nissan sentra 2024 – דור חדש למשפחתית שכבשה את אמריקה

ניסאן סנטרה

ניסאן סנטרה 2024 כבר פה – והיא מגיעה במראה חדש וספורטיבי, עם שדרוגי אבזור וטכנולוגיה ונתוני צריכת דלק יותר מחמיאים (לפי פרסומי היצרנית, נתונים טכניים עוד לא פורסמו עבור דגם 2024). אז, מה חדש ב – nissan sentra 2024? כל מה שחשוב לדעת על הגרסה החדשה למכונית משפחתית מומלצת ששמה הולך לפניה.

Nissan Sentra 2024
מנוע 2.0 ליטר בנזין
הספק 149 כ"ס | 20.2 קג"מ
תיבת הילוכים רציפה – Xtronic CVT
רמות גימור SV / SR

ניסאן סנטרה 2021

מראה חדש והרבה יותר ספורטיבי

הפעם האחרונה שבה משפחתית הדגל מבית ניסאן, היא כמובן nissan sentra, זכתה למתיחת פנים ועדכוני דגם היתה בשנת 2019, לפני כארבע שנים. כעת, הדור התשיעי של ניסאן סנטרה מגיע, והוא זוכה למראה ספורטיבי ומלוטש, עם שבכת V-Motion מודגשת בעלת חתימות לד בשני צידיה, ופנסים קדמיים בעיצוב מעודכן ובמסגרת מושחרת (במקום מסגרת הכרום הכסופה של הדגם הקודם). גם חישוקי הגלגלים בעלי מראה מחודש ובקוטר של 16 או 18 אינץ'. בגרסה הבכירה של סנטרה, ה – SR, תמצאו גם פגוש אחורי מעוצב מחדש וגם שינויים עיצוביים קלים במרחב הפנימי של הרכב, עם גימורי תפירה בצבעים מנוגדים למראה עדכני יותר. מפתיע לציין כי על אף החשיבה המחודשת על עיצוב וטכנולוגיה של ה – nissan sentra, ובניגוד לבחירת המתחרות להגדיל את מסכי המולטימדיה, סנטרה מגיעה עם שני מסכי מולטימדיה שלא גדלו מאז הגרסה הקודמת שלה: 7 או 8 אינץ' בהתאם לגרסת הרכב.
בסביבת הנהג אנחנו כמעט ולא רואים שינויים, והסנטרה מציעה את אותה סביבה מוכרת, שמספקת בסך הכל נוחות לא רעה בתפעול מערכות הרכב. לוח המחוונים בסנטרה החדשה הוא אנלוגי, עם שינוי קל בפקדי בקרת האקלים.

 

 

ניסאן סנטרה 2023
ניסאן סנטרה 2023
ניסאן סנטרה 2024
ניסאן סנטרה 2024

מנוע וביצועים

nissan sentra החדשה מגיעה עם אותו מנוע אטמוספרי של 2 ליטר ו – 4 צילינדרים, אולם עם מקצה של שיפורים ביכולות ובהתנהגות הכביש. הנתונים הטכניים של מערכת ההנעה לא השתנה בגרסת 2024 של ניסאן סנטרה: מנוע 2.0 ל' כאמור, עם 149 כ"ס ו – 20.2 קג"מ. בגרסת 2024 שולבה במנוע תכונת "עצור והתנע" חדשה המאפשרת חיסכון משמעותי בדלק כמו גם הפחתה בפליטת המזהמים וציון אקולוגי כולל גבוה יותר לרכב. נתוני צריכת הדלק של ניסאן סנטרה החדשה עוד לא פורסמו, אולם פורסם שהסנטרה החדשה תאיץ מ – 0 ל – 100 קמ"ש בתוך 8.7 שניות. זאת, גם בזכות השדרוג לתיבת ההילוכים של הסנטרה: תיבת ההילוכים שתמצאו במשפחתית הסדאן המחודשת והספורטיבית היא רציפה מסוג Xtronic CVT. מפרסומים של היצרנית בנוגע לתיבת ההילוכים, מדובר בשדרוג שיאפשר גם פעולה שקטה וחלקה יותר, וגם חיסכון בדלק.

 

גרסאות ורמות גימור

nissan sentra מוצעת בעולם בשתי רמות גימור: הגרסה הבסיסית SV, שהיא היחידה ששווקה בישראל, וגרסת הפרימיום SR. בגרסת הבסיס תמצאו חישוקי גלגלים בקוטר 16 אינץ', הגה D בעל תחתית שטוחה, שינויים קלים בעיצוב פתחי האוורור ומערכת אבזור בסיסית. בגרסה הבכירה תמצאו חישוקי גלגלים בקוטר 18 אינץ', ובנוסף לכל מאפייני הגרסה הבסיסית יהיו גם תוספות עיצוביות כמו שינויים עיצוביים קלים בסבכה הקדמית ובגריל האחורי, תגי SR ספורטיביים מלפנים ומאחור, ותוספות של אבזור כמו מצלמות 360, מערכת שמע בעלת שמונה רמקולים, מושבים קדמיים מחוממים ועוד.

nissan sentra
ניסאן סנטרה 2023
nissan sentra
ניסאן סנטרה 2024

אבזור ועזרים

nissan sentra החדשה מגיעה כסטנדרט עם חבילת עזרי הבטיחות של ניסאן, Safety Shield 360, מה שללא ספק מחזק את המוניטין המוכר שלה כמכונית משפחתית מומלצת. בגרסה הבסיסית תמצאו בה מגוון מערכות בטיחות שונות ביניהן מערכת בלימת חירום אקטיבית בזיהוי של הולכי רגל ורוכבי אופניים, מערכת אוטומטית של בלימה בנסיעה לאחור, מערכת בקרת שיוט חכמה, מערכת התראה על סטיה מנתיב, מערכת התראה לירידה בלחץ אוויר בצמיגים ועוד. בגרסת ה – SR תמצאו מגוון נרחב יותר של עזרי בטיחות ומערכות מתקדמות לשיפור חוויית הנהיגה.

מתי סנטרה החדשה צפויה להגיע לארץ, וכמה היא תעלה?

nissan sentra אמורה לנחות בישראל ברבעון הראשון של שנת 2024, והיא צפויה להיות זמינה לרכישה במחיר שלא יהיה שונה משמעותית מזה של הדגם היוצא, כ – 149,990 ₪ עבור הגרסה הבסיסית.
ניסאן סנטרה היא ללא ספק מכונית משפחתית מומלצת מדגמי הדגל של יצרנית הרכב היפנית המוכרת, עם הצלחה משמעותית בעולם וגם בארץ ותמורה טובה למחיר. כשאתם בוחרים את המשפחתית הבאה שלכם, עם רשימה של מאפיינים והעדפות עיצוביות על פי הרגלי השימוש וההעדפות האישיות שלכם – כדאי שצוות מומחים יסייע לכם בכל שלבי התהליך, מהבחירה ועד המימון.
קפיטל מוטורס – סוכנות רכב המובילה בישראל, מציעה ליווי מקצועי בתהליך רכישת רכב, הכולל הצעת טרייד אין לרכב הישן שלכם, סיוע בבחירת הרכב החדש מתוך מגוון עצום של רכבים בשיתוף פעולה עם גדולי יבואני הרכב בארץ, והיצע של מסלולי מימון לרכב שיותאמו במיוחד לכם ויאפשרו עד 100% מימון בתשלומים חודשיים נוחים. פנו אלינו – ונשמח ללוות אתכם אל הרכב הבא שלכם!

ניסאן סנטרה
ניסאן סנטרה 2023
ניסאן סנטרה
ניסאן סנטרה 2024
מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו