סיאט לאון Estate – המשפחתית המומלצת

סיאט לאון החדשה

בעולם המודרני, הרכבים המשפחתיים הם השימושיים והנפוצים ביותר. רכבים אלו הם בעלי יכולות נסיעה טובות ופשוטות, שמותאמות לסביבה עירונית לרוב – סביבה בה חיים רוב בני האדם כיום בעולם המערבי.

בנוסף, רכבים אלו מכילים מספיק מקום ומרווח כדי לשמש את כלל בני המשפחה, כדי שיוכלו להתנייד ממקום למקום בצורה הנוחה ביותר.

בין הרכבים המשפחתיים, הלאון Estate של סיאט היא אחת המומלצות ביותר שיש בשוק.

 

סיאט לאון Estate

כמו שלכל יצרנית רכב יש את הדגמים המוכרים ביותר שלה, ליצרנית הרכב הספרדית סיאט יש את סדרת לאון.

דגמי הלאון הם רכבים משפחתיים, שיצאו למכירה החל משנת 1998, ונמכרים עד היום. 

רכבים משפחתיים הפכו מהר מאוד לרכבים הנפוצים והפופולאריים ביותר.

הם מכילים מספיק מקום לכל המשפחה מצד אחד, אך מאפשרים גם נסיעה לזוג או ליחיד בסביבה העירונית, שהיא הסביבה העיקרית בה רוב בני האדם בעולם המערבי גרים, או לפחות נמצאים בה בחלק משמעותי מהזמן שלהם על הכביש.

רכבי לאון של סיאט הוכיחו את עצמם כאמינים, אך האם גם גרסת ה-Estate יכולה להוות רכב משפחתי משתלם ואמין?

סיאט לאון החדשה

 

Estate

אז מה הכוונה ב-Estate? Estate הוא המונח הבריטי למונח האמריקאי Station Wagon, או כמו שאנחנו נוהגים להגיד בישראל – מוכנית סטיישן.

מכוניות סטיישן הן מכוניות המורכבות לפי הבסיס של מכוניות הסדאן, עם שינויים מסוימים. מכוניות הסדאן הן מכוניות בעיצוב "רגיל", או יותר נכון העיצוב הנפוץ ביותר, הכולל מבנה קלאסי של תא הנוסעים, תא המטען, תא המנוע והדלתות.

ברכבי הסטיישן, תא המטען ותא הנוסעים מחוברים והגג מקבל צורה ארוכה יותר, מה שמגדיל את נפח תא המטען. הרעיון כאן הוא יצירת רכב משפחתי שמאפשר נשיאה של מטען גדול יותר מהרגיל בצורה דינמית.

ואכן, סיאט לאון Estate היא משפחתית סטיישן עם נפח גדול בתא המטען שלה, על שלל הדגמים שניתנים לרכישה.

דגם ה-Estate של סיאט מאפשר למשפחות שמעוניינות ברכב עם מוניטין של רכב משפחתי אמין ויעיל, כמו רכב הלאון, להנות מהגרסה שלו בתצורת הסטיישן, שיכולה להיות מותאמת יותר למשפחות מסוימות.

סיאט לאון החדשה

 

ביצועים

הסיאט לאון Estate הוא בעל מנוע של 1.5 ליטרים, שמגיע להספק של 148 כוחות סוס. בגרסה ההיברידית של הרכב, מצורף גם מנוע חשמלי קטן, התומך בפעולה של מנוע הבנזין.

הגרסה ההיברידית שמציעים בסיאט יכולה להיות כזו שמשתלמת במיוחד למשפחות שנוטות לנסוע בסביבה עירונית, שכן צריכת הדלק מצטמצמת באופן משמעותי במכוניות היברידיות במהירויות נסיעה נמוכות, מה שמוביל לחסכון כספי. 

סיאט לאון החדשה

 

עיצוב

בסיאט החליטו ללכת על עיצוב פשוט בכל הנוגע לרכב ה-Estate.

מבחוץ, הרכב בעל גג מאורך, כיאה לרכב סטיישן. שאר העיצוב פשוט ומזכיר את דגמי לאון הישנים, כדי לשמור על הרכב כחלק ממותג הלאון, גם בגרסת הסטיישן שלו.

תא הנוסעים גם הוא מעוצב בצורה די פשוטה ואף שמרנית, אך הוא כולל אבזור רב.

החומרים ממנו עשויים החלקים השונים בתוך הרכב איכותיים מאוד, כפי שניתן לצפות מיצרנית המכוניות שנמצאת תחת תאגיד פולקסווגן.

בקרת האקלים מפוצלת לשני כיוונים שונים, קיימים שקעים ומחברים מגוונים, מסך מולטימדיה המאפשר לכם לבצע פעולות שונות, 6 כריות אוויר, תאורה בתא הכפפות, כיוונון חשמלי של מראות הצד וחיישני מזג אוויר. כל אלו הופכים את הסיאט לאון Estate לרכב יעיל מאוד.

סיאט לאון החדשה

סיאט לאון Estate היא עוד משפחתית מומלצת מבית סיאט, הפעם בגרסת הסטיישן שלה, שכוללת אבזור רב ויעיל, יחד עם נפח תא מטען גדול.

רוצים לשמוע עוד על הרכב? צרו קשר עם קפיטל מוטורס ושמעו מהמומחים שלנו את כל מה שצריך לדעת.

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו