יונדאי i800

2 רמות גימור לדגם זה

דרגות זיהום
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
רמות אבזור בטיחות
1 2 3 4 5 6 7 8

רוצה פרטים נוספים על יונדאי i800?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.​

רמות גימור של יונדאי i800 החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

2.5 דיזל אוטו' ואן סגור 1+2 נוסעים
רמת גימור

2.5 דיזל אוטו' ואן סגור 1+2 נוסעים

מחיר מחירון ₪236,500
החזר חודשי החל מ- 3,074
צפיה במפרט
2.5 דיזל אוטו' מיניבוס 1+7 נוסעים
רמת גימור

2.5 דיזל אוטו' מיניבוס 1+7 נוסעים

מחיר מחירון ₪259,900
החזר חודשי החל מ- 3,378
מפרט טכני

לאחר בחירת רמת גימור התוכן של המפרט מתעדכן בחלק התחתון מתחת לכפתור השוואת רמות גימור

דגם זה אינו משווק יותר

הדגם הזה כבר לא בייצור או לא משווק בישראל

אנו מזמינים אתכם לעיין במגוון הרכבים העדכני שלנו ולמצוא את הרכב המושלם עבורכם

עבור לקטלוג הרכבים

המחיר המוצג הינו על פי מחירון היבואן בלבד ואינו כולל: אגרת רישוי, מערכת מיגון (בהתאם לדרישת הביטוח) ועמלה המשולמת לקפיטל מוטורס.

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 236,500 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 3,074
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

המחיר המוצג הינו על פי מחירון היבואן בלבד ואינו כולל: אגרת רישוי, מערכת מיגון (בהתאם לדרישת הביטוח) ועמלה המשולמת לקפיטל מוטורס.

סקירה קצרה ליונדאי i800 החדשה

יונדאי i800

יונדאי i800, הוצג כמחליף של ה-H1 שהיה אחד מהרכבים האחרונים של יונדאי שהתבסס על פלטפורמה של מיצובישי. בקוריאה וכמו כן בארצות נוספות הדגם עדיין מכונה H אך במהלך של התיישרות עם אירופה הובא הכינוי שהוא ממשיך דרכם של ה- i30, i20 ועוד. יש לציין שגרסת הנוסעים של הרכב המסחרי לא ממש ברורה, היא נמצאת איפשהו בין רכב הסעות למיניוואן גדול, מתאימה לשימוש כמחליפה לרכבי הנוסעים המשפחתיים אך עדיין מתאימה גם לשורשיה שטמונים בהתיישבות העובדת. ברכב יש 8 מקומות ישיבה ובנוסף על כך יש די מקום בעבור מטען. כאשר מדובר בגרסה המסחרית של ה-i800, הרי שמדובר במסחרית ללא חלונות ומושבים ולכן מבחינת התאמה לנוסעים, היו ליצרנית עבודה קלה יותר. אך במידה והכרתם את הדגם הקודם מקרוב, ברגע שתיכנסו אל דגם הנוסעים החדש, תופתעו לטובה ובגדול בזכות השדרוג והנוחות שהרכב מביא לנוסעים.  

עיצוב

מבחוץ, הרכב נראה שונה לחלוטין. לעומת הדגם הקודם שהיה צר וגבוה, הדגם החדש משאיר מאחוריו את העיצוב המיושן והתואם את הסטיגמה של ואנים קוראנים וכעת הוא הרבה יותר מאסיבי. בעוד שהמתחרים של הרכב מנסים להצניע את המידות הגדולות שלהם, ה-i800 דווקא מבליט אותן. הגובה והרוחב שלו מאוד דומים כך שהוא נראה כמעט ריבועי והחזית שלו אגרסיבית מאוד. יחד עם זאת, מבפנים בניגוד לחוץ הרכב לא מרגיש כמו מיניוואן מפואר ומודרני כפי שהרושם הראשוני שלו משדר. הפלסטיק שלו קשיח אך יש לציין כי סביבת הנהג נעימה להפליא. כאשר מדובר בכלי רכב מסחרי, מדובר בסביבת ותא נוסעים סבירה לגמרי, אין חלקי מתכת חשופים בקוקפיט וריפוד הבד מגיע עד לדפנות של הדלתות. בנוסף, נראה שיונדאי שמו דגש גדול גם על הפרטים הקטנים. יש שליטה על כל פתחי האוורור הקדמיים, התאורה טובה וגם השליטה במערכת האוורור המפוצלת לאחור סבירה. ביחס לסגמנט, הדגם שופע תאים. יש צמד תאי כפפות, הדלת הגדולה מחילה חללים בשני מפלסים, יש כיסים בגב המושבים הקדמיים ומנשא ספלים נשלף. בנוסף, יש גם מחשב דרכים אך מעט מוגבל.  

הנעה

ה-i800 מצויד במנוע בנפח של 2.5 ליטר טורבו דיזל שמוכר לנו גם מחלק מהגרסאות של ה-1H. יחד עם זאת, כאן הוא כוחני יותר ויש לו הספק של 170 כ"ס ומומנט של 40 קג"מ. יש לציין שלא מדובר ביחידת ההנעה החזקה ביותר אך הוא שוקל 2213 ק"ג בלבד כך שמדובר בנתון יפה מאוד ביחס למתחרים. המנוע משודך לתיבת הילוכים ידנית ומספק ביצועים יפים. יש מומנט בכל רגע ואין ממש צורך בהחלפת הילוכים באופן תכוף. פרט שאמנם לא רלוונטי לישראל אך יש לציין כי הרכב מצליח לנוע בצורה טובה גם בקצב הנהיגה באירופה (160 קמ"ש) ומסוגל לטפס בקלות יחסית גם למהירות המרבית המותרת שהיא 182 קמ"ש. יש לציין כי התאוצות של הרכב לא תזזיתיות אך הרכב מסוגל לצבור תנופה ומסוגל לבצע עקיפות ולעלות עליות ללא בעיה.  

בידוד רעשים

בעת נהיגה במהירות נמוכה המנוע שקט יחסית אך יש לציין שלא שומעים אותו בעיקר בגלל שהוא מוסווה על ידי רעשי הרוח והצמיגים. כפי שניתן לתאר מדובר ברכב ללא בידוד מוצלח כל כך.

רכבים מאותה קטגוריה

המחיר המוצג הינו על פי מחירון היבואן בלבד ואינו כולל: אגרת רישוי, מערכת מיגון (בהתאם לדרישת הביטוח) ועמלה המשולמת לקפיטל מוטורס.

טרייד-אין רכב לפי מספר רישוי

  • השירות הדיגיטלי של קפיטל מוטורס מאפשר לכם לקבל הצעת מחיר עבור הרכב באמצעות כמה פעולות פשוטות כאן באתר: הזינו מספר רישוי, צלמו את הרכב וצרפו רישיון רכב.
  • בעסקת טרייד-אין תקבלו הצעת מחיר משתלמת יותר עבור הרכב החדש שתבחרו. תוכלו להתקדם לרכב חדש בלי להתעסק במכירת הרכב הישן וללא צורך בתשלום מקדמה.
  • החליפו לכל רכב שתרצו וזה לא משנה איזה סוג רכב יש בבעלותכם – מסחרי, פרטי או יוקרה. העסקה נבנית באופן אישי לכל לקוח לפי מה שמתאים לו.
טרייד אין רכב
קפיטל מוטורס טרייד אין 8
קפיטל מוטורס טרייד אין 6
קפיטל מוטורס טרייד אין 3
קפיטל מוטורס טרייד אין
טרייד אין

לקוחות קפיטל מוטורס

מגזין קפיטל מוטורס

מתעניין ביונדאי i800 החדשה?

לפרטים נוספים והצעות שלח פרטים ונציגינו יצרו עמך קשר בהקדם האפשרי!