סקודה אוקטביה סקאוט – סקירה

סקודה אוקטביה סקאוט

אם חשבתם שעם רכב סטיישן לא ניתן להנות בשבילי ישראל בשבת, אתם מוזמנים להכיר את סקודה אוקטביה סקאוט כבר היום. הדור החדש של סקודה אוקטביה סקאוט יורד לשבילים, לוקח אתכם לעמקי היער עבור פיקניק ומשאיר אתכם נינוחים בתא הנהג. בואו נדבר על הדגם הזה של סקודה. 

לאחר שסקודה הציגה בפנינו עם השנים דגמים כל כך מוצלחים כמו סקודה אוקטביה המשפחתית, שכולנו כל כך מכירים אותה בתור מונית פרטית, כיום מגיעה לרענן אותנו סקודה אוקטביה סקאוט. בקשר למה שכתבנו כאן כרגע, חשוב להבין שמכוניות שמצליחות בתור מוניות, הרי שדרשני.

מונית חייבת להפגין נאמנות כלפי בעליה, היא חייבת להיות נוחה, מפנקת ובאופן כללי רכב טוב. ואם רכב פרטי מסוים מצליח בתור מונית, זה אומר שהרכב הזה פשוט טוב, אחרת לא היו בוחרים בו בתור מונית שגומעת עשרות אלפי קילומטרים בכל שנה (מעל הממוצע של 30,000 ק"מ, זה בטוח!). 

כל מה שרציתם לדעת על סקודה אוקטביה סקאוט החדשה, אבל התביישתם לשאול את המוסכניק.

 

קצת רקע על דגמי סקודה אוקטביה

בכל מקרה, אז סקודה אוקטביה הקלאסית והמשפחתית, היא רכב שהצליח לא רק בתור מונית בישראל, אלא גם בשוק הפרטי. לאחר שקונצרן סקודה הציג בפנינו את אוקטביה המיתולוגית, כיום קונצרן סקודה מציג בפנינו את סקודה אוקטביה סקאוט, שמגיעה עם דלת חמישית של סטיישן, מרווח גחון גבוה יותר, פנסי LED, ג'אנטים מוגדלים ועוד. 

האמת? אם מסתכלים עליה, לרגע אפשר להתבלבל ולחשוב כי מדובר בסקודה אוקטביה RS הספורטיבית. אבל לא מדובר ברכב ספורט, אלא ברכב פנאי-סטיישן, קטגוריה נפרדת לגמרי. סקודה אוקטביה סקאוט יכולה לנסוע בשבילים שונים ללא בעיה מיוחדת, אם כי כמובן שלא יהיה מומלץ לרדת איתה לחוף הים או לשטח קשוח אחר. אתם תישארו שם ותצטרכו גרר, מן הסתם. לא מדובר ברכב 4X4.

סקודה אוקטביה סקאוט מאחורה

 

תא הנהג של סקודה אוקטביה סקאוט ומתחת למכסה המנוע

בתוך תא הנהג אתם תמצאו את אותו מסך מולטימדיה 9 אינץ' שאתם מכירים מהדגם הקודם של סקודה אוקטביה סקאוט, בעוד שגם תמצאו תאורה אדפטיבית מחוץ לרכב. מבחינת חידושים מרגשים ב סקודה אוקטביה סקאוט, כרגע אנחנו מדברים על שני סוגי מנועים חדשים, כאשר הדגם המפואר מגיע עם מנוע בנפח 2.0 ליטר ו-184 כוחות סוס מתחת למכסה המנוע. 

הדגם הנפוץ יותר, שגם נפוץ בישראל, הוא הדגם שמגיע עם מנוע בנפח 2.0 ליטר, אבל עם 150 כ"ס. בכדי לוודא שתוכלו לרדת לשבילים ולא להשאיר שם כל מיני חלקי פלסטיקה מהרכב, סקודה דאגו לשפר כאן את כל נושא הגובה והפגושים. אתם מוזמנים להכיר את סקודה אוקטביה סקאוט החדשה עם גובה גחון של 18 סנטימטרים, והיא גם מגיעה עם פגושים שהזווית שלהם שונתה לצורך ירידה לשבילים.

 

שיפור אחיזה ויציבות בשטח

מבחינת היציבות בשטח והאחיזה, אתם מוזמנים להנות כאן מדיפרנציאל אלקטרוני ששולט בשני הסרנים. נוסף על שיפורים אלו, סקודה אוקטביה סקאוט החדשה גם קיבלה מושבים נוחים יותר מאשר הדגמים הקודמים. כמובן, נוחות זה עניין של דעה אישית, לא לכל אחד יהיה נוח במקום שבו נוח לאדם אחר. 

יחד עם זאת, סמכו על סקודה שהם ערכו מספיק מבחנים ובדיקות לנוחות המושבים ב סקודה אוקטביה סקאוט החדשה. המושבים שמגיעים ב סקודה אוקטביה סקאוט הם מסוג THERMO FLUX, מושבים אשר מגיעים עם משכך פנימי. מכירים את אותם זעזועים שחודרים אל תא הנהג מהשביל וישר מורגשים בישבנכם ובגבכם? פחות קיים כאן.

 

בגאז' ענק בסקודה אוקטביה סקאוט

מבחינת הבגאז' כאן, סקודה אוקטביה סקאוט מגיעה עם בגאז' של 640 ליטר, כי בכל זאת מדובר בסטיישן בסופו של דבר. אתם מוזמנים להנות מבגאז' באמת ענק, שבתוכו תוכלו להכניס ציוד גם למשפחה בת 6-7 נפשות. 

כמובן, בהתאם לציוד, כל משפחה מצטיידת אחרת ובכמויות אחרות. מבחינת מערכות אקטיביות וטכנולוגיות מרגשות, יש לנו כאן סיוע נגרר, התרעות על אובייקטים בחלקו האחורי של הרכב, מערכת המפקחת על השטח המת בצידי הרכב, בלימה אוטומטית בעיר ועוד.

סקודה אוקטביה סקאוט בפנים

 

האם סקודה אוקטביה סקאוט עומדת בתחרות שבקטגוריית הפנאי?

בסופו של יום, סקודה אוקטביה סקאוט החדשה היא רכב נפלא, אבל יש לה תחרות באמת כבירה. בעוד שישראל עמוסה בשנים האחרונות ברכבי פנאי מסוגים שנים ורבים, כיום, לצרכן הסופי יש אופציות רבות ובכלל לא מבוטלות. יחד עם זאת, אין הרבה מכוניות שיכולות להתחרות עם רמת האמינות והנוחות של סקודה. 

אם אתם מחפשים הרבה רכב ביחסית מעט כסף, יש סיכוי שסקודה אוקטביה סקאוט היר הרכב המתאים לכם. אם אתם מתלבטים בינה לרכב אחר, אתם מוזמנים עוד היום ליצור קשר עם צוות הייעוץ של קפיטל מוטורס – סוכנות הרכבים הוותיקה והמקצועית בישראל.

 

ייעוץ לפני רכישת רכב בתנאי מימון מעולים (גם 100%)

עם ייעוץ של מומחים בתחום הרכב, תנאי מימון מעולים ומבחר של מגוון רכבים, תמצאו את הרכב שהכי מתאים לכם. בוודאות. כדאי לדעת, קבוצת קפיטל מוטורס מציעה מגוון מסלולי ליסינג פרטי לרכישת שסקודה אוקטביה סקאוט ולרכישת רכבים מסוגים אחרים. 

גם אם אין לכם אפשרות לשלם מקדמה על רכישת רכב חדש או משומש, אתם מוזמנים לפנות לחברת קפיטל מוטורס עבור ייעוץ רכישת רכב חדש ב-100% מימון ובתנאים הכי נוחים. קפיטל מוטורס מציעים מגוון רכבי פנאי כמו סקודה סקאוט, ג'יפונים עירוניים, רכבי ספורט, רכבי יוקרה, ג'יפים, רכבים משפחתיים ועוד. לא משנה באיזה רכב אתם מפנטזים לנהוג, תוכלו למצוא בקפיטל מוטורס את השידוך המושלם בשבילכם. בהצלחה, סעו לאט! 

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו