רכבי הליסינג הנמכרים ביותר: 5 המובילים

Car Leasing

מי שיחפש את המקבילה ל'חכמת ההמונים' בענף הרכב ימצא אותה בציי הליסינג.

מהבחינה הזו מנהלי הרכש והתפעול בענף הליסינג מפעילים שיקולים קרים שעיקרם מסתכם בכדאיות כלכלית: תמורה למחיר, אחזקה זולה ופשוטה, אמינות, בטיחות, חיסכון בדלק וטיפולים וביקוש בשווקי ההמשך.

אלו הם השיקולים שמפעילים מנהלי הרכש והתפעול, וחזקה עליהם שהם שקלו היטב את כל המרכיבים שמנינו. אם זה מתאים להם, יש מצב שזה יתאים גם לכם. קבלו סקירה קצרה של הרכבים הנמכרים ביותר בליסינג.

מאזדה 3

מאזדה 3 החדשה

אולי הרכב הכי מזוהה עם ענף הליסינג, שכבר למעלה מעשור מתפקד כסוס העבודה העיקרי ומוביל הקטגוריה. מאזדה 3 היא אחד מאותם רכבים שלוקח זמן להעריך את הגדולה שלהם, היא לא מושלמת באף פרמטר אבל היא טובה מאוד בכולם, וזה המון.

גם יפנית אמינה וגם נגישה במחיר, גם משפחתית וגם קומפקטית, ומעל לכול היא גם מספקת חוויית נהיגה נהדרת ומעט מאוד הפתעות שליליות.

ליסינג פרטי ללא מקדמה: כל מה שצריך לדעת >>

קיה פיקנטו

קיה פיקנטו החדשה

מכונית המיני הנמכרת ביותר בישראל צוברת תאוצה גם בתחום הליסינג הפרטי והמימוני. היא אמינה, זריזה, אידאלית למציאות התעבורה בגוש דן ועם תג מחיר של פחות משבעים אלף שקל למכונית חדשה. קשה לחשוב על מכונית שיכולה להתחרות בקיה פיקנטו כשמדובר בתמורה למחיר. הביקוש שלה בשוק המשומשות הופך את הבחירה בקיה פיקנטו לבחירה משתלמת במיוחד.

קיה ספורטאז

קיה ספורטז' החדשה

העובדה שבצמרת הרכבים הנמכרים ביותר בשוק הליסינג אפשר למצוא רכב פנאי שטח כמו ה-SUV קיה ספורטז', מעידה על התמורות העצומות שעבר ענף הליסינג, שבמשך שנים ארוכות התנהל באופן שמרני. האמת, היה צפוי ששוק הליסינג יתעורר ויצמד לטרנד הפנאי שטח. הבחירה בספורטאז כבר פחות מפתיעה והיא מעידה כאלף עדים על איכות הרכב.

יונדאי טוסון

יונדאי טוסון החדשה

כמו הספוראז גם היונדאי טוסון מדגים את הגישה החדשה של שוק הליסינג. העובדה שמשפחות רבות בחרו להחליף את המשפחתית הסטנדרטית ברכב הפנאי האתלטי של יונדאי מוצאת את ביטויה גם ברכבים הנמכרים ביותר בענף הליסינג. חוויית הנהיגה הגבוהה ומעטפת הבטיחות האקטיבית המוטמעת בדגמי הטוסון החדשים, הפכו אותו לאחת ההפתעות הנעימות של עולם הרכב בשנים האחרונות.

יונדאי איוניק

יונדאי איוניק החדשה

הרבה זמן חיכו למכונית היברדית שתשבור את ענף הליסינג בישראל. פה ושם ראינו ניסיונות חדירה של הפריוס, אבל התחושה הכללית היתה שמבחינת 'עלות תועלת' הפריוס עדיין יקרה מדי. ואז הגיעה יונדאי איוניק והוכיחה שהציבור הישראלי בהחלט בשל לאמץ רכב היברידי, הוא פשוט לא מוכן לשלם על זה פרמיה גבוהה מדי, ובצדק. ההצלחה של יונדאי איוניק בשוק הכללי היתרגמה מהר מאוד גם להצלחה בענף הליסינג.

אם השתכנעתם מ'חכמת ההמונים' של תחום הליסינג גם אתם יכולים לקרוע את הניילון מכל אחד מהדגמים שסקרנו כאן. את הדגמים האלה ועוד עשרות דגמים נוספים של רכבים חדשים תוכלו למצוא בקטלוג הרכבים החדשים של 'קפיטל מוטורס' סוכנות הרכב הגדולה בישראל, שמאפשרת לכם לרכוש את כל רכבי הקטלוג בעסקת ליסינג מימוני פרטי, או ברכישה מלאה במגוון מסלולי מימון חדשניים, ובכללם רכישת רכב חדש במימון מלא ורכישת רכב חדש ב-100 תשלומים שווים ללא ריבית.

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו

רכבים שיכולים לעניין אותך