סקירה מקיפה ומלאה: מיצובישי טרייטון 2020

מיצובישי טרייטון 2020 כתום

עם מכירות של כמעט 5 מיליון רכבים מסדרת L200 המיתולוגית, חברת מיצובישי חגגה השנה 40 שנים לייצור סדרת טנדרים אלו מדגם L200. כיום, קונצרן מיצובישי משיק בפנינו את הדגם החדש בסדרת L200, הדגם שנקרא טרייטון 2020 – האופציה הכי מנצחת שיש כיום בשטח עם מיצובישי. בואו נבין מדוע. 

לאחר שחברת מיצובישי הפסיקה את הייצור של סדרת פג'רו, כיו אנחנו נשארים עם אופציה אחת לשטח, בהנחה שאנחנו רוצים לנהוג אך ורק על מיצובישי. ושמעו לנו, מדובר בחתיכת אופציה.

אתם מוזמנים להכיר את מיצובישי טרייטון החדשה, שמגיעה גם עם האפשרות של הנעה כפולה 4X4, המון סטייל, עיצוב חצוף ובולט, אמינות של חברת מיצובישי ולבסוף, בתנאי מימון 100% בחברת קפיטל מוטורס.

בואו נעמיק קצת בטנדר השטח ה-SUPER מגניב הזה, שימו לב לסקירה הבאה על טרייטון 2020:

 

קצת רקע על סדרות L200 של מיצובישי 

כבר בשנות ה-90, חברת מיצובישי הציגה בפנינו את דגם ה-L200, שהלך וקיבל שמות נוספים כמו בופאלו, האנטר ועוד. בבסיסו של דבר ובבסיסה של שלדת רכב, בגדול, היה מדובר באותו טנדר מיתולוגי שמבוסס על מרכב ושלדת ה-L200.

בין אם הטנדר הזה קיבל עם השנים שמות קצת שונים, הבסיס היה אותו בסיס – טנדרים מיתולוגיים, חזקים, אמינים ומחזיקים עד היום על הכבישים – בשנת 2020. לפני כ-5 שנים, מיצובישי הציגה בפנינו את דגם הטרייטון, שגם הוא אמנם מבוסס על סדרת ה-L200, אבל כבר מדובר במשהו אחר לגמרי.

אתם מוזמנים להכיר את טנדר השטח, שלא נגיד חיית השטח הזו של מיצובישי, שמגיעם עם מתיחת פנים ממש מקיפה לסדרות הקודמות. אגב, רק לידיעתכם ולמען הסדר הטוב, מיצובישי טוענים שלא מדובר במתיחת פנים, אלא מדובר ברכב חדש לגמרי. בכל אופן, לא נהיה קטנוניים, וזה מה שהדגם הזה כולל בגרסתו המאובזרת:

 

קפיטל מוטורס: סיקרה על מיצובישי טרייטון 2020 

אתם מקבלים כאן עיצוב שטח אמיתי, כוחני, אגרסיבי וגברי. אנחנו חלילה לא מעודדים אפליות על בסיס ג'נדר, אבל אין מה לעשות, יסלחו לנו מרבית הנשים, מדובר בגדול בטנדר עוצמתי שעיצובו ימשוך גברים בעיקר.

ביחס לטנדרים רבים בארץ, מדובר בטנדר עם החזית היפה ביותר והעיצוב הכי כובש, אין ספק בכלל ומספיק מבט אחד בטרייטון כדי להבין את זה. בגרסה המאובזרת אתם יכולים לבחור את סוג פנסי החזית, ישנן תוספות של כרום ופלסטיקה מבחוץ, ויש לכם חישוקי ג'אנטים 18 אינץ'.

מיצובישי טרייטון החדשה

 

 

ג'אנטים 18 אינץ' "מספיקים" לשטח?

קודם כל, חשוב להבין שנהיגת שטח מצריכה הרבה יותר מאשר ג'אנטים של נהיגת שטח. מעבר ליכולות שמפתחים עם הזמן ובקורסים שונים, אתם צריכים גם להבדיל בין סוגי השטח השונים. כל סוג שטח ותוואי, יצריך סוגי צמיגים אחרים.

