המסחריות המומלצות לשנת 2019

מסחריות

אם בעבר הפלח המקצועי בשוק הרכב לא היה בררן והסתפק בכמה דגמים גנריים של מסחריות בעיצוב ספרטני, הרי שהיום דרישות השוק השתנו מהקצה. ברמה הפרטנית כל איש מקצוע רוצה מסחרית שתתאים לצרכיו, בגישה לקבינה והגודל שלה, כושר העמסה, נסיעת שטח וכו'.

מגמה בולטת נוספת קשורה לכך שהיום גם השוק המקצועי לא מוכן להתפשר ברמת האבזור. על סמך היכרות עם השוק המומחים של 'קפיטל מוטורס' מסמנים את ה'מסחריות' המומלצות לשנת 2019.

שברולט סילברדו

שברולט סילברדו החדשה

השברולט סילברדו נחשב לדעת רבים ל'רולס רויס של הטנדרים'. מדובר ברכב שההגדרה קלאסי הולמת אותו כמו כפפה. טנדר אמריקאי כמו שטנדר אמריקאי צריך להיות – חזק ועוצמתי בעל כושר נשיאה חייתי ובאותה נשימה מספק חוויית נסיעה מרווחת ומפנקת.

בנוסף, העובדה שמבחינת הרישוי הנהיגה על הסילברדו דורשת רישיון ג', מה שבעצם הופך אותו למשאית, הופכת אותו לאטרקטיבי עבור עצמאים שיכולים לקבל על החזקתו הטבות מס.

פורד F350

פורד F350 החדשה

אם יש לסילברדו מתחרה ישיר זה הפורד F350. גם הטנדר העוצמתי הזה הוא תוצר של שושלת אמריקאית מפוארת שבישראל אנו מכירים דווקא מהגרסה הצבאית שלו, שמשרתת את דרגי השטח של צה"ל בהצלחה רבה.

עכשיו בגרסה האזרחית שלו הוא בהחלט מספק אלטרנטיבה מרתקת לסילברדו. ה-F350 הוא בעל חזות יותר חסונה ומרובעת ומוצע בשתי גרסאות אבזור – פשוטה ויוקרתית.

סיטרואן ג'אמפי

סיטרואן ג'מפי החדשה

הסיטרואן ג'מפי כבר פונה לפלח אחר לחלוטין. זו מכונית מושלמת עבור העסק האורבני. קומפקטית, זריזה ואלגנטית. הגרסה החדשה של הג'אמפי מעט גדולה ומרווחת והיא התגלתה כפתרון מושלם גם לפלח ההולך וגדל של רכבי הסעות בינוניים.

הג'אמפי החדשה פשוטה ונקייה, היא לא מנסה להתחכם, אבל בסגמנט שלה לא תמצאו תמורה יותר טובה למחיר.

פיאט דוקאטו

פיאט דוקטו החדשה

הסדרה הנוכחית של פיאט דוקאטו נמצאת איתנו בנאמנות כבר מאז 2014 ועדיין לא נס ליחה. רכב המשאות החסון, בעל המראה הייחודי, נהנה מפופולריות שחוצה סקטורים כרכב הפצה או כרב-ייעודי לתחום הפקות הסרטים. הדוקאטו גרף לו הרבה אוהדים וסוס מנצח לא מחליפים.

עיצוב סביבת הנהג וההפרדה מספקת סביבת עבודה נוחה גם לנהגים שעובדים מסביב לשעון, והאמינות הטכנית והתחזוקה הפשוטה הפכו אותו לחביב מאוד בקרב מנהלי ציי רכב חדש.

פיג'ו בוקסר

פיג'ו בוקסר החדשה

הפיג'ו בוקסר היא מסחרית סופר פרקטית שזמינה הן בגרסת קבינה והן בגרסת טנדר ואפילו בגרסת נוסעים כאוטובוס זעיר – מהבחינה הזו הבוקסר היא אחת המכוניות הכי מולטי-שימושיות בזירה המסחרית.

למרות שמדובר ברכב גדול יש לבוקסר ידית הילוכים רכה ושדה ראייה מצוין שהופכים אותה למסחרית אידיאלית לסביבה עירונית. כמו הסילברדו גם הפיג'ו בוקסר נחשבת כמשאית קלה, מה שהופך אותה למאוד אטרקטיבית לצרכי מס.

'קפיטל מוטורס', קבוצת הרכב הגדולה בישראל, מציעה לכם את המסחריות שסקרנו, לצד עשרות דגמים נוספים של רכבים מסחריים חדשים, בתנאי מימון חסרי תקדים או בעסקאות ליסינג מימוני ופרטי ובריביות הכי אטרקטיביות בשוק הרכב של ישראל.

 'קפיטל מוטורס' מזמינה אתכם לקבל מידע נוסף על המסחריות החדשות של 2019 בקטלוג המקוון של החברה או בכל אחד מסניפי החברה, הפזורים ברחבי ישראל, מצפון הארץ ועד דרומה.

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו

רכבים שיכולים לעניין אותך