מיצובישי אאוטלנדר 2022

8 רמות גימור לדגם זה

3.7/5 - 121 דירוגים
24 מתעניינים ברכב זה כרגע.
דרגת זיהום: 11 13 14
רמת אבזור בטיחות: 0

רוצה פרטים נוספים על מיצובישי אאוטלנדר?

נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לך למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורך.

רמות גימור של מיצובישי אאוטלנדר החדשה

להצגת מפרט טכני בחר רמת גימור מהרשימה

רמת גימור:

2.5 Intense 2X4

מחיר מחירון:
183,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
2,390
רמת גימור:

2.5 Executive 2X4

מחיר מחירון:
196,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
2,559
רמת גימור:

2.5 Instyle 2X4

מחיר מחירון:
197,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
2,572
רמת גימור:

2.5 Premium 2X4

מחיר מחירון:
210,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
2,741
רמת גימור:

2.5 Luxury 2X4

מחיר מחירון:
225,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
2,936
רמת גימור:

2.5 Luxury TTH 2X4

מחיר מחירון:
235,899 ₪
החזר חודשי החל מ-
3,066
רמת גימור:

2.5 Luxury 4X4

מחיר מחירון:
235,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
3,066
רמת גימור:

2.5 Luxury TTH 4X4

מחיר מחירון:
245,900 ₪
החזר חודשי החל מ-
3,196

סוג המנוע

--

כוחות סוס

--

תאוצה 0-100 קמ"ש

--

נפח מנוע

--

מחשבון החזר חודשי

מחירון הרכב: 210,900 ₪
תשלום מקדמה:
תשלום חודשי: 2,741
* ניתן להגדיל את המקדמה ולהקטין את היתרה בסוף התקופה
תוכנית המימון הינה לתקופה של 36 חודשים ולאחר התקופה ישנן 3 אופציות:
  1. לבצע עסקת טרייד-אין בקפיטל מוטורס.
  2. למכור את הרכב לגורם שלישי ולסיים את העסקה.
  3. להמשיך עם הרכב הקיים ולפרוס את היתרה לעד 60 תשלומים נוספים.
חישוב עסקת המימון והתשלום החודשי עבור הרכבים באתר מתייחס ללקוחות תקינים בנקאית ובעלי הכנסה קבועה. בכפוף לאישור וועדת האשראי של חברת קטיפל מוטורס בע״מ. ט.ל.ח.

סקירה קצרה למיצובישי אאוטלנדר החדשה

מיצובישי אאוטלנדר

את השם מיצובישי מוטורס קיבל מפעל המכוניות שנוסד בשנת 1917 רק בשנות השבעים. מיצובישי החלה בשנים האלו ביצירת שיתופי פעולה עם יצרניות אחרות ברחבי העולם כמו יונדאי, קרייזלר, וולוו ומרצדס. מעבר לדגמי נוסעים רגילים, מיצובישי ייצרה גם רכב שטח, רכבים מסחריים, טנדרים ועוד. באליפות הראלי, יוצגה מיצובישי על ידי דגמי הספורט מבוססי הלאנסר שזיכו אותה ב-4 זכיות רצופות באליפות העולם לנהגים בסוף שנות התשעים. במהלך השנים, היצע הדגמים של מיצובישי ירד והחברה גם המעיטה בחידוש הדגמים שנשארו. בשנת 2016 החברה הודתה שזייפה את הנתונים של צריכת הדלק של רכביה והדבר הוביל להפסדים של כמעט חצי משווי מניות החברה. לאחר רכישת החברה על ידי ניסאן, מיצובישי כיום הינה חלק מקונצרן רנו ניסאן. היבוא של מיצובישי לישראל התחיל בשנת 88 של המאה הקודמת וכבר בשנות התשעים הלאנסר והסופר לאנסר הפכו למכוניות הנמכרות בישראל כאשר מיצובישי הדיחה את סובארו מהתואר הנכסף. רכב הפנאי הקומפקטי של מיצובישי, האאוטלנדר הוא אחד מהרכבים המצליחים מהסוג בארץ והוא מוצע גם בגרסה היברידית. יבואנית מיצובישי בישראל הינה כלמוביל. הדגם הראשון של מיצובישי שנבנה בטכנולוגיית קליר טק הינו האאוטלנדר. המטרה של הטכנולוגיה המדוברת הינה לחסוך בדלק ולצמצם את זיהום האוויר. הדגם הסיר 100 ק"ג ממשקלו וזאת על אף שהוא עושה שימוש באותה הפלטפורמה. בישראל, היצע המנועים כולל 3 אפשרויות הנעה עם הספק של 150 כ"ס. מנוע בנזין בנפח של 2.0 ליטר ומנוע דיזל בנפח של 2.2 ליטר וגרסת הדיזל מציעה לנהגים גם מומנט טוב יותר ותחושת כוח מרבית. גרסת הדיזל מציעה גם תיבה אוטומטית בעלת 6 הילוכים אשר נחשבת למוצלחת יותר מהתיבה הרציפה של מנוע הבנזין. בנוסף למערכות ההנעה הללו, האאוטלנדר מוצעת גם בגרסה נטענת משקע חשמלי. כמו בדור הקודם, האאוטלנדר יכולה להגיע עם 5 או 7 מושבים. בשנת 2015 עברה האאוטלנדר מתיחת פנים שעיקרה היה קוסמטי.  

עיצוב

הדגמים של שנת 2012 לא מרשימים במיוחד. יש לציין כי לאחר מתיחת הפנים שנעשתה לדגם בשנת 2015 העיצוב בולט בהרבה ונעשה שימוש נרחב בכרום בחרטום. איכות תא הנוסעים השתפרה אבל היא עדיין לא מהמצטיינות של הקטגוריה יחד עם זאת, לאחר מתיחת הפנים איכות החומרים השתפרה. הישיבה גבוהה והמרווחים בשורה השנייה והשלישית טובים. תא המטען קטן יחסית כאשר השורה האחרונה פתוחה. אחד מהחוסרים בתא הנוסעים הינו פתחי מיזוג במושבים האחוריים.  

ביצועים

כאשר הרכב מצויד במנוע בנזין, יש לו זמינות כוח בינונית. הרכב המאובזר במנוע זה לא חזק במיוחד אבל הוא יכול להספיק לגמרי לשימוש סביר. יש לציין כי הוא רועש מעט תחת עומסים. בנוסף על כך, התיבה הרציפה לא מוצלחת במיוחד במאמץ. מנוע הדיזל לעומת זאת, מספק ביצועים מרשימים, בעיקר בזכות המומנט המוצלח. תיבת ההילוכים האוטומטית נעימה וחלקה. צריכת הדלק של מנוע הדיזל עדיפה על של מנוע הבנזין אך לא בפער משמעותי. 13.5 ק"מ לליטר לעומת 10 ק"מ נסיעה לליטר בגרסת הבנזין.  

התנהגות

תחושת הנהיגה הכללית ברכב בטוחה ויציבה אך יש לציין כי הדור הקודם היה מוצלח יותר מבחינת ההנאה מהדרכים. המתלים רכים יותר והפכו לרכים עוד יותר במתיחת הפנים ומספקים נוחות נסיעה טובה. נדנודי המרכב מורגשים בעת היתקלות בשיבושים גדולים.

לקוחות קפיטל מוטורס

מאמרים על דגמי מיצובישי

מתעניין במיצובישי אאוטלנדר החדשה?

מייד לאחר מילוי פרטים ליצירת קשר נבדוק זמינות הדגם במלאי