בואו נגיד שאלו לא צמיגי השטח הכי "רציניים" שתוכלו לאתר בקטגוריית טנדרים של שטח, אבל אין ספק שהמכונה הזאת "אוכלת" שטח כמו שצריך. באופן כללי, החישוקים כאן אמנם 18 אינץ', אבל הם בהחלט מספקים חוויית נהיגה איכותית ביותר, מעין חוויה בין שטח לנהיגה ספורטיבית.

 

מה שונה במיצובישי טרייטון מבחוץ? 2020

מבחוץ, כמובן גם תוכלו לראות מדרגות צד יעילות בשטח, מראות צד בציפוי כרום, ידיות דלתות בציפוי כרום ועוד. מערכת המתלים מגיעה עם קפיצים משודרגים, שאמורים לשדרג את איכות הנסיעה של מי שיושב מאחורה בטנדר.

בואו נדבר על הרמה הכללית של העניין, באופן כללי, טנדרים שהארגז שלהם ריק מציוד, יהיו בדרך כלל פחות נוחים. זהו כלל אצבע שכל בעל טנדר מכיר.

ברגע שמעמיסים ציוד בארגז מאחורה, בדרך כלל איכות הנסיעה משתפרת והקפיצות ברכב נפסקות, כך גם הטלטולים. כל עוד הארגז מאחורה ריק, בדרך כלל ברוב הטנדרים איכות הנסיעה תהיה ירודה.

 

מתלים משודרגים במיצובישי טרייטון החדשה

מיצובישי טוענים שהם תיקנו את הבעיה המוכרת הזאת, שכל בעל טנדר מכיר. מערכת המתלים כאן משודרגת, מה שמאפשר לכם להנות מנסיעה בתוך העיר ומחוצה לה, עם ציוד או עם ארגז ריק. משטח הארגז הוא די סטנדרטי, כושר ההעמסה כאן עומד על טון.

עם 1 טון יכולת העמסה, אתם יכולים לעבוד עם הרכב במגוון תחומים (לא שיש בד"כ, או לפחות לא שיש בכמויות נרחבות ובטון).

האמת, אם מסתכלים על הרכב מאחורה, הוא נראה מאוד דומה לסדרות ה-L200 הקודמות שמיצובישי השיקו. אבל הכול משתנה ברגע שנכנסים פנימה לתא הנוסעים.

 

תא הנוסעים ותא הנהג במיצובישי טרייטון החדשה 2020

שימו לב, כאן אתם מקבלים את מיצובישי בשיא העידן הטכנולוגי והמודרני. העיצוב בפנים כובש לבבות בשנייה שנכנסים לתא הנהג, לוחות המכוונים כמובן דיגיטליים בחלקם, אנלוגיים בחלקם האחר.

מערכת השמע (גם בגרסאות המאובזרות וגם בגרסאות הפחות מאובזרות) בהחלט מספקת ואיכותית, אבל אל תצפו כאן למסיבות טראנס בתוך הרכב.

כשמתיישבים בכיסאות של המיצובישי, סביבת הנהג די מוכרת מהסדרות הקודמות של ה-L200, אבל רמת הגימור היא משודרגת. יש לכם ציפוי עור על ההגה, התראות למצב ההנעה בלוח המכוונים, יש לכם קיפולי מראות חשמלי ועוד.

 

מיצובישי טרייטון החדשה

כאן אתם מקבלים את מיצובישי בשיא העידן הטכנולוגי והמודרני. (קרדיט: cmotors.co.il).

 

האם ניתן להניע ללא מפתח במיצובישי טרייטון החדשה?

בגרסה המאובזרת, יש גם הנעה בלי מפתח. כמובן, תקבו גם מערכת מולטימדיה איכותית ביותר של מיצובישי  (של כלמוביל). המערכת מאוד קלה לשימוש, יש בה גם ווייז מובנה ואפליקציות שונות כמו פנגו וסלופארק.

המסך של מערכת המולטימדיה אמנם קצת קטן, 7 אינץ', אבל איכות ההקרנה היא מעולה. יש לכם בטנדר גם בורר מצבי נהיגה (להעביר בין נסיעת כביש לנסיעת שטח).

תוכלו לבחור אם אתם נוסעים עם ההנעה הכפולה של ה-4X4, או שמא אתם רוצים הנעה רגילה לנסיעה בתוך העיר.

מתעניינים בתנאי מימון 100% על מיצובישי טרייטון החדשה? צוות הייעוץ של חברת קפיטל מוטורס יעמוד לשירותכם ובעבור ייעוץ מקצועי. בהצלחה!

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו