ב.מ.וו M5 2024

רמת גימור 1 לדגם זה

דרגת זיהום: 15
רמת אבזור בטיחות: 7
25 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על ב.מ.וו M5?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של ב.מ.וו M5 החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

4.4 Competition

מחיר מחירון:
1,250,000 ₪
החזר חודשי החל מ-
16,250
4/5 - 40 דירוגים

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני M5

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 1,250,000 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 16,250
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לב.מ.וו M5 החדשה

ב.מ.וו M5 היא מכונית מובילה בקטגורית רכבי הספורט-סאלון והייתה הראשונה שיוצרה על ידי חטיבת הביצועים של החברה הגרמנית. היא מציעה שימושיות נהיגה בדומה למכוניות הסדאן יחד עם ביצועי ספורט אקסטרים השמורים למכוניות על.  ה- M5 מגיעה עם מערכת הנעה כפולה חדשה (M xDrive) ויתרונה הוא בחלוקת כוח נכונה בין ציר קדמי לאחורי ובין צד ימין לצד שמאל. היא מגיעה בשלושה מצבים: הנעה כפולה לשימוש יומי, הנעה כפולה לשימוש 'ספורט' או הנעה אחורית בלבד ללא התערבות מערכות אלקטרוניות.

גרסת מנוע

הב.מ.וו M5 מציעה מנוע בנזין 8 צילינדרים, עם הנעה לכל הגלגלים בטכנולוגית טווין טורבו. נפח המנוע עומד על 4,395 סמ"ק עם 600 כ"ס והספק מנוע שבין 5,600 עד 6,700 סל"ד. מדובר בתיבת הילוכים אוטומטית ספורטיבית עם 8 הילוכים קדמיים שמביאים את ה- M5 למהירות מרבית של 250 קמ"ש ותאוצת מנוע שבין 0 ל- 100 קמ"ש שעומד על 3.4 שניות למכונית ששוקלת כמעט 2 טון!

אבזור

משום שמדובר גם במכונית סלון ה- M5 כוללת שלל אבזור וטכנולוגיה, החל ממתלים אדפטיביים להתאמת תפקוד מערכת המתלים לסגנון נהיגה נבחר, אפשרות בחירה בין הנעה כפולה להנעה אחורית, דיפרנציאל אחורי אקטיבי M לאחיזה ויציבות אופטימאליים, מערכת היגוי להתאמת סגנון הנהיגה, מערכת שליטה על צליל המנוע ומערכת הפליטה, מצבי נהיגה בהתאמה אישית, גלגל הגה מצופה עור עם בקרי הפעלה לתיבת ההילוכים וכלה במערכת המידע והבידור המשוכללת שברכב.   

עיצוב

השינויים הוויזואליים שנערכו בדגם זה אינם מרחיקי לכת, ה- M5  מבוססת על סדרה 5 והשינויים הקלים באים לידי ביטוי בחלק הקדמי עם פתחי אוורור גדולים יותר. החלק האחורי קיבל מסיט אוויר עם רביעיית אגזוזי הרעם של ב.מ.וו. הספוילר שיושב בקצה האחורי של הרכב סוגר למעשה את השינויים העיצובים החיצונים הצנועים יחסית בדגם זה.

לסיכום

אין ספק שמערכת ההנעה הכפולה שהוכנסה בגרסה זו מייחדת את ה- M5 והופכת אותה למכונית סאלון "שגרתית" בעלת הנעה אחורית שבלחיצת כפתור הופכת למכונית ספורט אגרסיבית בעלת הנעה כפולה. היא מציגה איכויות נסיעה ונהיגה מצוינות עם שלל טכנולוגיות מתקדמות שהופכות את השימושיות היומיומית לבטוחה ונוחה עוד יותר.

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מגזין קפיטל מוטורס

מתעניין בב.מ.וו M5 החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי