בשנות העשרים והשלושים של המאה הקודמת, היו תהליכי מיזוג בין חברות שונות ביפן אשר הובילו ליצירת DAT. בשנת 1933 הגיעה האחזקה ביצרנית DAT לחברה בשם Nippon sangyo אשר בשילוב שתי ההברות הראשונות מבין שתי המילים הובילו לכדי יצירת חברת הבת ניסאן מוטורס בשנת 1934.
מכוניתה הקטנה של DAT נקראה DATSON ולאחר מכן השם השתנה ל- DATSUN אשר שימש את ניסאן לאורך זמן רב. ניסאן השתמשה בידע מעבר לים וביצעה שיתופי פעולה עם חברות זרות.
במהלך שנות השישים, ניסאן כבר היה בעלת נוכחות בשווקים ברחבי העולם כלל ארצות הברית וזאת בעת שהיא גם מהווה הצלחה בשוק המקומי ביפן. לקראת שנות השבעים, הפכה ניסאן לאחת מין יצואניות הרכב הגדולות בעולם. במהלך שנות השמונים ניסאן הקימה מרכזי ייצור גדולים בארצות הברית ובאנגליה בעבור השוק האירופי.
בתחילת שנות התשעים הקימה ניסאן את מותג היוקרה, אינפיניטי, אשר יועד לשוק האמריקאי וזאת כמהלך נגדי אל מול מהלכים של הונדה וטויוטה.
יש לציין שגם רכבי ניסאן אשר יוצרו בשוק האמריקני באופן כללי היוו מעין תת מותג בפני עצמם כאשר שווקו שם דגמים אשר לא שווקו או יוצרו באזורים אחרים בעולם. בשנת 1999, בזמן שניסאן הייתה תחת לחצים כלכליים רבים, הקימה שותפות עמוקה עם רנו כאשר רנו מחזיקה בכמעט ממחצית ממניות ניסאן ולעומת זאת ניסאן, מחזיקה בכ-15% ממניות רנו.
מנכ"ל רנו, הביא את ניסאן להתאוששות על אף שהכלכלה היפנית בשנות ה-200 הייתה רעועה. מנכ"ל רנו, גוהן, זכה אפילו באות הצטיינות מלא אחר מהקיסר הירוהיטו עבור הצלחתו בשיקום ניסאן.
באמצע שנות התשעים נחתה ניסאן בישראל אך לא ראתה בהתחלה הצלחה. כאשר הניסאן שיווקה בארץ את רכב השטח טראנו היא החלה למכור בארץ בכמויות יפות.
ניסאן אלמרה
מבין הדגמים האמריקאים של ניסאן, האלמרה הינה השלישית להיצטרף לשוק הישראלי. בניגוד לישראל, בארצות הברית מכונה האלמרה "וורסה" ככל הנראה מפני שהשוק הישראלי מכיר את המשפחתית של ניסאן שנמכרה בישראל בעבר.
הניסאן אלמרה הינה מכונית סדאן. מערכת ההנעה של ניסאן משלבת בין מנוע בעל נפח של 1.6 ליטר עם הספק של 110 כ"ס ותיבה רציפה. הייעוד של האלמרה בישראל הינו להתחרות אל מול מכוניות כמו הסקודה ראפיד והפיג'ו 301.
ניסאן אלטימה
כמו הניסאן אלמרה, גם הניסאן אלטימה הינה מכונית סדאן המיוצרת על ידי ניסאן בעבור השוק בארצות הברית. אורכה משתרע על פני 485 ס"מ כאשר הרוחב הוא 183 ס"מ ובסיס הגלגלים עומד על 277 ס"מ, דבר זה מאפשר לנוסעים מרווח נסיעה נוח.
בישראל ניתן להשיג בקניית רכב חדש את האלטימה ברמת גימור אחד ויחידת הנעה אחת עם מנוע בנפח של 2.5 ליטר עם ארבעה צילינדרים ועם הספק של 182 כ"ס עם תיבת הילוכים רציפה.
החל משנת 2016 ניתן להשיג את הגרסה המחודשת של האלטימה אשר שונה מהקודמים בעיקר בעיצובה. לסיכום מדובר במכונית בעלת ממדים מכובדים, עיצוב חיצוני בעל נוכחות, שפע של אבזורי נוחות ובעל ביצועים וצריכת דלק טובים.
החסרונות העיקריים של הרכב הינם בעיקר שהוא רועש, חסר אבזור בטיחות עדכני ושיכולותיה הדינמיות אינן ברמה גבוהה.
לקוחות ממליצים
Amar Nahla
⭐⭐⭐⭐⭐
תודה רבה על השירות המקצועי והמהיר…ממליצה בחום ❤
חברת נוי השדה
⭐⭐⭐⭐⭐
לאחר בדיקה מקיפה של שוק הרכב קיבלנו עסקה מעולה מקפיטל מוטורס שן השירות ללא תחרות! מענה מיידי לכל דבר וכמובן ליווי חם במשך תהליך הרכישה, אין עליכם!
Yosi Moshe
⭐⭐⭐⭐⭐
תודה מכל הלב על שירות מקצועי ומשפחתי לכל הצוות שליווה אותי במשך כל תהליך הקניה, בטוח שניפגש בעוד כ-3 שנים לקנית רכב חדש ❤, תודה מיוחדת למור שיר וזוהר ❤❤❤
עצמון שייך
⭐⭐⭐⭐⭐
אין על משה מקפיטל מוטורוס אחלה של אדם הגון ישר ומצחיק אין עליכם, תודה על הכל !!!
Maxim Pishanskiy
⭐⭐⭐⭐⭐
למשפחת קפיטל מוטורס! רציתי להודות לכם על השרות על האמינות ועל היחס האישי במיוחד למשה התותח!!!! שנתן לי תחושה של אוירה ביתית ותודה גדולה לנדב, שיר ויונית על הסובלנות ועל היחס האישי!
Ariel Nizan
⭐⭐⭐⭐⭐
תודה לכם חברה מדהימה על חווית שירות ברמה שלא נתקלתי בה בחיים והלוואי וכל נותני השירות היו כמוכם.
אני עוד אחזור בסבב השני שלי, השלישי, והרביעי בעזרת השם. ❤️🙏
עמראן עויסאת
⭐⭐⭐⭐⭐
תודה ענקית לצוות הכי מהמם והכי אחראי שראיתי עד היום ,נתנו שירות מכל הלב ותמכו בכל דבר שרציתי עד הסוף!אז לכל מי שרואה את הפוסט הזה לא לחשוב פעמיים קפיטל מוטורס זאת הכתובת שלכם כדי להתקדם ולצאת עם רכב חדש
עם מספר דורות מאחוריה, הונדה ג’אז 2020 החדשה מגיעה לארץ והיא לבושה היטב בעיצוב עגול וסקסי. מדובר במכונית סופר מיני בעלת יחידת הנעה היברידית חדשה לגמרי (לא אותה יחידת הנעה מהג’אז הקודמת). בואו נכיר אותה
נהגים שאוהבים רכבים צרפתיים בדרך לא מוכנים להחליף את הצרפתייה שלהם בעד יפנית, אמריקאית או כל סוג רכב אחר. ומי שעד היום מקיד לנהוג על רנו מגאן סדאן, ישמח לדעת שבשנת 2021 היא מקבלת מתיחת
פולקסווגן גולף GTI 2021 החדשה מגיעה אלינו לארץ הקודש והיא לבושה במיטב הטכנולוגיה, הדיגיטציה והספורטיביות. אנחנו מדברים על רכב שמגיע מ-0 ל-100 קמ”ש במעט יותר מ-6 שניות, 6.2 שניות עבור המדייקים. קבלו אותה עם 245
ניסאן סנטרה 2020 החדשה כיום מגיעה עם מנוע בנפח גדול יותר ועם 25 כ”ס יותר מאשר הדור הקודם. למעשה, יש מאחוריה לא פחות מאשר 8 דורות של מכוניות משפחתיות. כיום, ניסאן סנטרה 2020 החדשה מקבלת