יונדאי באיון

4 רמות גימור לדגם זה

דרגות זיהום
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
רמות אבזור בטיחות
1 2 3 4 5 6 7 8

רוצה פרטים נוספים על יונדאי באיון?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.​

רמות גימור של יונדאי באיון החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

1.0 100 כ"ס Premium
רמת גימור

1.0 100 כ"ס Premium

מחיר מחירון ₪133,990
החזר חודשי החל מ- 1,741
צפיה במפרט
1.0 100 כ"ס Prime
רמת גימור

1.0 100 כ"ס Prime

מחיר מחירון ₪139,900
החזר חודשי החל מ- 1,818
מפרט טכני
1.0 100 כ"ס Prime Plus
רמת גימור

1.0 100 כ"ס Prime Plus

מחיר מחירון ₪142,990
החזר חודשי החל מ- 1,858
מפרט טכני
1.0 120 כ"ס Supreme
רמת גימור

1.0 120 כ"ס Supreme

מחיר מחירון ₪144,990
החזר חודשי החל מ- 1,884
מפרט טכני

לאחר בחירת רמת גימור התוכן של המפרט מתעדכן בחלק התחתון מתחת לכפתור השוואת רמות גימור

דגם זה אינו משווק יותר

הדגם הזה כבר לא בייצור או לא משווק בישראל

אנו מזמינים אתכם לעיין במגוון הרכבים העדכני שלנו ולמצוא את הרכב המושלם עבורכם

עבור לקטלוג הרכבים

המחיר המוצג הינו על פי מחירון היבואן בלבד ואינו כולל: אגרת רישוי, מערכת מיגון (בהתאם לדרישת הביטוח) ועמלה המשולמת לקפיטל מוטורס.

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 133,990 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי החל מ: 1,741
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר זה מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. העסקה בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קפיטל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

המחיר המוצג הינו על פי מחירון היבואן בלבד ואינו כולל: אגרת רישוי, מערכת מיגון (בהתאם לדרישת הביטוח) ועמלה המשולמת לקפיטל מוטורס.

סקירה קצרה ליונדאי באיון החדשה

קרוסאובר חדש מיצרנית יונדאי, מיועדת לשוק האירופי, חסכונית מאוד בדלק ובעלת עיצוב מושך, לפניכם כל מה שצריך לדעת על יונדאי באיון 2023.

עיצוב חיצוני ומימדים יונדאי באיון 2023

באיון זה הקרוסאובר הקטן ביותר של יונדאי. יונדאי וניו היא היחידה שקטנה יותר אבל למרות שהיא נמכרת בישראל היא לא מיועדת לשוק האירופי ולא נחשבת בשורת הדגמים הרשמיים של היצרנית באירופה. אז באופן רשמי, הבאיון היא הקטנה ביתר. היא מבוססת על יונדאי i20 ובסיס הגלגלים שלהן זהה. בכל שאר המימדים היא גדולה יותר- 14 ס"מ תוספת אורך, ו-4 סנטימטרים נוספים לגובה. היא קיבלה את העיצוב החדיש ביותר של יונדאי בנוסח ספורטיבי עתידני וזה גורם לה לבלוט בכביש לטובה. מרווח הגחון עומד על 165 מ"מ (2 וחצי ס"מ יותר מ-i20). תא המטען הינו בנפח 411 ליטרים (60 יותר מיונדאי i20).

עיצוב פנימי ואבזור

יונדאי באיון משתמשת באותו עיצוב בדיוק כמו בתא הנוסעים של i20 וכולל אבזור נוחות כמו לוח מכוונים דיגיטלי, לצידו מסך מגע אורכי בגודל 8 אינץ' תומך בקישור מכשירי אפל ואנדרואיד, תאורת אווירה והגה עור איכותי. מתחת למסך המרכזי נמצאת השליטה במערכת בקרת האקלים והיא נוחה מאוד לשימוש בכפתורים. בגלל שתנוחת הישיבה מעט גבוהה יותר הראות החוצה טובה יותר. מעבר לכך, בבאיון יש מרווח פנימי טוב, מושבי בד נוחים, שקעי USB ומספיק מקומות אחסון. מעט מאכזב שאין פתחי מיזוג מאחורה בגלל שזה רכב שמיועד למשפחות צעירות בעיקר שהרבה פעמים יהיו נוסעים ו/ילדים שישבו מאחור.

מנוע וביצועים יונדאי באיון

לבאיון בישראל יש שני מנועי בנזין, שניהם בנפח 1.0 ליטר, לשניהם 3 צילינדרים, לשניהם 100 כ"ס ולשניהם מגדש טורבו. ההבדל הוא ב מערכת הנעה מילד היבריד בעוצמה של 48V המוסיפה 20 כ"ס ומשפרת את צריכת הדלק למנוע הבכיר. תיבת ההילוכים הינה רובוטית כפולת מצמדים עם 7 מהירויות בשתי הגרסאות. ההאצה ל-100 קמ"ש זהה ליונדאי i20 ועומדת על קצת יותר מ-11 שניות.

מערכות בטיחות

בכל רמות הגימור, יונדאי באיון מקבלת את כל מערכות הבטיחות המתקדמות כולל בקרת שיוט אדפטיבית, חיישני תאורה וגשם, בלימה אוטונומית, זיהוי הולכי רגל, היגוי אקטיבי בסטייה מנתיב, התרעת עייפות, אורות גבוהים אוטומטיים והתרעה על שחכת ילדים במושב האחורי. במבחני הריסוק היא קיבלה 4 כוכבים.

מתחרות של יונדאי באיון

המתחרות העיקריות של יונדאי באיון באותו טווח מחירים, מימדים וקטגוריה אלה פולקסוואגן טי קרוס, קיה סטוניק וסיטרואן C3. בהשוואה אליהן, היונדאי באיון בטיחותית, חסכונית ומשתלמת יותר. החיסרון היחיד שלה מולן הוא יחידת הנעה מעט חלשה יותר בגרסה ללא מערכת הנעה חשמלית של 48V. יתרון נוסף משמעותי שיש לבאיון על פני המתחרות הוא ערך גבוה במחירון בשוק היד השנייה. בגלל שהרכב חדש עוד אין נתונים רשמיים בנוגע לכך, אבל ניתן לחזות את זה על פי הפופולאריות של יונדאי i20 יד שנייה בפרט ודגמי יונדאי משומשים ככלל.

רכבים מאותה קטגוריה

המחיר המוצג הינו על פי מחירון היבואן בלבד ואינו כולל: אגרת רישוי, מערכת מיגון (בהתאם לדרישת הביטוח) ועמלה המשולמת לקפיטל מוטורס.

טרייד-אין רכב לפי מספר רישוי

  • השירות הדיגיטלי של קפיטל מוטורס מאפשר לכם לקבל הצעת מחיר עבור הרכב באמצעות כמה פעולות פשוטות כאן באתר: הזינו מספר רישוי, צלמו את הרכב וצרפו רישיון רכב.
  • בעסקת טרייד-אין תקבלו הצעת מחיר משתלמת יותר עבור הרכב החדש שתבחרו. תוכלו להתקדם לרכב חדש בלי להתעסק במכירת הרכב הישן וללא צורך בתשלום מקדמה.
  • החליפו לכל רכב שתרצו וזה לא משנה איזה סוג רכב יש בבעלותכם – מסחרי, פרטי או יוקרה. העסקה נבנית באופן אישי לכל לקוח לפי מה שמתאים לו.
טרייד אין רכב
קפיטל מוטורס טרייד אין 8
קפיטל מוטורס טרייד אין 6
קפיטל מוטורס טרייד אין 3
קפיטל מוטורס טרייד אין
טרייד אין

לקוחות קפיטל מוטורס

מגזין קפיטל מוטורס

מתעניין ביונדאי באיון החדשה?

לפרטים נוספים והצעות שלח פרטים ונציגינו יצרו עמך קשר בהקדם האפשרי!