אופל אסטרה 2022

רמת גימור 1 לדגם זה

תהיו הראשונים לדרג
24 מתעניינים ברכב זה כרגע.
דרגת זיהום: 0
רמת אבזור בטיחות: 5 6

רוצה פרטים נוספים על אופל אסטרה?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של אופל אסטרה החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100 קמ"ש

--

נפח מנוע

--

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 0 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי: 0
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קטיפל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה לאופל אסטרה החדשה

בתחילת דרכה של אופל, היא עסקה בייצור מכוניות תפירה (1863) וזמן קצר לאחר מכן עסקה גם בייצור אופניים. מכוניות החלה לייצר אופל רק לקראת סוף המאה ה-19. בסוף שנות העשרים של המאה הקודמת אופל הייתה חלק מג'נרל מוטורס ועד היום היא תחת בעלותו של הקונצרן. בעשור הראשון של המאה הנוכחית, נקלעה אופל למשבר אך עוד באותו עשור היא הצליחה לחזור למיצוב טוב בזכות אבזור בטיחות מתקדם וטכנולוגיה עדכנית. היום בהיצע של אופל יש מכוניות נוסעים רבות, החל ממיני ועד למשפחתית גדולה, מיניוואנים ורכב פנאי. בנוסף אופל מחזיקה בחטיבת ביצועים וגם כמה דגמי רכבים מסחריים אשר רנו מייצרת עבורה.

אופל אסטרה

בשנת 2015 נחשפה האופל אסטרה בדורה החמישי. מדובר במכונית חדשה אך המטרה שלה וותיקה והיא לגבור על המכירות של הפולקסווגן גולף על ידי הגדלת רמת האיכות הכללית של המוצר. הדור החדש של האסטרה חדש לחלוטין גם מבחינה מכאנית וגם מבחינה ויזואלית. הדור החמישי של הדגם מכיל אגף בטיחות מתקדם מאוד הכולל בקרת סטייה מנתיב שכולל גם מנגנון תיקוני היגוי וניתור שטחים מתים, בלימה אוטונומית ואלו מוצעים כישראל כאופציה אך יש לציין שלא כל מערכות הבטיחות מוצעות בארץ. מערכות הבטיחות הללו, נכללים מתחת לכותרת "אופל איי" כאשר מדובר במערך בטיחות אשר מבוסס על מערך הבטיחות "מובילאיי". האסטרה ניחנת גם במערכת תאורת דרך אקטיבית אך זאת איננה מגיעה לישראל. יחידת ההנעה של האסטרה מכילה מנוע בנפח של 1.4 ליטר טורבו בנזין עם הספק של 150 כ"ס המשויך לתיבת 6 הילוכים חדשה. בנוסף האסטרה הורידה ממשקלה בצורה משמעותית, כמעט 200 ק"ג לעומת הדור הרביעי. שיווקה של האסטרה החדשה בישראל החל בשנת 2016.

עיצוב והנדסת אנוש

מדובר במכונית נאה מאוד אך לא כזו שמושכת צומת לב מיוחדת. מבפנים, ניכר המראה המודרני של המכונית כמו כלפי חוץ. סביבת הנהג נעימה ולמרות שצומצמו המידות לעומדת הדור הרביעי, המרחב הפנימי של הרכב גדל. המרווח במושב האחורי מספק. יש לציין כי בחלק מהמקומות בתא הנוסעים יש גימור רשלני והנדסת האנוש קצת מוזרה כמו תאי אחסון חסרים ואין תאורה בתא הכפפות לדוגמא.

ביצועים

המנוע של האסטרה החדשה יעיל ונעים אך יש לציין שתיבת ההילוכים תורמת יותר לנינוחות הנסיעה על פני מיצוי ההספק המרבי של הרכב. צריכת הדלק של האסטרה נחשבת לחסכונית יחסית גם תחת עומס כאשר במבחני דרכים נמצא שליטר דלק הספיק ל-12.8 ק"מ נסיעה בממוצע.

התנהגות

נוחות הנסיעה באסטרה נחשבת לטובה מאוד. קל לנהוג באסטרה, מהר ולאט וההתנהגות כביש שלה מצוינת אך יש לציין כי אין כאן חוויה ספורטיבית מיוחדת.

שורה תחתונה

היתרונות הבולטים של האופל אסטרה ניכרים באבזור הבטיחות המתקדם, נוחות הנהיגה גם בעבור הנוסעים וגם בעבור הנהג, היא מספקת ביצועים נעים בשילוב של כושר דינמי וצריכת הדלק טובה. החסרונות הבולטים לעומת זאת הינם שברמת הגימור הנמוכה חסר אבזור בטיחות מתקדם ושרעשי הכביש והרוח בולטים בצורה משמעותית בנסיעה. המחיר של האופל אסטרה הוא ממוצע ביחס לקטגוריה. ביחד עם ביצועים ועיצוב מוצלחים ייתכן ומדובר בעסקה ליסינג פרטי או קנייה במזומן משתלמת.

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

מאמרים על דגמי אופל

מתעניין באופל אסטרה החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי