ניסאן ג'וק מתעדכנת: ג'יפון חסכוני ומאובזר יותר

ניסאן ג'וק

הקרוסאובר העירונית הקטנה והזריזה מבית ניסאן הגיעה לישראל במרץ 2020, בסוף שנת 2022 הגיעה לישראל גם הגרסה ההיברידית שלה. מדובר בגרסה של ג'יפון חסכוני, בעל מראה קרבי, שובב ודינמי ונתוני צריכת דלק לא רעים (עבור גרסת הבנזין כ – 11 ק"מ לליטר, עבור הגרסה ההיברידית כ – 16 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת), המציע אמנם יחידת הנעה צנועה יחסית (בהתאם למה שאנחנו נוטים לראות בקטגוריית העירוניות), ותמורה לא רעה למחירו. ב – 2019 הוצג בעולם הדור השני של ניסאן ג'וק וממש בימים אלה הגיעה לישראל גרסה נוספת ומחודשת לאחר "מתיחת פנים" הכוללת בעיקר שינויים עיצוביים וטכנולוגיים במרחב הפנימי של הרכב. ג'וק 2024 מגיעה באותו עיצוב (למעט גרסת N-Sport שמקבלת עיצוב דינמי יותר) וכאמור, עם אותן מערכות הנעה – מה, אם כן, הוא שונה בגרסת 2024 לאחר מתיחת הפנים?

ג'וק 2024 ניראה כמעט זהה לחלוטין לזה שהגיע לארץ בשנת 2023, למעט עדכון עיצובי קטן בחזית הרכב

ניסאן ג'וק – ג'יפון חסכוני עירוני ומאובזר

במרץ 2020 הגיע אלינו הדור השני של ג'וק, שלראשונה הורכב מעל פלטפורמה של ניסאן-רנו, המשותפת גם לרכבי פנאי שטח קטני ממדים של רנו כמו רנו קפצ'ור. הדור השני של ג'וק עוצב בממדים גדולים יותר באופן משמעותי ביחס לאלה של הדור היוצא (אורך: 4.21 מ', רוחב: 1.8 מ', גובה: 1.595 מ', בסיס גלגלים: 2.636 מ' – צמיחה של 11 ס"מ ביחס לדור הקודם). כבר בגרסה זו, כמו בגרסה הנוכחית, הוא שווק בגרסת בנזין עם מנוע של שלושה צילינדרים בנפח 1 ל' המפיק 117 כ"ס, עם בחירה בין תיבת הילוכים רובוטית דו מצמדית בעלת שבעה הילוכים, או תיבת הילוכים ידנית בעלת שישה הילוכים. בגרסה ההיברידית של הדגם, שנחשפה רק בפברואר 2022, הוא מגיע עם מנוע בנזין בנפח 1.6 ל' המפיק 94 כ"ס לצד שני מנועים חשמליים, כאשר ההספק המשולב של מערכת ההנעה הוא 143 כ"ס. למערכת ההנעה ההיברידית משודכת תיבת הילוכים אוטומטית ובה ארבעה הילוכים למנוע הבנזין ועוד שניים למנוע החשמלי.

הוא מגיע עם מנוע בנזין בנפח 1.6 ל' המפיק 94 כ"ס לצד שני מנועים חשמליים, כאשר ההספק המשולב של מערכת ההנעה הוא 143 כ"ס

הגרסה החדשה של ג'וק 2024

כאמור, ניסאן ג'וק היא ג'יפון חסכוני שהדור הנוכחי שלו הושק בעולם בשנת 2019 והגיע לישראל בשנת 2020. מתיחת הפנים שהוא עובר ב – 2024 לא משנה את הרכב מערכות ההנעה שלו, אולם היא כן כוללת שינויים בעיצוב המרחב הפנימי. מבחוץ, כאמור, ג'וק 2024 ניראה כמעט זהה לחלוטין לזה שהגיע לארץ בשנת 2023, למעט עדכון עיצובי קטן בחזית הרכב עם שבכה קדמית בקונטור עדין יותר. לדגם מתווספת גרסה בכירה וספורטיבית בשם N-Sport המגיעה עם אותו מערך מנועים והילוכים אולם בעיצוב חיצוני קרבי יותר, עם תוספת של גריל אחורי מוגבה, עיצוב צבעוני ספורטיבי יותר עם פס חוצה לאורך הרכב, ועוד.

אנחנו רואים שדרוג בעיצוב משטחי הטעינה המתאימים עכשיו גם למכשירים גדולים יותר, ושקעי USB נוספים

העיצוב הפנימי המחודש

השינויים העיצוביים עבור ג'יפון חסכוני קטן זה באים לידי ביטוי כאמור במרחב הפנימי – בעיצוב החיצוני כמעט ולא חל שינוי. במרחב הפנימי נראה שימוש בחומרי גלם חדשים עבור ריפודי המושבים וההגה, עיצוב מחודש של המשענת המרכזית, עיצוב מרשים יותר של המראה המרכזית, תא כפפות לאחסון פנימי בנפח נדיב יותר, ושדרוג בגימורים ובאיכות ההרכבה הכללית מלפנים ומאחור. עוד, אנחנו רואים שדרוג בעיצוב משטחי הטעינה המתאימים עכשיו גם למכשירים גדולים יותר, ושקעי USB נוספים, גם מטייפ A וגם מטייפ C, באזור המושב האחורי.
שינוי משמעותי בעיצוב הפנימי של ג'וק בוצע בלוח המחוונים. הגרסה הקודמת של הדגם הגיעה עם לוח מחוונים חצי דיגיטלי בגודל של 7 או 8 אינץ' – הגרסה הנוכחית מגיעה עם לוח מחוונים דיגיטלי לחלוטין בגודל 12.3 אינץ', עם אפשרות לבחירת סוג התצוגה ממספר תבניות מובנות. בקונסולה המרכזית ממוקם עוד מסך מגע בגודל 12.3 אינץ' עבור מערכת המולטימדיה, עם מערכת תפעול קולי מוצלחת ומתקדמת, בעלת אפשרות לתפעול קולי בשפה טבעית וחיבור אלחוטי לאפל קארפליי ואנדרואיד אוטו. גם תצוגת המצלמה בעת נסיעה לאחור היא משודרגת.

המקצוענים מבית קפיטל מוטורס – סוכנות הרכב המובילה בישראל, ישמח ללוות אתכם בדרך אל הרכב הבא שלכם

מחפשים את הרכב הבא שלכם?

בין אם אתם מחפשים ג'יפון חסכוני כמו ג'וק מבית ניסאן, עירונית זריזה או רכב שטח קשוח – צוות המקצוענים מבית קפיטל מוטורס – סוכנות הרכב המובילה בישראל, ישמח ללוות אתכם בדרך אל הרכב הבא שלכם, כולל בחירה מקטלוג עשיר של דגמים חדשים, אפשרויות מימון מהגופים הפיננסים הגדולים בישראל והצעות טרייד אין לרכב הישן שלכם. פנו אלינו – ונשמח לעזור!

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו