עם שושלת באמת ארוכה של רכבי ספורט-פאר מאחוריה, מזראטי גיבלי החדשה נוחתת בישראל והיא פשוט מהממת ביופייה.
העיצוב כאן נאמן לשורשים של מזראטי, הנתונים מתחת למכסה המנוע מרשימים והנה הסקירה המלאה עליה.
ריכזנו הפעם את צוות המערך הלוגיסטי של חברת קפיטל מוטורס בכדי לסקור את הרכב הבא.
עם עוצמה שלא תתואר הטמונה בעיצוב מרענן ועדכני, מזראטי גיבלי החדשה נוחתת בארץ הקודש והיא לא יכולה להיות לבושה טוב יותר.
אנו מדברים על עיצוב פאר עתידני במיוחד, שייקח אתכם אוטומטית על מחוזות הדמיון. אבל לא מדובר במכונה עתידנית, מדובר ברכב פאר ספורטיבי של מזראטי, שלראשונה הוא גם היברידי.
בואו נכיר את הכלה המיועדת, מזראטי גיבלי החדשה בישראל.
קצת מבחוץ: מזראטי גיבלי בישראל עם 330 כ"ס
כשמסתכלים עליה מבחוץ, אי אפשר להתבלבל, מדובר כאן ברכב יוקרתי אמנם, אבל גם ספורטיבי.
וכבר עכשיו נציין, אם אתם מחפשים רכב ספורט טהור, זו לא בדיוק הכלה עבורכם.
אמנם מזראטי גיבלי היא ספורטיבית ברוח שלה ובאופייה, אבל בסופו של דבר מדובר כאן ברכב מנהלים יוקרתי.
ויחד עם היוקרה של הרכב הזה, מגיעים גם ביצועים ספורטיביים שלא יביישו רכבי ספורט בשום רמזור.
ובכדי להשתלב עם המיינסטרים העולמי, מזראטי כיום לראשונה משווקים רכב היברידי.
אמנם יחידת ההנעה ההיברידית היא מיקרו, אבל היא קיימת והיא מסמלת את כניסתה של מזראטי לשוק ההיברידי העולמי.
מזראטי מיקרו היברידית
עד היום מזראטי לא ייצרו רכבים היברידיים, מה שבשנת 2021 השתנה ואנחנו נהנים מזה.
עם מנוע של 2,000 סמ"ק ומגדש טורבו, מזראטי גיבלי החדשה עומדת לייצר 330 כ"ס מתחת למכסה המנוע.
הנתון הזה שולח את המכונה הזאת מ-0 ל-100 קמ"ש בפחות מ-6 שניות.
נתון בהחלט מכובד, אם כי ישנן מהירות ממנה על הכביש. מזראטי היא מכונית פאר לכל דבר, מה שמוביל אותה להיות מיוצרת עם תיבות הילוכים אוטומטיות.
בסופו של דבר, אם אתם מחפשים אחר רכב ספורט טהור, המזראטי פחות תענה לכם על ההגדרה.
על מה היא כן תענה? היא תענה על הצורך באיכויות גימור מהגבוהות ביותר בקטגוריה, מדיגיטציה עתידנית בתא הנוסעים, מעיצוב ייחודה לקונצרן ועוד.
מנוע דומה (עם שדרוג) למנוע של אלפא רומיאו ג'וליה
למעשה, המנוע שיושב כאן מתחת למכסה הוא אותו המנוע שיושב מתחת למכסה של אלפא רומיאו ג'וליה.
כשנכנסים פנימה אל תא הנוסעים, אי אפשר להתבלבל, הרוח כאן היא ספורטיבית במיוחד.
המושבים הם מושבי חצי באקט אשר עוטפים את הנהג בכל חלקי הגוף החשובים (כלב הצלעות והירכיים).
מסך המולטימדיה גדול ומרשים, ההגה קטן וספורטיבי ובאמצע ההגה יש את סמל החברה האגדי.
בשורה התחתונה, מזראטי זה לא רק רכב. מזראטי הוא מותג עולמי ושם דבר בכל חלקי העולם. ואיכויות החומרים בתא הנוסעים בהחלט מעידות על כך.
אבזור במזראטי גיבלי החדשה
בדגמים המאובזרים אתם תוכלו להנות ממושבי עור, הגה מצופה עור ועוד. מסך המולטימדיה כאן הוא מסך טאץ' עם תמיכה מלאה בעברית, שמגיע בגודל של 10.1 אינץ'.
לא מאוד גדול, אבל מצד שני, לא מדובר כאן ברכב ענק. לצורך ההשוואה, בדגמים הקודמים של מזראטי מסך המולטימדיה היה בגודל של 8.3 אינץ'.
בצמוד למנוע בנפח של 2.0 ליטרים, יש לכם גם מגדש טורבו וגם מערכת הנעה מיקרו היברידית.
נכון לכתיבת שורות אלו, אין בכוונת קונצרן מזראטי לייצר מכוניות עם יחידות הנעה חשמליות גדולות יותר.
השילוב הנוכחי הוא שילוב של יחידת כוח מבוססת בנזין יחד עם מערכת היברידית קטנה.
קפיטל מוטורס ליסינג פרטי על מזראטי גיבלי
בחברת קפיטל מוטורס תוכלו להנות מעסקאות ליסינג פרטי משתלמות במיוחד.
אנו עובדים אל מול גורמי מימון בנקאיים וחוץ בנקאיים בכדי להשיג לכם את הריביות הנמוכות ביותר על ליסינג פרטי.
אנו מחזיקים ברכבים מכל הסוגים, לרבות רכבי יוקרה וספורט, רכבי 4X4, רכבי SUV ועוד.
בחברת קפיטל מוטורס גם תוכלו להנות ממחירי ביטוחים עבור לקוחות החברה.
אנחנו מזמינים אכם לפנות אלינו ולקבל הצעת מחיר אטרקטיבית על טרייד אין רכבים, מימון 100% על רכבים, ליסינג פרטי למזראטי ועוד.
תוכלו ליצור עמנו קשר דרך אתר האינטרנט וגם באופן טלפוני.