פיג'ו 3008 1.2 אקטיב בדרך להשוואה...

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

  • שנת דגם: 2019
  • מספר דלתות: 3
  • מקומות ישיבה: 4
  • מחיר: 453,000
  • קבוצת שווי: 7
  • שווי שימוש רציף: 11235
  • אחריות: שלוש שנים
  • שנת השקת הדגם: 2006
  • הנעה: לכל הגלגלים - קבוע
  • תיבת הילוכים: אוטומטית - רובוטית כפולת מצמדים
  • מס' הילוכים: 7
  • סוג מנוע: בנזין טורבו
  • מס' בוכנות: 4
  • נפח (סמ"ק): 1984
  • הספק מרבי (כ"ס): 306
  • סל"ד להספק מרבי: 5400
  • מומנט מרבי (קג"מ): 40.8
  • סל"ד למומנט מרבי: 2000
  • תאוצה 0-100: 4.5
  • מהירות מרבית: 250
  • צריכת דלק - עירונית (ק"מ/ליטר): -
  • צריכת דלק - בינעירונית (ק"מ/ליטר): -
  • צריכת דלק - ממוצעת (ק"מ/ליטר): -
  • דרגת זיהום: -
  • בלמים: ABS + EBD + BAS
  • כריות אוויר: 6
  • בקרת יציבות אלקטרונית: יש
  • ביטול כרית אוויר נוסע: יש
  • חיישני לחץ אוויר: יש
  • זמזם התראה לחגורות: יש
  • אורך (ס"מ): 417.7
  • רוחב (ס"מ): 183.2
  • גובה (ס"מ): 133.0
  • בסיס גלגלים (ס"מ): 250.1
  • נפח תא מטען (ליטרים): 305
  • נפח תא מטען בקיפול מושבים (ליטרים): 0
  • משקל עצמי (ק"ג): 1480
  • מידות צמיגים: 245/35R19
  • קיבולת מיכל דלק (ליטרים): 45
  • מערכת שמע: מקורית + שליטה מההגה
  • טלפון: דיבורית בלוטות'
  • מסך מולטימדיה: יש
  • חיבורי אודיו: AUX
  • חלונות חשמליים: 2
  • מיזוג אוויר: בקרת אקלים מפוצלת
  • חישוקים קלים: יש
  • ריפוד: בד משולב עור
  • מושבים - כוונון חשמלי: יש - כוונון מלא
  • פנסי חזית: LED
  • עזרי חניה: חיישני חניה אחוריים + קדמיים
  • חיישני גשם: יש
  • חיישני תאורה: יש
  • מראות צד מתקפלות חשמלית: יש
  • מראות נגד סנוור: מראות פנים
  • מחשב דרך: יש
  • הגה וידית הילוכים מצופי עור: הגה בלבד
  • אבזור נוסף כלול במחיר: מערכת מובילאיי, מערכת "עצור וסע" לדימום מנוע בעמידה, בלם יד חשמלי עם פונקציית “Auto Hold”, מושבי ספורט, בורר מצבי נהיגה, לוח מחוונים דיגיטלי, ספויילר אחורי, מערכת התראה על סטיה מנתיב כולל היגוי אקטיבי, מתלי ספורט, חבילת עור מורחבת, גימור אלומיניום פנימי, חבילת תאורה פנימית, שליטה מההגה על תיבת ההילוכים
  • כניסה / הנעה ללא מפתח: כניסה + הנעה
  • אבזור בתוספת תשלום:

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 453,000 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי: 5,073
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קטיפל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

אאודי TTS

אם אמרנו שהאאודי TT מקושרת לעיצוב ייחודי ומהפנט בעל מראה צעיר וחצוף אזי האאודי TTS מעצימה את זה פי כמה. הרעיון של ה –S בדגמים השונים של אאודי הוא ביסוס על מודל קיים וגם כאן כמובן החליטו בחברה לשדרג את הדור הקודם בגרסה משופרת יותר. 

כשמדברים על TTS מדברים על התנהגות כביש מצוינת עם פניות חדות וחלקות, היא בעלת מכלול עיצובי ספורטיבי אווירודינמי עם שבכה קדמית, אגזוזים, פגושים ומראות צד שמייחדים אותה לעומת האחרות. 

גרסאות מנוע

מנוע 2.0 ליטר טורבו TFSI: קיבל שדרוג משמעותי לעומת דור ה – TT הקודם ועתה מפיק 306 כ”ס בעלי אופי ספורטיבי במיוחד שמסוגלים להגיע לשיא הספק המנוע. ה – TTS מספקת נתון מרשים במיוחד עם תאוצה ל – 100 קמ”ש במהירות של 4.5 שניות עם יכולת להגיע למהירויות מטורפות של 250 קמ”ש. 

