איסוזו די מקס החדשה 2022

7 רמות גימור לדגם זה

3/5 - 33 דירוגים
7 מתעניינים ברכב זה כרגע.
דרגת זיהום: 15
רמת אבזור בטיחות: 1

רוצה פרטים נוספים על איסוזו די מקס החדשה?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של איסוזו די מקס החדשה החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

1.9 דיזל ידני חד-קבינה 2X4 S

מחיר מחירון:
196,990 ₪
החזר חודשי החל מ-
2,560
רמת גימור:

1.9 דיזל ידני דאבל-קבינה 2X4 S

מחיר מחירון:
206,990 ₪
החזר חודשי החל מ-
2,690
רמת גימור:

1.9 דיזל ידני דאבל-קבינה 4X4 S

מחיר מחירון:
231,990 ₪
החזר חודשי החל מ-
3,015
רמת גימור:

1.9 דיזל אוט' דאבל-קבינה 2X4 LS Plus

מחיר מחירון:
234,990 ₪
החזר חודשי החל מ-
3,054
רמת גימור:

1.9 דיזל אוט' דאבל-קבינה 4X4 S Plus

מחיר מחירון:
249,990 ₪
החזר חודשי החל מ-
3,249
רמת גימור:

1.9 דיזל אוט' דאבל-קבינה 4X4 LS Premium

מחיר מחירון:
266,990 ₪
החזר חודשי החל מ-
3,470
רמת גימור:

1.9 דיזל אוט' דאבל-קבינה 4X4 LSE Premium

מחיר מחירון:
267,990 ₪
החזר חודשי החל מ-
3,483

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100 קמ"ש

--

נפח מנוע

--

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 196,990 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי: 2,560
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קטיפל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לאיסוזו די מקס החדשה החדשה

איסוזו די מקס

איסוזו הינה חברה יפנית שמייצרת רכבים מסחריים, טנדרים, משאיות ואוטובוסים. בנוסף, מייצרת החברה גם מנועי דיזל והיא אחת מהחברות הגדולות בעולם בקטגוריה. איסוזו נוסדה תחת השם הזה בשנת 34 אך מקורה 18 שנים קודם לכן בהן היא כבר ייצרה משאית ביפן. בשנת 72 ג'נרל מוטורס רכשה מניות בחברה, דבר שתרם לייבוא החברה אך לפני עשור ג'.מ כבר לא שותפה בחברה. הטרופר, מרכבי השטח של איסוזו, נחל הצלחה גדולה בישראל בתקופה שבה דגמים כאלו נחשבו למקלט מס וכמו כן ראתה החברה הצלחה גם עם הרודיאו. בישראל כיום, משווק רק הטנדר D מקס במגבלת הרישיון לרכב נוסעים אך משווקות בישראל גם משאיות ומידיבוס של החברה. הדי מקס הינו מהטנדרים הנמכרים בישראל וניתן להשיגו בארץ, כפי שתכף יצוין במספר גרסאות שונות.

די מקס

דור האיסוזו די מקס שמשווק כיום הוצג עוד בשנת 2011 והוא הדור השני לדגם הידוע. בשונה מהדור היוצא, הדור השני של הדי מקס מציג שינויים בפן העיצובי, בפן המכני ובעיקר ברמת הבטיחות הגבוהה של הרכב. בשונה מהמתחרים הישירים של הדגם, בישראל הדי מקס מוצע עם מגוון גדול של גרסאות. אמנם מבחינת היצע המנועים יש רק אחד לבחירה אך אפשר לבחור בין תיבית הילוכים אוטומטית לתיבת הילוכים ידנית, הנעה אחורית או כפולה ומבנה של קבינה בודדת או כפולה. החל משנת 2017 משווקת הגרסה המחודשת של הדור השני של די מקס וזה מציג הופעה עדנית יותר ויחידת הנעה חדשה לגמרי. יחידת ההנעה מבוססת על מנוע דיזל חדש עם מגדש טורבו יחיד בנפח של 1.9 ליטר לעומת 2.5 ליטר עם שני מגדשים וההספק נשאר אותו הספק כ-163 כ"ס. הפעם הדי מקס עם פחות מומנט. מבחינת תיבות ההילוכים, יש שינויים נוספים. יש תיבת הילוכים ידנית ואוטומטית כאשר שתי התיבות הן עם שישה הילוכים. המנוע של הדי מקס המחודשת צריך להיות על פי החברה חסכוני בכמעט 20 אחוזים מהגרסה הקודמת והוא מאפשר לגרור עד 3.5 טון.

עיצוב

העיצוב של הדי מקס מציג לנו פרשנות חדשה לשפה העיצובית של הדגם הקודם. הגרסה החדשה נראית אגרסיבית יותר אך יש שיגידו שהיא גם קצת מצועצעת וזאת במיוחד במידה ותבחנו את הגרסאות המאובזרות של הרכב.

תא הנוסעים והמטען

תא הנוסעים של הרכב עבר שדרוג משמעותי והעיצוב שלו כעת מודרני יותר. הפלסטיקה שבתא הנוסעים שופרה ואיכות ההרכבה טובה. המושב האחורי השתפר גם כן והמשענת פחות זקופה מהדגם היוצא.

נוחות הנסיעה

נוחות הנסיעה השתפרה בגרסה החדשה אך כיול המתלים מלפנים נחשב לרך. מסיבה זו כאשר הרכב מקבל ספיגה סבירה של שיבושים קטנים אך כאשר רמת השיבושים עולה הם מפריעים. יש לציין שכאשר הארגז ריק, התמודדות הרכב עם השיבושים משתפרת.

סיכום

לסיכום, יתרונותיו הבולטין של הרכב הינם שביחס למתחריו הישירים הוא מאפשר בחירה ממגוון רחב של גרסאות כאשר הזולה שביניהן עם מחיר התחלתי תחרותי ונמוך. נוחות הנסיעה סבירה יחסית והביצועים מספקים בהחלט. חסרונותיו הבולטים של הרכב הינם שחסרה נעילת דיפרנציאל אחורי, אין יכולת להנעה כפולה בכביש והוא מעט רועש בעת עומס כבד.  

לקוחות קפיטל מוטורס

מאמרים על דגמי איסוזו

מתעניין באיסוזו די מקס החדשה החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי