המומלצים של חודש מרץ 2019

רכבים מומלצים מרץ

לקראת סופו של חודש פברואר תמונת הרכבים הנחשקים של שנת 2019 מתחילה להתבהר. החמישייה של ינואר משגרת למומלצים של מרץ את הצמד החזק של סקודה – האוקטביה והקודיאק, שבשלב הזה מסתמנים כשני הרכבים הכי חזקים ומבוקשים בשוק הרכבים החדשים של ישראל לשנת 2019.

מגמה מעניינת נוספת שאפשר לזהות כבר עכשיו היא הלגיטימציה שציבור הנהגים בישראל מתחיל לתת לרכבים ההיברידיים שבחודש מרץ מיוצגים עם שני נציגים בחמישייה הפותחת.

רכבים מומלצים מרץ: TOP 5

סקודה אוקטביה

סקודה אוקטביה RS החדשה

המניה הבטוחה בקטגוריית המשפחתיות לא מפסיקה לדהור קדימה. האמינות, הבטיחות והמחיר הם הבסיס האיתן עליו האוקטביה נשענת שנים ארוכות, והעובדה שבדגמי 2019 היא קיבלה מתיחת פנים בעיצוב ובאבזור – הפרונט החדש המחודד וחישוקי הסגסוגת הקלה משווים לה מראה הרבה יותר 'סקסי' –מכניסה אותה לקבוצה היותר אלגנטית של משפחתיות עכשוויות.

בדיקת רכב חדש לפני מסירה, האם צריך >>

סקודה קודיאק

סקודה קודיאק החדשה

הקודיאק החדש עם מנועי ה-KODIAQ עתירי המומנט של סקודה מסתמן כלהיט הכי חם בקטגוריית ה-SUV. הקודיאק שמיצב את עצמו כרכב פנאי שטח, מתאפיין ברמת גימור ואבזור שלא ראינו ברכבים של סקודה בעבר.

בדגמי 2019 שולבו אלמנטים כמו  גג שמש פנורמי נפתח ותא מטען גדול במיוחד. תיבת ההילוכים האוטומטית של סקודה קודיאק שמאפשרת הנעה 4X4 מאוד ידידותית ונוחה לנהיגה, גם עבור מי שלא מנוסה בנהיגת שטח, ותגובות הרכב ואחיזת השטח שלו יגרמו גם לשועלי שטח להעריך אותו.

יונדאי איוניק

יונדאי איוניק 5 החדשה

כבר הרבה זמן מדברים על יונדאי איוניק בתור ההיברידית שבאמת תשבור את הקרח מול הקהל הישראלי. עושה רושם שיונדאי ידעו מה הם עושים וכיום היא מספקת את הסחורה.

5 רכבי הליסינג הנמכרים ביותר >>

מערכת ההתנעה ההיברידית החכמה, שיודעת לנצל באופן אוטומטי מצבי נסיעה בירידה לטובת טעינת הסוללות, בקרת השיוט ומעטפת הבטיחות העשירה, האבזור המפנק והחכם, וכמובן המחיר הנגיש ביחס לרכבים היברידיים אחרים, שמבחינת תחושת הציבור לא באמת סיפקו תמורה משתלמת למחיר – כל אלו הופכים את יונדאי איוניק להבטחה בת מימוש.

מאזדה 6 החדשה

מאזדה cx-5 החדשה

לא מפתיע שמאזדה 6 עם הצורה החדשה מתברגת לרשימת המומלצים, שינויי העיצוב הפכו אותה לאחת המכוניות הכי אלגנטיות ונחשקות בסביבה. יחידות התאורה הצרות משוות לה מראה חתולי והפגוש החדש מייצר לה אשליית מימד רוחב מרשים. בתא הנוסעים השקיעו מאזדה מחשבה מיוחדת עם מושבים מרווחים יותר (כולל אופציה לעור אמיתי) ומערכת אבזור הכוללת מסך תצוגה גדול וצג מחוונים עם ממשק חדש וידידותי יותר. גם המנוע שודרג למנוע טורבו בנזין עם 4 צילינדרים.

טויוטה ראב 4

טויוטה ראב 4 החדשה

אם מישהו היה צריך הוכחה נוספת שההיברדיות הן לא בגדר תופעה חולפת בארצנו, הטויוטה ראב 4 מספקת את זה בענק. הג'יפ העירוני שכבר נמצא לא מעט זמן בשטח, הושק השנה בתצורה היברידית, ומהרבה בחינות ניתן לקבוע כי מדובר ברכב חדש לחלוטין.

הגרסה ההיברידית של טויוטה מצוידת במנוע 2.5 ליטר עם הספק משולב של 218 כוחות סוס בהנעה קדמית או כפולה. הגימור מוקפד במיוחד וכולל מערכת בקרת אקלים, תאורת לד חסכונית ומרשימה ומצלמת רוורס. גם בתחום הבטיחות הראב 4 עברה שדרוג ובכלל מדובר ביופי של מכונית עם תג מחיר סביר.

'קפיטל מוטורס' מזמינה אתכם לקבל מידע נוסף על הדגמים החדשים של 2019 בקטלוג המקוון של החברה או בכל אחת מסוכנויות הרכב של 'קפיטל מוטורס', ברחבי ישראל, מצפון הארץ ועד דרומה.

למידע נוסף על הדגמים החדשים של 2019 אתם יכולים לפנות לכל אחת מסוכנויות הרכב של 'קפיטל מוטורס', המצאת בפריסה ארצית במרכז הארץ ובצפונה.

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו

רכבים שיכולים לעניין אותך