מתיחת פנים של מרצדס בנץ CLA צפויה להיחשף ב-2023

מרצדס CLA החדשה

חטיבת מרצדס-בנץ של חברת הרכב הגרמנית מרצדס, צפויה לחשוף בקיץ הבא של שנת 2023, מתיחת פנים למשפחתית היוקרתית שלה – מרצדס בנץ CLA. ה-CLA, שנחשב לאחד הדגמים המוצלחים ביותר של מותג בנץ, הכולל רכבי יוקרה מבית יצרנית הרכב הגרמנית, צפוי לקבל שדרוגים בכל הקשור ליכולות הרכב ולעיצוב שלו, שיהפכו אותו למותאם יותר לעשור השלישי של המאה ה-21.

 

מרצדס בנץ CLA

באפריל של שנת 2013 החלה מרצדס למכור את המרצדס בנץ CLA, המשפחתית היוקרתית החדשה שלה.

מותג בנץ של מרצדס משיק כבר שנים מוכניות יוקרה שונות, כמו ה-A קלאס, S קלאס וה-C קלאס, אך ה-CLA היווה קפיצת מדרגה בשילוב שמרצדס יצרה בין מכוניות יוקרה לבין רכבים משפחתיים.

הדור הראשון של מרצדס בנץ CLA כלל מנוע בנזין בנפח של 1.6 ליטרים, תיבה ידנית של שישה הילוכים או אוטומטית של שבעה הילוכים ואפשרות לגרסת קופה.

לאחר שש שנים מהשקת ה-CLA, מרצדס השיקה את הדור השני של רכב היוקרה המשפחתי, עם שדרוגים נוספים והתאמות נוספות.

מנוע טורבו המונע באמצעות בנזין, בנפח של 1.3 ליטרים, תיבת הילוכים ידנית של שישה הילוכים או אוטומטית של שמונה הילוכים וגם כאן, אפשרות לגרסת קופה.

נדמה שמרצדס מאמינה מאוד בדגם ה-CLA, שכן כל הסימנים מראים שלאחר כמות השנים שחלפה מהשקת הדור הראשון להשקת הדור השני, מרצדס תשיק מתיחת פנים חדשה, שצפויה להיחשף בקיץ הבא, בעוד קצת פחות משנה.

מרצדס cla החדשה

 

שיפורים אפשריים

כאשר כלי תקשורת אירופאיים פנו אל חברת מרצדס, כדי לקבל תשובות בנוגע למתיחת הפנים שצפויה להגיע בקיץ הבא למרצדס בנץ CLA, כולם קיבלו את אותה תגובה מהחברה הגרמנית: "אין תגובה. למרות זאת, מרצדס יוצרת עניין, ולא מזמן הגיעו תמונות קונספט לתקשורת של ה-CLA לאחר מתיחת הפנים.

לפני שנתייחס לעיצוב של הרכב, אפשר להתעכב רגע על כל מה שנוגע לביצועים שלו.

מרצדס אומנם לא שיחררה נתונים טכניים על הרכב, דבר אותו היא צפויה לעשות סמוך להכרזה הרשמית על מתיחת הפנים, כפי שהיא נהגה לעשות בעבר, אך לפי החידושים שהתרחשו בין הדור הראשון לבין הדור השני של המרצדס בנץ CLA, אפשר להניח שגם כאן נראה מנוע עוצמתי יותר, גם אם לא מדובר על מנוע בנפח גדול יותר. כמו כן, ייתכן שנראה שדרוג או שיפור בתיבת ההילוכים של המרצדס בנץ CLA לאחר מתיחת הפנים.

מרצדס cla החדשה

 

מה בכל זאת אפשר להגיד?

מבחינת העיצוב של הרכב, תמונות הקונספט חשפו לא מעט ממה שמתוכנן. הגריל נהיה רחב יותר ובולט הרבה יותר מאשר בדור הקודם של ה-CLA.

אורות היום צומצמו לכיוון הגריל, ואפשר לומר שהם די צמודים אליו.

שינויים נוספים ניתן לראות בחלק האחורי של ה-CLA לאחר מתיחת הפנים שלה, כאשר האורות האחוריים מעוצבים בצורת L.

חשוב לזכור שההשקה של מתיחת הפנים החדשה של המרצדס בנץ CLA מיועדת רק לשנה הבאה, כך שדברים שנראו בתמונות הקונספט ששוחררו בינתיים הם עדיין דברים שניתנים לשינוי, ומרצדס צפויה לבחון את התגובות לחשיפות הקטנות הללו.

כמו כן, אנו צפויים לראות גם לאחר מתיחת הפנים של ה-CLA אפשרות לגרסת קופה.

מרצדס CLA החדשה

חטיבת מרצדס בנץ הוכיחה במרוצת השנים את היכולת שלה להעמיד דגמי יוקרה איכותיים השונים זה מזה, כמו ה-S קלאס, A קלאס, C קלאס ואפילו E קלאס.

גם ה-CLA הוא אחד מאותם רכבים, כאשר מתיחת הפנים שלו צפויה להפוך אותו למבוקש עוד יותר.

מעוניינים בדור השני של ה-CLA? בדקו באתר קפיטל מוטורס ואולי תוכלו להנות מזכאות למימון מלא לרכב היוקרה של מרצדס.

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו