקבילות לה ברמת רכבי הפרימיום. להבדיל מהן, עיצוב פנים וחוץ הרכב כולו צועק מכונית ספורט ובהתאם לכך גם מספר הנוסעים בה יתאים יותר לארבעה מאשר לחמישה. בכל הקשור לבטיחות הוספו מערכות נוספות בהשוואה לדגם הקודם.  

גרסת מנוע

הונדה סיוויק TYPE R יצאה רק בגרסה אחת בעלת תיבת הילוכים ידנית, אולי על מנת לתת אמירה בעלת אופי ממוקד וספורטיבי. היא מגיעה עם הנעה קדמית, 6 הילוכים במנוע בנזין טורבו ונפח מנוע 2.0 ליטרים. הספק המנוע שלה מרשים בהחלט ועומד על 319 כ"ס עם סל"ד הספק מרבי 6500. תאוצת המנוע מ- 0 ל- 100 קמ"ש עומדת על 5.8 שניות בלבד עם מהירות מרבית של 272 קמ"ש.  

עיצוב

העיצוב החיצוני של ההונדה TYPE R מאוד בולט ומסיט הרבה מבטים לעברו. הוא פשוט צועק לכל עבר שמדובר ברכב ספורטיבי. אתם תקבלו כסטנדרט נורות ראשיות LED מהבהבות כולל פנסי ערפל עגולים בתחתית הקדמית של הרכב.  הרבה חלקים ברכב עשויים מחומר קרבון ועל גבי מכסה המנוע קיים כונס אוויר וגם ספוילר אחורי שמדגישים את כל נושא הספורטיביות שהונדה TYPE R רוצה להראות. הגלגלים יחסית גדולים – 20 אינץ' ומגיעים גם הם כסטנדרט ברכב.   עיצוב הפנים ברכב ממשיך את קו העיצוב החיצוני. המושבים מדמים מושבים בדומה למכוניות מרוץ, נוחות ונותנות תמיכה טובה לנהג בעת נסיעה.

אבזור ובטיחות

בכל הקשור לאבזור ובטיחות נקבל את הרשימה הרגילה של הונדה עם בקרת אקלים במיזוג האוויר, חישוקים קלים, מצלמת רוורס, חיישני גשם ותאורה, הגה וידית הילוכים מצופי עור וכמובן כיאה למכונית ספורטיבית – כניסה והנעה ללא מפתח. מערכות הבטיחות ברכב כוללות: מערכת התראה על סטייה מנתיב כולל היגוי אקטיבי, מערכת התראה לשמירת מרחק כולל בלימה אוטונומית, מערכת "עצור וסע" לדימום מנוע בעמידה, מערכת זיהוי תמרורים, מערכת עזר לזינוק בעליה, מתלים אדפטיביים, בורר מצבי נהיגה, בלם יד חשמלי עם פונקציית “Auto Hold”, מערכת "עצור וסע" לדימום מנוע בעמידה, מושבי ספורט וספוילר אחורי.  

לסיכום

הגוף השרירי של ההונדה אמור להיות גם פונקציונלי אבל נראה שבחברה היפנית ניסו לתת רכב ספורטיבי לחלוטין שאינו מיועד לקהל הרחב. ניתן לראות זאת בפרטים הקטנים כמו מערת אוורור לבלמים, כנף אווירודינמית אחורית בולטת, שלדת אלומיניום ושלישיית אגזוזים אחוריים.  אם ביקשתם רכב משפחתי ההונדה TYPE R יכולה לענות על כך אבל הנסיעה עליה והנראות שלה לא מתאימות לכך בכלל, אלא אם כן אתם נהג מרוצים בעל משפחה או אדם שאוהב מכוניות ספורטיביות שצועקות לשמיים "הנני כאן".

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

מתעניין בהונדה סיוויק TYPE-R החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי