אבזור נוסף כלול במחיר: מערכת התראה על סטיה מנתיב כולל היגוי אקטיבי, מערכת התראה לשמירת מרחק כולל בלימה אוטונומית במהירות עירונית כולל זיהוי הולכי רגל, בלם יד חשמלי עם פונקציית “Auto Hold”, מערכת "עצור וסע" לדימום מנוע בעמידה, מערכת זיהוי תמרורים, שליטה מההגה על תיבת ההילוכים
אבזור נוסף כלול במחיר: מערכת התראה על סטיה מנתיב כולל היגוי אקטיבי, מערכת התראה לשמירת מרחק כולל בלימה אוטונומית במהירות עירונית כולל זיהוי הולכי רגל, בלם יד חשמלי עם פונקציית “Auto Hold”, מערכת זיהוי תמרורים, שליטה מההגה על תיבת ההילוכים, דוושות אלומיניום, אגזוז כפול
אבזור נוסף כלול במחיר: מערכת התראה על סטיה מנתיב כולל היגוי אקטיבי, מערכת התראה לשמירת מרחק כולל בלימה אוטונומית במהירות עירונית כולל זיהוי הולכי רגל, בלם יד חשמלי עם פונקציית “Auto Hold”, מערכת זיהוי תמרורים, שליטה מההגה על תיבת ההילוכים, דוושות אלומיניום, אגזוז כפול, מערכת "בליינד ספוט" להתרעה על רכב בשטח מת במראות כולל ניטור תנועה חוצר מאחור, בולמי זעזועים אדפטיביים, משטח לטעינה אלחוטית
אבזור נוסף: דוושות אלומיניום, אגזוז כפול, סאבוופר
אבזור בתוספת תשלום: --
מחשבון החזר חודשי
מחירון הרכב:134,900 ₪
תשלום מקדמה: * ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קטיפל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.
גלריית תמונות 16 תמונות
הונדה סיוויק האצ'בק של חברת הונדה מוטור היא מכונית משפחתית ספורטיבית, בעלת מראה ספורטיבי ויכולות טובות למדי לנהג הסביר, בעיקר בגרסת מנוע 1.5 ליטרים טורבו בנזין. העיצוב שהשתנה מעט לעומת הדגם הקודם מעיד על נועזות החברה היפנית שחזרה למקורות ושמרה הפעם על גובה נמוך יותר בתקרת הרכב שמזוהה יותר עם דגם הסיוויק המוכר. יש הבדל מהותי בין 2 גרסאות המנוע המוצעות לבחירה כאשר ההעדפה הברורה היא לטובת מנוע 1.5 ליטרים בנזין טורבו שמצליח לספק ביצועי מנוע טובים יותר, יחד עם צריכת דלק סבירה. הסיוויק האצ'בק מצליחה לספק עבור הנוהג בה לא רק מהירות אלא גם נוחות נסיעה טובה ויכולת היגוי לא רעה בכלל.
גרסת מנוע
'קפיטל מוטורס' מציעה את דגמי הונדה סיוויק בחמישה דגמים: גרסת מנוע בנזין טורבו 1.0 ליטרים ידנית או אוטומטית וגרסת מנוע בנזין טורבו 1.5 ליטרים ידנית או אוטומטית בשתי רמות גימור: Sport ו- Sport Plus.מבחינת ביצועי מנוע, גרסת הבסיס הידנית (1.0 ליטרים) בעלת הנעה קדמית, 6 הילוכים עם הספק מרבי של 129 כ"ס ותאוצת מנוע מ- 0 ל- 100 קמ"ש ב- 10.8 שניות. המהירות המרבית שהיא סוגרת מגיעה ל- 203 קמ"ש. גרסת המנוע 1.5 ליטרים האוטומטית רציפה מגיעה להספק מרבי מרשים של 182 כ"ס וסל"ד של 6000. תאוצת המנוע שבין 0 ל- 100 קמ""ש עומדת על 8.2 שניות עם מהירות מרבית של 200 קמ"ש.
עיצוב
עיצוב החוץ בסיוויק עבר שינוי מרשים ומדגיש יותר מבעבר את המראה הספורטיבי שלה, כל צידי הרכב מלאי זוויות וקימורים, הצד האחורי העליון משופע בספויילר עליון על גג הרכב וספויילר תחתון באזור תא המטען שבסופו ניתן להתרשם משני האגזוזים האגרסיביים שסוגרים את חבילת העיצוב החיצונית ברכב. כל אלו כאמור רק באים "לצעוק" את תכונותיה של הסיוויק כמכונית בעלת אופי ספורטיבי.מבחינת עיצוב הפנים, איכות החומרים סבירה עד טובה כמו גם תנוחת הנהיגה. אחת הבעיות של יצרניות רכב רבות היא ההקרבה שלהן בהנדסת אנוש בכל הקשור לשימושיות ותפעול של הגברה או החלשה של המזגן בתפעול הדיגיטלי דרך מסך המולטימדיה. כל הפעולה היא מסורבלת, בעיקר בעת נהיגה, כאשר סיבוב כפתור פשוט היה פותר את הבעיה ביתר קלות. במקרה זה גם דגם ההונדה סיוויק האצ'בק נפל למלכודת הדבש הזו.
