ב.מ.וו iX2 2024

2 רמות גימור לדגם זה

דרגת זיהום: 1
רמת אבזור בטיחות: 7
3 מתעניינים ברכב זה כרגע.

רוצה פרטים נוספים על ב.מ.וו iX2?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.​
5/5 - 1 דירוגים

רמות גימור של ב.מ.וו iX2 החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

eDrive20 M-Design

מחיר מחירון:
359,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
4,678
רמת גימור:

eDrive20 M-Sport

מחיר מחירון:
389,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
5,068

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100

--

נפח מנוע

--

מפרט טכני iX2

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 359,900 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 4,678
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לב.מ.וו iX2 החדשה

מכונת נהיגה חשמלית בעלת מתלים ובולמים אדפטיביים, תאורת לד חכמה, חבילת M כסטנדרט ועיצוב SUV קופה ספורטיבי – ב.מ.וו IX2. חווית נהיגה חשמלית מעולמות המרוצים ועיצוב ספורטיבי כמו שרק מותג BMW יודע לתת.  

עיצוב

ב.מ.וו IX2 זאת האחות הספורטיבית של ב.מ.וו IX1. הן חולקות את אותו בסיס גלגלים, אותה הנעה חשמלית ומלבד העיצוב, הכל מאוד דומה. IX2 זה SUV חשמלי בתצורת קופה ספורטיבית ובאופן מפתיע גם תא המטען גדול יותר מזה של ה-IX1. הוא זהה לדגם הבנזין ב.מ.וו X2. מלפנים גריל מפוצל המזוהה עם ב.מ.וו שלחלק מזכיר נחיריים ולאחרים הוא נראה כמו כליות רק שבמקרה הזה הוא אטום כיוון שאין מנוע בערה שצריך לקרר. לצידיו יחידות התאורה החדשות של BMW עם חתימת עור בצורת צמד להווים. החלק האחורי הוא בעל צורת קופה עם חלון אחורי ארוך, דימוי של כונסי אוויר מסיביים בפגוש וכנף אחורית מאסיבית. תא הנוסעים מעט פחות מסעיר ושומר על אלגנטיות. עבור הנהג צמד מסכים הפונים אליו בזווית לתחושה של קוקפיט, תעלה מרכזית עם משטח טעינה אלחוטית לטלפון, מעליה משענת יד צפה עם כל המתגים והכפתורים הנחוצים לנהג בהישג יד. הנדסת אנוש מרשימה מאוד כפי שצפוי לקבל מחברה שהסלוגן שלה הוא "חווית נהיגה מושלמת".  

חבילת M-Design כסטנדרט

ב.מ.וו IX2 מגיע עם חבילת M-Design כסטנדרט. זה אומר שיש לה נגיעות בעיצוב ותוספות אבזור שנלקחו מדגמי M ספורט (חטיבת המרוצים של BMW). זה כולל חישוקי גלגלים מעוצבים בגודל 19 אינץ', מתלים ובולמים אדפטיביים, מערכת היגוי ספורטיבית, מושבי ספורט ועיצוב חיצוני ספורטיבי עם פגושים ספורטיביים וכנף אחורית מקרבון.  

חבילת M-Sport

ניתן לשדרג את ב.מ.וו IX2 עם חבילת M ספורט שמוסיפה עוד המון לעיצוב ולחוויית הנהיגה. זה כולל הגה ומושבים של M-Sport, חבילת עיצוב פנימית של M הכוללת חומרים מעולמות המרוצים כמו קרבון, אלומיניום ואלקנטרה, מערכת שמע יוקרתית של מותג HARMAN KARDON וגימורים חיצוניים בצבע שחור מבריק.  

eDrive20

המנוע של IX2 נמצא מקדימה והוא מחובר לגלגלים הקדמיים בתמסורת ישירה. ההספק המרבי של המנוע הוא 204 כוח סוס ו-25.5 קג"מ. את המנוע מזינה סוללה בקיבולת של 64.7 קילוואט. הסוללה מספיקה עבור טווח נסיעה של 450 קילומטרים בין טעינות. הביצועים של ב.מ.וו IX2 בגרסת eDrive20 די ממוצעים לקטגוריה. תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת 8.6 שניות והמהירות המרבית הינה 170 קמ"ש (הגבלה אלקטרונית). יחידת ההנעה הזו היא היחידה שמסופקת כרגע בישראל. ישנה גרסה נוספת בעלת הנעת 4X4 עם מנוע נוסף מאחור הנקראת xDrive30, אך אין לנו עוד מידע לגבי ההגעה שלה לישראל.  

מערכות אוטונומיות

ככל שידוע לנו, חברת ב.מ.וו היא היחידה שמטמיעה את כל המערכות האוטונומיות הכי מתקדמות שלה בכל הדגמים. זה אומר שגם דגמים קומפקטיים ו"פשוטים" יותר כמו ב.מ.וו IX2 מקבלים את מערכת החנייה האוטומטית שזוכרת תוואי נסיעה של עד 50 מטרים ללא צורך בהתערבות הנהג, אורות גבוהים אוטומטיים ומערכת Performance Control לשיפור התנהגות הכביש ויציבות הרכב. כמו כן יש מערך של מתלים אדפטיביים שמשנים את התנהגות הרכב לפי מצבי הנהיגה.  

המון אבזור

ב.מ.וו IX2 עשירה מאוד באבזור שלה וזה כולל גג שמש פנוראמי, מערכת בקרת אקלים עם פתחי יציאה מאחור, מושבים בכוונון חשמלי עם זיכרונות, תאורת לד חכמה עם מנגנון הפנייה בפניות, חיישני חנייה היקפיים, מראות נגד סנוור, בלם יד חשמלי, בורר מצבי נהיגה, דלת תא מטען בפתיחה חשמלית, שמשות אקוסטיות וחלונות אחוריים מושחרים.  

חוות דעת

BMW IX2 זאת מכונית יקרה מאוד אך לא בהשוואה למתחרות בקטגוריה כמו מרצדס EQC ואאודי Q4 e-tron. היא מאופיינת ברמת אבזור וגימור גבוהה במיוחד כדי להקנות תחושה ספורטיבית. העיצוב החיצוני של BMW X2 הוא יפיפה ומרגיש כמו של רכב ספורטיבי מאוד ומצד שני בתוך תא הנוסעים ישנה אווירה מעט נינוחה יותר. החיסרון היחיד לטעמנו הוא המחסור בכוח מהמנוע החשמלי שמציג יכולות של רכבים חשמליים בחצי מחיר. לדעתנו זה חבל בגלל שכל השאר, כולל ההיגוי, המתלים, מערכות הבטיחות והעיצוב אכן מאפשרים חוויית נהיגה ספורטיבית יותר. אבל, אם להשוות לדגם הבנזין של BMW X2, מדובר במכונה מרשימה, שאינה צורכת דלק, בעלת נסיעה שקטה במיוחד. לרוב הרוכשים של IX2 ייתכן ולא יהיה צורך ביותר כוח מהמנוע ובמקרה כזה, זאת אכן מכונת נהיגה חשמלית (כמעט) מושלמת.

לקוחות קפיטל מוטורס

רכבים מאותה קטגוריה

הצעת טרייד-אין לרכב הישן שלך!

מעוניינים לשדרג את הרכב הישן? שלחו לנו את הפרטים המדוייקים ונחזור אליכם בהקדם עם הצעה שאי אפשר לסרב לה!

מגזין קפיטל מוטורס

מתעניין בב.מ.וו iX2 החדשה?

לפרטים נוספים והצעות שלח פרטים ונציגינו יצרו עמך קשר בהקדם האפשרי!