עם מערכת הנעת ‘קוואטרו’ (הנעה כפולה) של אאודי הרכב מסוגל לזהות כניסה מהירה לסיבוב ויודע להעביר כוח לציר האחורי מוקדם יותר, כך מתקבלת אחיזה מוחלטת וניצול של ההנעה הכפולה למקסימום האפשרי. 

עיצוב ונוחות

 ב – TTS ויתרו הפעם על מסך מולטימדיה מרכזי, ככל הנראה בשל עיצוב מינימליסטי שניסו לשוות לרכב. בתמורה לכך כל ניהול מערכות הרכב עבר למסך Virtual Cockpit שנפרס לרוחב לוח המחוונים ומופיע בכל הדגמים. 

באאודי רצו לייצר עיצוב ספורט ייחודי ל’קופה’ קופקטית. לכל אורך הגג עוברים קווים נקיים שמקנים תחושת זרימה אווירודינמית עם גריל מכרום, ארבעה אגזוזים ודיפיוזר אחורי. 

אבזור

עם רכב מתקדם כפי שאאודי אוהבים לתת ללקוחותיהם, חלקי האבזור באים לידי ביטוי גם כאן: בקרת אקלים מפוצלת עם שלושה פתחי מיזוג אוויר שמרכזים בתוכם את כל פיקוד בקרת האקלים, בכך אאודי הצליחו לחסוך מקום בכפתורים מיותרים ופינו את מקומם לעיצוב חכם ואלגנטי. 

מושבי ספורט, כראוי לדגם TTS הם חובה ובהחלט אאודי מציעים אותם כאן בכל דגמי הסטנדרט. תנוחת ישיבה עם אחיזה יציבה בעת הנהיגה שכוללת מערכת מושבים חשמלית עם ריפודי עור משלימה את כל מה שנהג שמחפש איכות נסיעה יכול למצוא. עוד צ’ופר קטן הוא המפתח החכם שמקל על הנהג את שלב הכניסה לרכב ותחילת הנסיעה ללא כל צורך להוציא אותו מהכיס.

בטיחות

כראוי למכונית ספורטיבית דאגה היצרנית לספק מרחב הגנה לפנים הרכב שכולל 6 כריות אוויר: 2 כריות קדמיות, 2 כריות צידיות ושתי כריות נוספות להגנה על ראש הנוסעים. 

במהירויות נסיעה גבוהות יש צורך במערכת לבקרת לחץ אוויר כפי שקיימת בגרסה זו, על מנת להתריע על חוסר אוויר בגלגלים. בנוסף שודרג הרכב בבקרת סטייה מנתיב עם מצלמה שמנטרת את נתיב הנסיעה ויודעת להתריע על כל סטייה מהמסלול. 

בנוסף החליטו לפנק עם מערכת חיישני חניה, היא משלימה את כל נושא הבטיחות ברכב עם חווי ויזואלי מלא שנותן מידע בנהיגה או בחנייה במקומות צפופים. 

לסיכום

בהשוואה לאאודי TT האאודי TTS יותר רחבה, יותר חזקה ויותר נמוכה. היתרונות העיקריים בה הם מושבי הספורט הקדמיים היוקרתיים שלה ומהירויות תאוצה מטורפות ששייכות למכוניות ספורט מקצועיות. 

היא מאפשרת שליטה מקסימאלית על כלל המערכות השונות של הרכב בקלות רבה ובמינימום מאמץ מצד הנהג.

החיכוך בינה ובין הכביש עולה על כל הציפיות ובכלל ניתן לומר שהאאודי TTS מעניקה לבעליה הנאה צרופה, כמובן אם אתם לא מתייחסים לסכום הרכישה שתצטרכו להוציא על מנת ליהנות מחוויות נסיעה על אחד הרכבים המפנקים שהוציא הקונצרן הגרמני.

מעוניין באודי TTS?

מלאו את הטופס מטה וקבלו שיחת ייעוץ חינם עם נציגי השירות שלנו

רכבים נוספים שיכולים לעניין אותך

כניסה למערכת

על מנת להכנס לאזור האישי עליכם להזין את מספר הטלפון הנייד שלכם,
לאחר הזנת המספר תקבלו קוד אימות לצורך אימות זהותכם.
הקלד את הקוד שנשלח אלייך מקפיטל מוטורס
אם לא קיבלת כזה, נסה לשלוח סמס שוב
ברוכים הבאים לקפיטל מוטורס!
עכשיו רק נשאר לנו להכיר טוב יותר :)