אבזור ובטיחות
אבזור הרכב בכל הקשור לסביבת הנהג כולל: מצלמה מקורית, חיישני חניה היקפיים, בקרת אקלים מפוצלת ואופציה לתפעול ההילוכים מההגה. בכל הגרסאות קיימים חישוקים קלים, בקרת שיוט לשמירת מרחק כולל בלימה אוטומטית, חימום מושבים בגרסת מנוע 1.0 ליטרים Comfort ומושבים בעלי כוונון חשמלי חלקי בגרסת מנוע 1.5 אוטומט Sport. בגרסת Sport Plus תתפנקו עם חלון שמש בגג, חימום מושבים מלפנים, פנסי ערפל קדמיים, חיישני תאורה וגשם, מראות נגד סנוור, הגה וידית הילוכים מצופי עור ושלל מערכות בטיחות כמו: מערכת להתרעה על רכב בשטח מת במראות כולל ניטור תנועה חוצה מאחור, בולמי זעזועים אדפטיביים, בלם יד חשמלי עם פונקצית “Auto Hold” ועוד.
לסיכום
גרסת ה- 1.5 ליטרים בנזין טורבו של הונדה סיוויק האצ'בק נותנת תוספות רבות לנוהג בה והיא העדיפה ביותר בהשוואה לגרסת מנוע 1.0 ליטרים. מדובר במכונית איכותית, מאובזרת בכל הנוגע לבטיחות ואבזור הפנים לנהג. אמנם מדובר במכונית שמשויכת לסגמנט המשפחתיות אך בעלת נראות ספורטיבית לחלוטין ובעלת ביצועים שמתקרבים לכך (בעיקר בגרסת המנוע הבכירה יותר).
מלאו את הטופס מטה וקבלו שיחת ייעוץ חינם עם נציגי השירות שלנו
לקוחות ממליצים
Amar Nahla
⭐⭐⭐⭐⭐
תודה רבה על השירות המקצועי והמהיר…ממליצה בחום ❤
חברת נוי השדה
⭐⭐⭐⭐⭐
לאחר בדיקה מקיפה של שוק הרכב קיבלנו עסקה מעולה מקפיטל מוטורס שן השירות ללא תחרות! מענה מיידי לכל דבר וכמובן ליווי חם במשך תהליך הרכישה, אין עליכם!
Yosi Moshe
⭐⭐⭐⭐⭐
תודה מכל הלב על שירות מקצועי ומשפחתי לכל הצוות שליווה אותי במשך כל תהליך הקניה, בטוח שניפגש בעוד כ-3 שנים לקנית רכב חדש ❤, תודה מיוחדת למור שיר וזוהר ❤❤❤
עצמון שייך
⭐⭐⭐⭐⭐
אין על משה מקפיטל מוטורוס אחלה של אדם הגון ישר ומצחיק אין עליכם, תודה על הכל !!!
Maxim Pishanskiy
⭐⭐⭐⭐⭐
למשפחת קפיטל מוטורס! רציתי להודות לכם על השרות על האמינות ועל היחס האישי במיוחד למשה התותח!!!! שנתן לי תחושה של אוירה ביתית ותודה גדולה לנדב, שיר ויונית על הסובלנות ועל היחס האישי!
Ariel Nizan
⭐⭐⭐⭐⭐
תודה לכם חברה מדהימה על חווית שירות ברמה שלא נתקלתי בה בחיים והלוואי וכל נותני השירות היו כמוכם.
אני עוד אחזור בסבב השני שלי, השלישי, והרביעי בעזרת השם. ❤️🙏
עמראן עויסאת
⭐⭐⭐⭐⭐
תודה ענקית לצוות הכי מהמם והכי אחראי שראיתי עד היום ,נתנו שירות מכל הלב ותמכו בכל דבר שרציתי עד הסוף!אז לכל מי שרואה את הפוסט הזה לא לחשוב פעמיים קפיטל מוטורס זאת הכתובת שלכם כדי להתקדם ולצאת עם רכב חדש
ניסאן סנטרה 2020 החדשה כיום מגיעה עם מנוע בנפח גדול יותר ועם 25 כ”ס יותר מאשר הדור הקודם. למעשה, יש מאחוריה לא פחות מאשר 8 דורות של מכוניות משפחתיות. כיום, ניסאן סנטרה 2020 החדשה מקבלת
אם בתחילת דרכה היא התמודדה בקטגוריית הסופר מיני, לאחר מכן היא נכללה תחת קטגוריית מכוניות המיני. כיום בשנת 2021, ניסאן מיקרה VISIA מגיעה בתור משהו אחר לגמרי. זו ממש לא אותה גברת בשינוי הדרת, מדובר
אם אתם מחפשים אחר משהו שהוא בין רכב משפחתי לרכב מנהלים אלגנטי, יש לכם את טויוטה קאמרי 2021 החדשה. מדובר ברכב שמגיע אלינו לאחר מספר דורות ודגמים מאחוריו, כיום עם מערכות בטיחות משודרגות ומנוע היברידי.
ידוע כי רכבי טויוטה הם רכבים אמינים ביותר, וזה לא ממש משנה אם מדברים על הדגמים הישנים של הקונצרן, או שמא מדברים על החדשים והחשמליים. גם כשכל כך הרבה אלקטרוניקה מעורבת בייצור הרכב, טויוטה C-HR